Skocz do zawartości
Gość Kass

Spasowanie zderzaka w 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kass

Po ostatniej wizycie u mechnika (rutynowa wymiana rozrządu) - zauważyłem że zderzak i atrapa grilla zostały źle dopasowane a w okolicach reflektorów i na styku błotnik/zderzak pojawiły się znaczne nierówności i szpary. Telefonicznie umówiłem się na poprawienie mankamentu jednakże mechanik utrzymuje ze nie ma technicznej możliwości zego montażu zderzaka - spotkaliście się z czymś takim, ktoś ma doświadczenie z samodzielnym montażem zderzaka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez ostatnio poprawiałem mechanika po wymianie rozrzadu. tylko u mnie bym demontowany pas przedni(pewnie u ciebie też). podstawa to dobrze zalożony pas przedni bo na nim sie "opiera" zderzak. wszystko regulowałem metodą prób i błedów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kass

pas przedni to ta poprzeczna belka? chyba właśnie mechanik coś mi o tym wspominał. U ciebie tez było asymetycznie prawo/lewo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Jeżeli tylko pas przedni oraz elementy pod zderzakiem są dobrze skręcone i dopasowane to zderzak atrapa i reszta podchodzi idealnie !!! Nie ma w tym przypadku mozliwosci aby coś nie dało się czegoś dokładnie dopasować.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie po wymianie rozrządu. Wystarczy, że poluźnią górne mocowanie pasa, podniosą do oporu i przykręcą. Wiąże się to ze zdjęciem zderzaka i dlatego, prawdopodobnie, cię zbywają. U mnie była różnica jakieś 5 milimetrów pomiedzy lewą a prawą stroną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafaello666

Witam,

 

Zgadza się. Ja miałem źle spasowane przed przeglądem. Gość mi pieknie poprawił i teraz jest ideał. Po prostu chłopakom nie chce się rozbierać od nowa. Trzeba ich cisnąć i nie odpuszczać.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety wiąże się to ze zdjęciem zderzaka i poluzowaniem belki(belka trzyma pas przedni). Myślę że w twoim modelu jest podobnie. regulujesz na wyczucie pasem przednim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tu masz moje foty co i jak. dwóch srub zderzaka nie widać bo są w nadkolu niewidoczne na fotach.na zdjęciach nie ma belki bo ją zdjąłęm.

http://img519.imageshack.us/my.php?image=foto1dj2.jpg

http://img519.imageshack.us/my.php?image=foto2iw1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie natomiast po wymianie rozrządu lewa strona zderzaka (str. kierowcy) robi na wolnych obrotach rezonans telepiąc się delikatnie. Wystarczy że lekko ręką docisnę lewą stronę zderzaka i wówczas moje ucho cieszyć się może czystą pracą TDI. Jak myślicie czy mam rozbierać wszystko? czy wystarczy że dokręce zderzak z prawej strony od nadkola? a i czy dostanę się tam normalnie czy też muszę demontować nadkole?

 

Chodzi mi głównie o śruby 4 i 5 z poniższego rysunku!

 

zderzak.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kass

jesli przed wymianą rozrządu wszystko było ok to nie wiem po co ruszac nadkole, a spasowanie jest ok? jesli tak to jedynie kwestia dokręcenia tych śrub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oto chodzi że nie wiem czy przed wymiana było ok. porpostu tak mi sie wydaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WASZ problem to zle "ulozony" pas przedni :hyhy:

 

po pierwsze zdjac zderzak, po drugie odkrecic (popuscic) belke wzmocnienia...czy jak to sie nazywa, potem wstawic podnosnik centralnie pod rure IC tam gdzie jest poduszka silnika i DELIKATNIE UNIESC caly przedni pas .... sprawdzic czy rowno obie strony pasa leza i dokrecic belke spowrotem.

99% nierownych szczelin to zle zlozony przod, po wymianie rozrzadu lub stluczce :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jesli przed wymianą rozrządu wszystko było ok to nie wiem po co ruszac nadkole, a spasowanie jest ok? jesli tak to jedynie kwestia dokręcenia tych śrub

zeby poluzować zderzak to trzeba odkręcić śruby w nadkolu,wtedy spasować,dokręcić główną nr.4 i resztę śrub w nadkolu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam panowie,ma ktos moze jakies fotostory z demontarzu przedniego zderzaka? zamowilem sobie lampy i bede wymienial sam ,wiem ze szczegolnego problemu tam nie ma ale bedzie pomocne,aaaa i powie mi ktos jak wyjac ten dzyndzel do otwierania maski z tej plastikowej chyba oslony czy jak to sie fachowo nazywa bo przechodzi przez nia a nie chce polamac

 

z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby wymienić lampy w 3B nie trzeba ściągać zderzaka.:) Niżej masz link z fotostory;)

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/19750-Jak-zdjac-przedni-i-tylni-zderzak-w-B5-3B-%E2%80%93-manual?highlight=zderzak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podziekowal kolego :) pozdro dla ciebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat. Jestem po wymianie rozrzädu. Musze poskrecac przod. Mam pytanie w sprawie poprawnego spasowania belki i calej reszty. Jest jakis punkt odniesienia w jakim pas powinien byc przykrecony? Myslalem ze zostanä odciski po srubach i pujdzie bez problemów ale nie ma tak latwo. Jak auta schodzily masowo z tasmy to musieli miec jakis punkt odniesienia przeciez nie skrecali aut metodä prob i błędów. Może jest tak ze te sruby powinny byc centralnie w otworach na srodku i poprostu dociägac i powinno pasowac? Jak z waszych obserwcji to wygläda? Jak skrecacie auto i szpary nie pasujä to jak wtedy ustawiacie maksymalnie w górę czy centralnie środek....

Dziekuje i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć może odgrzeje kotleta, ale ktore sruby w FL sa do regulacji pasa przedniego ? ma ktoś jakieś foto ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,chyba będę musiał wymienić przedni zderzak w moim B5,mam pytanie obecny zderzak zamontowany jest na wkręty,ogólnie widać że zderzak już wiele przeszedł i ostatnio ja miałem przygodę która go trochę dobiła,moje pytanie jest takie czy oryginalne mocowania zderzaka są jakoś wzmocnione czy po zdjęciu obecnego zderzaka mogę spodziewać się urwanych uchwytów albo czegoś podobnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności