Skocz do zawartości
Gość daniel74

Uboga mieszanka paliwowa

Rekomendowane odpowiedzi

Gdybyś jednak podłączał u kogoś to pamiętaj, aby dokładnie spisać treść występujących błędów

dokładnie tak, bo błąd ubogiej mieszanki może występować w kilku odmianach... czy problem dotyczy biegu jałowego, czy jazdy pod obciążeniem - w zależności od tego co zgłasza sterownik winnym może być albo nieszczelny dolot, albo problem z przepływomierzem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam podobny problem...

18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16891 Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

 

check wyskakuje kiedy jezdze jedynie na benzynie, bez wlaczania lpg.walcze juz z tym od dluzszego czasu - wymieniane swiece, kilkukrotnie kasowany blad, zmiana czujnika temp dolotu, uszczelnianie kabli podcisnieniowych, czyszczenie przepustnicy i problem dalej sie pojawia.

jakies sugestie co dalej zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16891 Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

 

warto przyjrzeć się regulatorowi ciśnienia paliwa oraz pompie paliwa a może przepływka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chciałbym odświeżyć temat...

U mnie wyskoczyło P0171 (mieszanka paliwowo-powietrzna zasilająca blok cylindra nr.1 za uboga)

Czy mogę prosić doświadczonych kolegów o pomoc? Wskazówki?

Pozdrawiam

Edytowane przez marucha271

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz po prostu ubogo. Przyczyn może być wiele. Świece, cewki, przepływomierz, lewe powietrze itd. Masz LPG??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się nim zajmij. 75% problemów z mieszanką to właśnie zła regulacja instalacji LPG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, przyszło i na mnie :/.

 

Na Pb zgłasza mi błąd:

 

16517 - Zespół 1; sonda 1: sygnał za wolny

P0133 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona.

 

Domyślam się, że kwestia zbyt ubogiej mieszanki. Natomiast na biegu jałowym korekcja pdawki to 3,5% więc chyba nie jest źle :).

Problem pojawił się po jeździe na PB (akurat LPG się skończył i troszkę pośmigałem), potem LPG w zbiornik i po 3 km MIL.

Skasowałem błąd, przełączyłem się na Pb i tak śmigałem (chciałem wykluczyć mieszankę LPG) i juz po 35km TYLKO na Pb błąd powrócił.

Auto zachowuje się normalnie, nie szarpie, przygasza itd, przyśpiesza jak należy.

Nie wiem jak w VCDS (mam dostęp u kolegi) zrobić tzw. logi (dynamiczne i statyczne) bo się na tym nie znam ale wiem jak się podłączyć i sprawdzić błędy :).

 

Czy ktoś z Was ma pomysł od czego zacząć, co może być powodem?

 

P.S. Auto regularnie odpala na Pb (zawsze i zawsze po odpaleniu min. 45 sek chodzi na Pb zanim się przełączy na LPG - takie zabezpieczenie ustawione w instalacji), oraz musi mieć temperaturę płynu min. 30*C..

Dodatkowo co jakiś czas ganiam go na Pb aby nie było, że tylko na LPG itd.

 

Z racji iż błąd wystąpił po jeździe TYLKO na Pb na teraz nie zajmuję się diagnostyką LPG bo nie ma sensu, przyczyna chyba leży gdzie indziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. w moim pasacie wyskakuje błąd 17536 silnik awt i wtedy auto jest dużo słabsze . Jadąc nocą nie zauważyłem rzeczy z rozrzuconych na drodze i kilka razy cos uderzyło o podwozie dość mocno.Od tego czasu lpg przestało działać . wiec odłączyłem bezpiecznik i jeżdżę na benzynie .po skasowaniu błędu i przejechaniu około 100km błąd znowu wyskakuje. proszę o pomoc

Edytowane przez kocisko85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie może ktoś z was podpowie w którym kierunku szukać,Zapała się błąd silnika czasem gaśnie samochód jedzie normalnie żadnych błędów oprucz 17536 zbyt uboga mieszanka ,zauważyłem też że wskazanie na kompie podczas jazdy na jałowym spalanie 1,7l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie może ktoś z was podpowie w którym kierunku szukać,Zapała się błąd silnika czasem gaśnie samochód jedzie normalnie żadnych błędów oprucz 17536 zbyt uboga mieszanka ,zauważyłem też że wskazanie na kompie podczas jazdy na jałowym spalanie 1,7l

 

do sprawdzenia

-przepływomierz

-sonda lambda

-wtryskiwacze paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do sprawdzenia

-przepływomierz

-sonda lambda

-wtryskiwacze paliwa

 

ok czyli przepływomierz logi gr 2 a jak sprawdzic sonde i wtryski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie to czy masz LPG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podstawowe pytanie to czy masz LPG?

 

Nie nie mam lpg

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Węże podciśnienia wymieniane

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Błąd wyskakuje tylko ten lampka silnika Zapała się czasem gaśnie i tak wkoło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by zrobić logi i byłoby widać więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok to kolego powiedz mi z jakich grup te logi oprócz gr 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

002+033, 003+020, 115+118.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok postaram się jakoś szybko to ogarnac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jak wyglądają świece zapłonowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

mam Passata 1,8 T, rocznik 2001, od czterech lat zmagam się z permanentnym świeceniem kontrolki check engine. Błąd P1128 - multiplikacyjna korekta mieszkanki 1 układ za ubogi. Po skasowaniu błędu i przejechaniu ok. 60-70 km, pojawia się ponownie. Auto nie ma LPG. Trzy warsztaty nie potrafiły mi pomóc, wymiana sondy lambda także. Czy udało się komuś zlikwidować taki sam problem i usunąć usterkę? Może polecicie jakiś warsztat w Warszawie? Podaję także kontakt mailowy: [email protected]

Pozdrawiam

Edytowane przez Amareus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności