ormowiec Zgłoś #41 Napisano 17 Lipca 2013 Nie musisz Minoł może już rok od wymiany ale jeśli chodzi o wymiane w silniku 1.9D, do wymiany trzeba niestety zdjąć rozrząd.też nie trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #42 Napisano 18 Lipca 2013 Dzięki ormo, w takim wypadku zabieram się do dzieła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #43 Napisano 3 Listopada 2015 Znów odkopuję Tyle się naczytałem,że zgłupiałem.Czy któryś z forumowych kolegów może mi napisać czy w Passaciku B4 1.9TDi 90km motor 1Z,przy wymianie pompy wody jestem zmuszony zrzucić rozrząd ? Cena pompy,rozrządu i robocizny powala mnie z nóg ;-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #44 Napisano 3 Listopada 2015 Znów odkopuję Tyle się naczytałem,że zgłupiałem.Czy któryś z forumowych kolegów może mi napisać czy w Passaciku B4 1.9TDi 90km motor 1Z,przy wymianie pompy wody jestem zmuszony zrzucić rozrząd ? Cena pompy,rozrządu i robocizny powala mnie z nóg ;-( Nie trzeba pompa jest na pasku klinowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #45 Napisano 3 Listopada 2015 Nie trzeba pompa jest na pasku klinowym Dzięki Kolego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #46 Napisano 7 Listopada 2015 Dla wszystkich potomnych W silniku 1Z przy wymianie pompy wody-trzeba zrzucić rozrząd ! Jak mi powiedziano,ponownie założenie wyślizganego już paska nie wchodzi w grę.Musiałem zmienić też rozrząd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #47 Napisano 8 Listopada 2015 Jak mi powiedziano,ponownie założenie wyślizganego już paska nie wchodzi w grę. Jeśli przejechane na nim było niewiele to śmiało można go zakładać a nie robić koszty. Widocznie chcieli Cię naciągnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #48 Napisano 8 Listopada 2015 Spokojnie,auto miało już sporo najechane od ostatniej zmiany rozrządu.Napisałem tylko iż tak jak w moim przypadku,przestrzegam innych że trzeba będzie robić też rozrząd.O naciąganiu nie ma tutaj mowy :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #49 Napisano 31 Lipca 2017 Mam takie pytanie co do wymiany pompy: Zaoferowano mi całą pompę z obudową lub nazwijmy to samą cześć pompującą. Kiedy wymienia się tylko tą cześć wykonawczą i kiedy całość z obudową? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #50 Napisano 31 Lipca 2017 Jak dla mnie to prawie zawsze wymienia się połówkę, bo tam jest wirnik i łożysko. W tej drugiej połówce nie ma co się zepsuć. Więc jak dla mnie całość można wymienić jak np. obudowa pęknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #51 Napisano 1 Sierpnia 2017 Wybierz połówkę. Całość to zbędne koszty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tmk Zgłoś #52 Napisano 4 Sierpnia 2017 Wybierz połówkę. Całość to zbędne koszty. Najlepsza opcja. Oddałem mojego B3 na wymianę rozrządu z pompą, wczoraj mechanik dzwoni, że pourywał śruby od pompy i będą się zastanawiać jak to odkręcić. Jak całkiem spaprają robotę to mam blok do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach