Witam.
Ostatnio spotkałem się z problemem opisanym w tym wątku.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=107711
Postanowiłem, że spróbuje wyjąć owy silnik i może się uda naprawić. Jak pomyślałem tak zrobiłem. Odkręciłem:
- wygłuszenie pod nogami kierowcy
- plastikową komorę wydmuchu powietrza
- oraz kilka śrubek zaznaczonych na czerwono
Dodam że celem jest wyjęcie silnika zaznaczonego strzałką żółtą.
I niestety utknąłem w tym miejscu. Silniczek co prawda już się rusza, ale nie daj
Ostatnio wymieniałem w klienta B6 oba silniczki regulacji temperatury prawy i lewy. Były 3C0...... a z serwisu przyszły dwa o nr 1K0907511Q (około 600zł za sztukę) Są to zupełnie inaczej wewnętrznie zbudowane silniczki, rozebrałem jeden nowy. Stare mają potencjometr (taki lizak z trzema pinami zakładany na ośki, można było je czyścić wewnątrz i starczało na trochę), nowe mają potencjometr już na płytce drukowanej. Jest na nich made in Poland i znaczek VALEO. Nie wiem czy robione od podstaw u nas