edde Zgłoś #21 Napisano 11 Stycznia 2009 ja na paliwo i olej zawsze Knechta, natomiast na powietrze i kabinowy węglowy Filtron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jnahib Zgłoś #22 Napisano 11 Stycznia 2009 Tak wygląda z podgżewaczem http://moto.allegro.pl/item523381078_filtr_paliwa_do_diesla_vw_1_9_tdi_skoda.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #23 Napisano 12 Stycznia 2009 Tak wygląda z podgżewaczem http://moto.allegro.pl/item523381078_filtr_paliwa_do_diesla_vw_1_9_tdi_skoda.html znaczy się: z podgrzewaczem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #24 Napisano 13 Stycznia 2009 znaczy się: z podgrzewaczem HE he jak zwał tak zwał kolega strzelił ortografa zdarza się . Jeszcze raz dzięki zamówiłem już filtry manna tzn tylko oleju i paliwa. Na powietrze daje filtrona. POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość azet Zgłoś #25 Napisano 13 Stycznia 2009 nieszczelny filtr paliwa. Po wymianie filtra paliwa z wierzchu mi się poci ropą. Czy w tej "dziurze", w którą wchodzi przelot jest tylko o-ring, czy jest jeszcze jakaś dodatkowa uszczelka, o której mechanik zapomniał? Podejrzewam, że przepuszcza ten wciskany plastik z przelotem z dwóch stron. Czy jest do kupienia tylko w ASO, czy nie, ktoś wie, jaka orientacyjna cena. Pojadę z reklamacją do mechanika, ale jeśli to ten wsuwany plastik, kupiłbym go wcześniej, żeby oszczędzić na czasie i paliwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oslo Zgłoś #26 Napisano 13 Stycznia 2009 hm ... jak zobaczyłem treść teoretyczną ( to co piszecie) to nie wiedziałem o co chodzi z tym podgrzewaczem , jak zobaczyłem zdjęcie to już wiem mam identiko , ostatnio wymieniałem i wiem już że problem z odpaleniem to był bo jednak aku słaby , ale filterek nie drogi bo 25 zł to wymieniłem , jeszce tyl;ko aku i szuuuu ... w nieznane pozdrawiamm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #27 Napisano 13 Stycznia 2009 nieszczelny filtr paliwa.Czy w tej "dziurze", w którą wchodzi przelot jest tylko o-ring, czy jest jeszcze jakaś dodatkowa uszczelka, o której mechanik zapomniał? Tak, jest tam tylko oring. Czy jest do kupienia tylko w ASO, czy nie, ktoś wie, jaka orientacyjna cena. Powinieneś dostać go w każdym sklepie. Kszt ok. 20-25 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #28 Napisano 13 Stycznia 2009 nieszczelny filtr paliwa.Po wymianie filtra paliwa z wierzchu mi się poci ropą. Czy w tej "dziurze", w którą wchodzi przelot jest tylko o-ring, czy jest jeszcze jakaś dodatkowa uszczelka, o której mechanik zapomniał? Podejrzewam, że przepuszcza ten wciskany plastik z przelotem z dwóch stron. Czy jest do kupienia tylko w ASO, czy nie, ktoś wie, jaka orientacyjna cena. Pojadę z reklamacją do mechanika, ale jeśli to ten wsuwany plastik, kupiłbym go wcześniej, żeby oszczędzić na czasie i paliwie. jakiej marki filtr paliwa założyłeś? bo przeważnie to on jest winowajcą nieszczelności (no, czasem jeszcze niedociśnięty na miejsce podgrzewacz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wertum Zgłoś #29 Napisano 10 Lutego 2009 Witam, Przymierzam się do wymiany filtra paliwa? Czy układ trzeba po wymianie odpowietrzyć? Jaka jest procedura takiej wymiany? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #30 Napisano 10 Lutego 2009 nie trzeba nic odpowietrzać wykręcasz stary filtr, zakładasz nowy i po robocie, dodam że zakładam do siebie manna i wymieniam co 15 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro01 Zgłoś #31 Napisano 10 Lutego 2009 a wcześniej lepiej zalać filtr paliwa ropą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #32 Napisano 10 Lutego 2009 Słuszna uwaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekWRC Zgłoś #33 Napisano 20 Kwietnia 2009 a wcześniej lepiej zalać filtr paliwa ropą Ja swój zalałem opałówą, a cała operacja trwała chyba z 15 minut, najgorzej jest wcisnąć ten plastik na filtr, trochę się męczyłem żeby włożyć tą zawleczkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Martini84 Zgłoś #34 Napisano 21 Listopada 2012 Witam! Właśnie zamierzam wymienić filtra paliwa ( b3 1.6 tdi), kupiłem w sklepie nowy filtr (wg ich katalogu) po otwarciu pudełka w domu okazało się, że nowy filtr ma otwór do podgrzewania paliwa czego w starym nie było i tu mam pytanie: czy ktoś z Was ma w swoim aucie taki filtr z podgrzewaczem i mógłby opisać co dokupić i jak podłączyć aby paliwo było ogrzewane, z góry dziękuję za pomoc, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #35 Napisano 22 Listopada 2012 wg mnie to potrzebny będzie zaworek np febi nr 02087 i zawleczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #36 Napisano 23 Listopada 2012 wojciechk mądrze prawi. Wystarczy takie cusik, zawleczka i 2 opaski zaciskowe. Zaworek wstawiasz na powrocie z pompy. Tylko oczywiście w odpowiednim kierunku bo zaworek przepuszcza tylko w jedną stronę. PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ezio Zgłoś #37 Napisano 15 Grudnia 2012 wojciechk mądrze prawi. Wystarczy takie cusik, zawleczka i 2 opaski zaciskowe. Zaworek wstawiasz na powrocie z pompy. Tylko oczywiście w odpowiednim kierunku bo zaworek przepuszcza tylko w jedną stronę. PozdraVWiam Ja miałem powietrze w paliwie i okazało się że tym plastikiem można było ruszać ręką i to było przyczyna zasysania powietrza (ale z niego nie ciekło). Po wymianie na nowy wszystko w normie. Musiał być od nowości ponieważ przewody były na nim zaprasowane. Koszt 22 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #38 Napisano 8 Czerwca 2013 też właśnie jestem przed chęcią wymiany paliwa u siebie tylko pytanie co lepsze Bosch, Knecht czy Mann. Ponoć się na nim nie oszczędza i tak zamierzam postąpić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #39 Napisano 8 Czerwca 2013 Ja od jakichś 4 czy 5-iu wymian zakładam filtry Mann. Ostatnio oleju założyłem Hengst (a później się dowiedziałem że takie ponoć szły w fabryce na pierwszy montaż). Ale na Mann'a też nie mam powodów narzekać. PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #40 Napisano 9 Czerwca 2013 Bosch, Knecht czy Mann.wszystkie trzy są dobre. Wybrał bym najtańszy z pośród nich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach