Witam
Mam Paska B6 przywiezionego z Niemiec, wersja super fajna - jedynym mankamentem jest zwykła kierownica. Pytanie jest następujące: czy w samochodzie jest z automatu prowadzona instalacja pod kierownicę multifunkcyjną i ewentualna zamiana kierownicy nie będzie kłopotem czy też operacja zamiany kierownicy będzie znacznym problemem?.
Z góry dziękuję za odpowiedzi...
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
Cześć,
"Na oko" też można. Taśma musi pasować do kierownicy (2 kołki bazowe i złącze pod wiązkę widać na zdjęciach z kierownicą). Zakres skrętu układu kierowniczego to 1.5 obrotu w lewo i tyle samo w prawo. Taśma ma trochę więcej swobody niż układ kierowniczy - o co najmniej 0.5 obrotu (może się okazać, że w jedną stronę ma ciut więcej) - wystarczy zatem ustawić ją złączem do góry i sprawdzić z wyczuciem, czy da się obrócić +/- 2 obroty.