Skocz do zawartości
waldek40

rozrząd i pompa wodna

Rekomendowane odpowiedzi

Nie musisz :)

Minoł może już rok od wymiany ale jeśli chodzi o wymiane w silniku 1.9D, do wymiany trzeba niestety zdjąć rozrząd.
też nie trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znów odkopuję ;-) Tyle się naczytałem,że zgłupiałem.Czy któryś z forumowych kolegów może mi napisać czy w Passaciku B4 1.9TDi 90km motor 1Z,przy wymianie pompy wody jestem zmuszony zrzucić rozrząd ? Cena pompy,rozrządu i robocizny powala mnie z nóg ;-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znów odkopuję ;-) Tyle się naczytałem,że zgłupiałem.Czy któryś z forumowych kolegów może mi napisać czy w Passaciku B4 1.9TDi 90km motor 1Z,przy wymianie pompy wody jestem zmuszony zrzucić rozrząd ? Cena pompy,rozrządu i robocizny powala mnie z nóg ;-(

Nie trzeba pompa jest na pasku klinowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie trzeba pompa jest na pasku klinowym

 

Dzięki Kolego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla wszystkich potomnych ;-) W silniku 1Z przy wymianie pompy wody-trzeba zrzucić rozrząd ! Jak mi powiedziano,ponownie założenie wyślizganego już paska nie wchodzi w grę.Musiałem zmienić też rozrząd.

IMG_20151107_224503_1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak mi powiedziano,ponownie założenie wyślizganego już paska nie wchodzi w grę.

 

Jeśli przejechane na nim było niewiele to śmiało można go zakładać a nie robić koszty. Widocznie chcieli Cię naciągnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie,auto miało już sporo najechane od ostatniej zmiany rozrządu.Napisałem tylko iż tak jak w moim przypadku,przestrzegam innych że trzeba będzie robić też rozrząd.O naciąganiu nie ma tutaj mowy :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie co do wymiany pompy:

 

Zaoferowano mi całą pompę z obudową lub nazwijmy to samą cześć pompującą.

 

Kiedy wymienia się tylko tą cześć wykonawczą i kiedy całość z obudową?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to prawie zawsze wymienia się połówkę, bo tam jest wirnik i łożysko.

W tej drugiej połówce nie ma co się zepsuć. Więc jak dla mnie całość można wymienić jak np. obudowa pęknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybierz połówkę. Całość to zbędne koszty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wybierz połówkę. Całość to zbędne koszty.

 

Najlepsza opcja.

 

Oddałem mojego B3 na wymianę rozrządu z pompą, wczoraj mechanik dzwoni, że pourywał śruby od pompy i będą się zastanawiać jak to odkręcić. Jak całkiem spaprają robotę to mam blok do wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności