Gość Kass Zgłoś #1 Napisano 31 Lipca 2007 Po ostatniej wizycie u mechnika (rutynowa wymiana rozrządu) - zauważyłem że zderzak i atrapa grilla zostały źle dopasowane a w okolicach reflektorów i na styku błotnik/zderzak pojawiły się znaczne nierówności i szpary. Telefonicznie umówiłem się na poprawienie mankamentu jednakże mechanik utrzymuje ze nie ma technicznej możliwości zego montażu zderzaka - spotkaliście się z czymś takim, ktoś ma doświadczenie z samodzielnym montażem zderzaka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #2 Napisano 31 Lipca 2007 ja tez ostatnio poprawiałem mechanika po wymianie rozrzadu. tylko u mnie bym demontowany pas przedni(pewnie u ciebie też). podstawa to dobrze zalożony pas przedni bo na nim sie "opiera" zderzak. wszystko regulowałem metodą prób i błedów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kass Zgłoś #3 Napisano 1 Sierpnia 2007 pas przedni to ta poprzeczna belka? chyba właśnie mechanik coś mi o tym wspominał. U ciebie tez było asymetycznie prawo/lewo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 1 Sierpnia 2007 Jeżeli tylko pas przedni oraz elementy pod zderzakiem są dobrze skręcone i dopasowane to zderzak atrapa i reszta podchodzi idealnie !!! Nie ma w tym przypadku mozliwosci aby coś nie dało się czegoś dokładnie dopasować. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalleanka Zgłoś #5 Napisano 1 Sierpnia 2007 Miałem podobnie po wymianie rozrządu. Wystarczy, że poluźnią górne mocowanie pasa, podniosą do oporu i przykręcą. Wiąże się to ze zdjęciem zderzaka i dlatego, prawdopodobnie, cię zbywają. U mnie była różnica jakieś 5 milimetrów pomiedzy lewą a prawą stroną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rafaello666 Zgłoś #6 Napisano 1 Sierpnia 2007 Witam, Zgadza się. Ja miałem źle spasowane przed przeglądem. Gość mi pieknie poprawił i teraz jest ideał. Po prostu chłopakom nie chce się rozbierać od nowa. Trzeba ich cisnąć i nie odpuszczać. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #7 Napisano 1 Sierpnia 2007 niestety wiąże się to ze zdjęciem zderzaka i poluzowaniem belki(belka trzyma pas przedni). Myślę że w twoim modelu jest podobnie. regulujesz na wyczucie pasem przednim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #8 Napisano 1 Sierpnia 2007 tu masz moje foty co i jak. dwóch srub zderzaka nie widać bo są w nadkolu niewidoczne na fotach.na zdjęciach nie ma belki bo ją zdjąłęm. http://img519.imageshack.us/my.php?image=foto1dj2.jpg http://img519.imageshack.us/my.php?image=foto2iw1.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martines Zgłoś #9 Napisano 21 Listopada 2007 U mnie natomiast po wymianie rozrządu lewa strona zderzaka (str. kierowcy) robi na wolnych obrotach rezonans telepiąc się delikatnie. Wystarczy że lekko ręką docisnę lewą stronę zderzaka i wówczas moje ucho cieszyć się może czystą pracą TDI. Jak myślicie czy mam rozbierać wszystko? czy wystarczy że dokręce zderzak z prawej strony od nadkola? a i czy dostanę się tam normalnie czy też muszę demontować nadkole? Chodzi mi głównie o śruby 4 i 5 z poniższego rysunku! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kass Zgłoś #10 Napisano 21 Listopada 2007 jesli przed wymianą rozrządu wszystko było ok to nie wiem po co ruszac nadkole, a spasowanie jest ok? jesli tak to jedynie kwestia dokręcenia tych śrub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martines Zgłoś #11 Napisano 21 Listopada 2007 oto chodzi że nie wiem czy przed wymiana było ok. porpostu tak mi sie wydaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #12 Napisano 21 Listopada 2007 WASZ problem to zle "ulozony" pas przedni po pierwsze zdjac zderzak, po drugie odkrecic (popuscic) belke wzmocnienia...czy jak to sie nazywa, potem wstawic podnosnik centralnie pod rure IC tam gdzie jest poduszka silnika i DELIKATNIE UNIESC caly przedni pas .... sprawdzic czy rowno obie strony pasa leza i dokrecic belke spowrotem. 99% nierownych szczelin to zle zlozony przod, po wymianie rozrzadu lub stluczce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #13 Napisano 21 Listopada 2007 jesli przed wymianą rozrządu wszystko było ok to nie wiem po co ruszac nadkole, a spasowanie jest ok? jesli tak to jedynie kwestia dokręcenia tych śrub zeby poluzować zderzak to trzeba odkręcić śruby w nadkolu,wtedy spasować,dokręcić główną nr.4 i resztę śrub w nadkolu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #14 Napisano 8 Lutego 2012 witam panowie,ma ktos moze jakies fotostory z demontarzu przedniego zderzaka? zamowilem sobie lampy i bede wymienial sam ,wiem ze szczegolnego problemu tam nie ma ale bedzie pomocne,aaaa i powie mi ktos jak wyjac ten dzyndzel do otwierania maski z tej plastikowej chyba oslony czy jak to sie fachowo nazywa bo przechodzi przez nia a nie chce polamac z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #15 Napisano 8 Lutego 2012 Żeby wymienić lampy w 3B nie trzeba ściągać zderzaka. Niżej masz link z fotostory;) http://forum.vw-passat.pl/threads/19750-Jak-zdjac-przedni-i-tylni-zderzak-w-B5-3B-%E2%80%93-manual?highlight=zderzak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #16 Napisano 8 Lutego 2012 podziekowal kolego pozdro dla ciebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dario3103 Zgłoś #17 Napisano 5 Października 2016 Odświeżam temat. Jestem po wymianie rozrzädu. Musze poskrecac przod. Mam pytanie w sprawie poprawnego spasowania belki i calej reszty. Jest jakis punkt odniesienia w jakim pas powinien byc przykrecony? Myslalem ze zostanä odciski po srubach i pujdzie bez problemów ale nie ma tak latwo. Jak auta schodzily masowo z tasmy to musieli miec jakis punkt odniesienia przeciez nie skrecali aut metodä prob i błędów. Może jest tak ze te sruby powinny byc centralnie w otworach na srodku i poprostu dociägac i powinno pasowac? Jak z waszych obserwcji to wygläda? Jak skrecacie auto i szpary nie pasujä to jak wtedy ustawiacie maksymalnie w górę czy centralnie środek.... Dziekuje i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shreeek Zgłoś #18 Napisano 26 Marca 2017 Cześć może odgrzeje kotleta, ale ktore sruby w FL sa do regulacji pasa przedniego ? ma ktoś jakieś foto ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sparky01 Zgłoś #19 Napisano 24 Maja 2017 Witam,chyba będę musiał wymienić przedni zderzak w moim B5,mam pytanie obecny zderzak zamontowany jest na wkręty,ogólnie widać że zderzak już wiele przeszedł i ostatnio ja miałem przygodę która go trochę dobiła,moje pytanie jest takie czy oryginalne mocowania zderzaka są jakoś wzmocnione czy po zdjęciu obecnego zderzaka mogę spodziewać się urwanych uchwytów albo czegoś podobnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach