Skocz do zawartości
mazi880

Bardzo słabe wspomaganie

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec jeszcze raz wymienilem pompe wspomagania ,wymienilem maglownice sytuacja bez zmian.Wspomaganie dziala ale chodzi ciezej.Sprawdzalem w innych b5 i roznica jest diametralna chodzi o wiele lzej.Takze mam juz dosc jezdzenia do mechanikow bo zaden nie potrafi zdiagnozowac problemu.Czy ktos ma jakies rady lub sugestie.Nie ma zadnych wyciekow ani nic takiego.Jeszcze raz przypomne jak to sie zaczelo ponad rok temu przejechalem okolo 400 km na sucho bo wyciekl mi plyn wspomagani.Naprawilem usterke wlalem plyn i od tego czasu wspomaganie chodzi ciezej ,wymienilem pompe wymienilem magiel i tak j/w dziala ale ciezej czy dodam gazu czy nie,to nie ma to wiekszego znaczenia bo chodzi tak samo.dodam ze przed awaria nie bylo skokow wskazowki na obrotowmierzu po tym wycieku i po wymianach pojawily minimalne ale widzialne skoki wskazowki na obrotomierzu przy chocby lekkim kreceniu kierownica.Takze jezeli jest ktos kto jest mnie wstanie naprowadzic na dobra droge to prosze o jakies info.Zeby bylo weselej serwis aso stwierdzil ze jest wszystko wporzadku a jak podszedlem z kolesiem do innego paska i kazalem mu wlaczyc silnik i pokrecic kierownica zeby sprawdzil czy chodzi tak samo to koles nie wiedzial co powiedziec i zaczal mnie przepraszac tlumaczac ze trezba wymienic po koleji czesci az sie dojdzie do tego co jest nie tak.Takze od serwisow aso oraz mechanikow sie wyleczylem raz na zawsze.

Edytowane przez mazi880

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Skoro stara pompa działała na sucho to pewnie zatarła się wytwarzając jakieś opiłki, i może one coś zatkały, skoro nowa pompka ma tak ciężko. To tak na chłopski rozum, bo nic mi nie przychodzi do głowy. Pompa była nowa czy używka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Magla napewno kupiłeś uzywke, pompę też a nie masz pewności czy kupiłeś też w super stanie. Jak przykręcasz przewody do magla jedna z srób to zarazem zaworek zwrotny, tak jak kolega wyzej pisał w m=nim mogą być opiłki i on sie przycina i płyn się cofa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompe kupilem nowa,magiel to uzywka jak wymienial magiel to przewody z mojego starego bylyt w lepszym stanie takze powiedzial ze zalozy te moje stare przewody.Czyli co proponujecie teraz wymiane przewodow w ukladzie wspomagania?tylko czy to pomoze wymiana plus przeplukanie calego ukladu czy nalezalo by cos jeszcze zrobic.i tak przy okazji to ile moga kosztowac takie przewody chodzi mi czy jest szansa zakupu nowych czy tez szukac uzywanych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dorsz

Witam,

 

Mam podobny problem, maglownica regenerowana rok temu, pompa wymieniona na nowa w zeszlym tygodniu. Na poczatku wszystko chodzilo idealnie od dwoch dni kierownica chodzi strasznie ciezko, czasem ma jakby przeskok. Co to moze byc??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności