marecek Zgłoś #21 Napisano 19 Sierpnia 2011 Gdybyś jednak podłączał u kogoś to pamiętaj, aby dokładnie spisać treść występujących błędów dokładnie tak, bo błąd ubogiej mieszanki może występować w kilku odmianach... czy problem dotyczy biegu jałowego, czy jazdy pod obciążeniem - w zależności od tego co zgłasza sterownik winnym może być albo nieszczelny dolot, albo problem z przepływomierzem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszkin Zgłoś #22 Napisano 4 Kwietnia 2012 witam, mam podobny problem... 18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16891 Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY check wyskakuje kiedy jezdze jedynie na benzynie, bez wlaczania lpg.walcze juz z tym od dluzszego czasu - wymieniane swiece, kilkukrotnie kasowany blad, zmiana czujnika temp dolotu, uszczelnianie kabli podcisnieniowych, czyszczenie przepustnicy i problem dalej sie pojawia. jakies sugestie co dalej zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #23 Napisano 4 Kwietnia 2012 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowabrak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16891 Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY warto przyjrzeć się regulatorowi ciśnienia paliwa oraz pompie paliwa a może przepływka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marucha271 Zgłoś #24 Napisano 5 Lipca 2012 (edytowane) Witam. Chciałbym odświeżyć temat... U mnie wyskoczyło P0171 (mieszanka paliwowo-powietrzna zasilająca blok cylindra nr.1 za uboga) Czy mogę prosić doświadczonych kolegów o pomoc? Wskazówki? Pozdrawiam Edytowane 5 Lipca 2012 przez marucha271 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #25 Napisano 6 Lipca 2012 Masz po prostu ubogo. Przyczyn może być wiele. Świece, cewki, przepływomierz, lewe powietrze itd. Masz LPG?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marucha271 Zgłoś #26 Napisano 7 Lipca 2012 Mam LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #27 Napisano 7 Lipca 2012 To się nim zajmij. 75% problemów z mieszanką to właśnie zła regulacja instalacji LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #28 Napisano 17 Października 2013 No dobra, przyszło i na mnie . Na Pb zgłasza mi błąd: 16517 - Zespół 1; sonda 1: sygnał za wolny P0133 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona. Domyślam się, że kwestia zbyt ubogiej mieszanki. Natomiast na biegu jałowym korekcja pdawki to 3,5% więc chyba nie jest źle . Problem pojawił się po jeździe na PB (akurat LPG się skończył i troszkę pośmigałem), potem LPG w zbiornik i po 3 km MIL. Skasowałem błąd, przełączyłem się na Pb i tak śmigałem (chciałem wykluczyć mieszankę LPG) i juz po 35km TYLKO na Pb błąd powrócił. Auto zachowuje się normalnie, nie szarpie, przygasza itd, przyśpiesza jak należy. Nie wiem jak w VCDS (mam dostęp u kolegi) zrobić tzw. logi (dynamiczne i statyczne) bo się na tym nie znam ale wiem jak się podłączyć i sprawdzić błędy . Czy ktoś z Was ma pomysł od czego zacząć, co może być powodem? P.S. Auto regularnie odpala na Pb (zawsze i zawsze po odpaleniu min. 45 sek chodzi na Pb zanim się przełączy na LPG - takie zabezpieczenie ustawione w instalacji), oraz musi mieć temperaturę płynu min. 30*C.. Dodatkowo co jakiś czas ganiam go na Pb aby nie było, że tylko na LPG itd. Z racji iż błąd wystąpił po jeździe TYLKO na Pb na teraz nie zajmuję się diagnostyką LPG bo nie ma sensu, przyczyna chyba leży gdzie indziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kocisko85 Zgłoś #29 Napisano 11 Lutego 2016 (edytowane) witam. w moim pasacie wyskakuje błąd 17536 silnik awt i wtedy auto jest dużo słabsze . Jadąc nocą nie zauważyłem rzeczy z rozrzuconych na drodze i kilka razy cos uderzyło o podwozie dość mocno.Od tego czasu lpg przestało działać . wiec odłączyłem bezpiecznik i jeżdżę na benzynie .po skasowaniu błędu i przejechaniu około 100km błąd znowu wyskakuje. proszę o pomoc Edytowane 11 Lutego 2016 przez kocisko85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
f1mlody Zgłoś #30 Napisano 14 Maja 2016 Witam panowie może ktoś z was podpowie w którym kierunku szukać,Zapała się błąd silnika czasem gaśnie samochód jedzie normalnie żadnych błędów oprucz 17536 zbyt uboga mieszanka ,zauważyłem też że wskazanie na kompie podczas jazdy na jałowym spalanie 1,7l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #31 Napisano 14 Maja 2016 Witam panowie może ktoś z was podpowie w którym kierunku szukać,Zapała się błąd silnika czasem gaśnie samochód jedzie normalnie żadnych błędów oprucz 17536 zbyt uboga mieszanka ,zauważyłem też że wskazanie na kompie podczas jazdy na jałowym spalanie 1,7l do sprawdzenia -przepływomierz -sonda lambda -wtryskiwacze paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
f1mlody Zgłoś #32 Napisano 14 Maja 2016 do sprawdzenia -przepływomierz -sonda lambda -wtryskiwacze paliwa ok czyli przepływomierz logi gr 2 a jak sprawdzic sonde i wtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #33 Napisano 15 Maja 2016 Podstawowe pytanie to czy masz LPG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
f1mlody Zgłoś #34 Napisano 15 Maja 2016 Podstawowe pytanie to czy masz LPG? Nie nie mam lpg - - - - - aktualizacja - - - - - Węże podciśnienia wymieniane - - - - - aktualizacja - - - - - Błąd wyskakuje tylko ten lampka silnika Zapała się czasem gaśnie i tak wkoło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #35 Napisano 16 Maja 2016 Trzeba by zrobić logi i byłoby widać więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
f1mlody Zgłoś #36 Napisano 16 Maja 2016 Ok to kolego powiedz mi z jakich grup te logi oprócz gr 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #37 Napisano 16 Maja 2016 002+033, 003+020, 115+118. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
f1mlody Zgłoś #38 Napisano 16 Maja 2016 Ok postaram się jakoś szybko to ogarnac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adasko1989 Zgłoś #39 Napisano 18 Maja 2016 Zobacz jak wyglądają świece zapłonowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amareus Zgłoś #40 Napisano 24 Maja 2020 (edytowane) Dzień dobry, mam Passata 1,8 T, rocznik 2001, od czterech lat zmagam się z permanentnym świeceniem kontrolki check engine. Błąd P1128 - multiplikacyjna korekta mieszkanki 1 układ za ubogi. Po skasowaniu błędu i przejechaniu ok. 60-70 km, pojawia się ponownie. Auto nie ma LPG. Trzy warsztaty nie potrafiły mi pomóc, wymiana sondy lambda także. Czy udało się komuś zlikwidować taki sam problem i usunąć usterkę? Może polecicie jakiś warsztat w Warszawie? Podaję także kontakt mailowy: [email protected] Pozdrawiam Edytowane 24 Maja 2020 przez Amareus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach