Jump to content
Sign in to follow this  
Guest radzioo

Pompa wtryskowa

Recommended Posts

Guest radzioo

Witam,

 

Niestety z nastawnika pompy wtryskowej (u samej góry) cieknie ropka. Chciałem sam wymienić uszczelkę i dlatego moje pytanie : czy po odkręceniu tylko górnej części nastawnika nic się nie stanie ?? TZN. czy rozkręcenie, wymiana uszczelki i skręcenie ponownie nie będzie wymagało zmian w kompie i czy auto odpali bez problemu.

 

Znalazłem na innym forum taki opis :

http://forum.rezacze.pl/viewtopic.php?p=19488&sid=ccdac8e5cda5ee46752c87e9af462435

 

Chciałbym zrobić dokładnie to samo (pierwsze 4 zdjęcia) tylko nie wiem czy poźniej będzie wszystko OK. Proszę o jakąś podpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniał mi pompiarz 2 szt uszczelek na nastawniku ,potem musiał ustawić dawkę paliwa, tzn. przesuwał głowiczkę i patrzył na Vaga .

 

Całość kosztowała mnie 130 zł

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest radzioo

2 sztuki czyli "Tu wymieniłem" i "Tu się teraz sączy" (mowa tu o 4 obrazku w linku powyżej)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak pod dekielkiem i pod nastawnikiem ,jest to przykręcone tymi samymi śrubkami.

 

Faktycznie jak składał to patrzył czy trafia w przesuwkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest radzioo

Dzięki za info, myślałem że da się wymienić uszczelkę pod samym dekielkiem bez zbędnego dłubania (ustawiania) i że obejdzie się baz VAG'a. Ale skoro piszesz że są przykręcone tymi samymi śrubkami no to grzebanie samemu odpada, bo wiem że nastawnika lepiej nie ruszać. Niestety w okolicach Opola nie mogę znaleźć pompiarza który wymieni te 2 uszczelki. Każdy chce wyciągać całą pompę i kasować za to ok 700 pl :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

profesjonalici, bo jak ci wpadnie sprezynka do pompy jakas albo cos, to podwójna robota, a tak wyreguluj odrazu calosc i inie zchyla sie jak nad grobem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprecyzujcie prosze panowie, co jest nastawnikiem a co sterownikiem pompy?

Po drugie pod deklem sterownika jest uszczelka (tu wymieniłem), a pod samym sterownikiem (tu też się sączy) nie da się dokupić nowej (w serwisie mówią, że przychodzą razem z pompą).

Sam mam przeciek pod deklem i mam zamiar się za to zabrać dziś. Kupiłem już uszczelkę, tylko teraz pozostaje kwestia czy vag do jej wymiany jest konieczny, bo jak rozumiem z opisu na rezacze, to chyba nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zobaczylem dzis, ze podczas odpalania kapie mi paliwo,ale nie moge dokladnie sprecyzowaac skad bo nie widac ze wzgledu na to, ze to spod pompy, na zdjciu zaznaczylem okolice wycieku-nie wiem dokladnie gdzie bo z gory nie widac. chyba pompe trzeba wyciagnac prawda? a przy okazji ile kosztuje regeneracja pompy wtryskowej?

edit: prawdopodobnie cieknie z tego metalowego "czegos'' skad wychodza przewody do wtryskiwaczy-to zaznaczone na zolto na zdjeciu. nie wiem czy tam sa uszczelki czy cos peklo...

841782721.jpg

Edited by szynder

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz wyciek z głowiczki pompy tam jest oring

Share this post


Link to post
Share on other sites
masz wyciek z głowiczki pompy tam jest oring

a trzeba sciagac pompe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

 

gdzie w szczecinie można naprawić pompe wtryskową?macie może jakieś namiary?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wymieniał mi pompiarz 2 szt uszczelek na nastawniku ,potem musiał ustawić dawkę paliwa, tzn. przesuwał głowiczkę i patrzył na Vaga .

 

Całość kosztowała mnie 130 zł

 

 

Daj kolego namiar na tego pompiarza jeśli możesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, ostatnio padła mi pompa wtryskowa. Teraz mam pytanie, czy mogę szukać po symbolu silnika, czy musze po numerach pompy?

Dodam że mam silnik AKN 2.5 V6 150KM 

Edited by bakuu23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Podepnę się do tematu.

Mój problem jest następujący. Mam wyciek paliwa spod pokrywy pompki. Wymieniłem uszczelkę na nową i nic to nie pomogło. Czy przyczyną może być np przytkany przewód powrotny, przez co w komorze pompki tworzy się wysokie ciśnienie i przebija paliwo przez oring? Czy może jakieś inne pomysły?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy