Grucha... Zgłoś #21 Napisano 6 Lipca 2016 Pytam więc z ciekawości co decyduje o aktualnym ciśnieniu doładowania? Zacznijmy od tego, że to co widziałeś to nie ciśnienie doładowania tylko ciśnienie atmosferyczne i chyba nie trzeba tłumaczyć skąd się bierze różnica w nim. Ciśnienie doładowania będzie dopiero widoczne podczas jazdy przy obciążaniu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #22 Napisano 6 Lipca 2016 Dzięki Grucha...to mamy prawdziwą stację meteorologiczną na kółkach hehe:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S3BA Zgłoś #23 Napisano 4 Września 2018 Witam, mam paska ze Szwajcarii na gwincie i po podpięcie w obd ciśnienie podczas jazdy pokazuje 1.5bara pasek w kombi 1581kg a odstawiasz a4 w sedanie co jest sporo lżejsza. Pytanie czy seria ma tyle czy źle mi odczytuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #24 Napisano 12 Września 2018 OBD pokazuje Ci ciśnienie bezwzględne... to 1500-1600mbar minus dzisiejsze ciśnienie atmosferyczne daje Ci to co pokazywałby klasyczny wskaźnik zainstalowany na kolektorze (i widać, że to kompletna seria jest o ile wszystko jest sprawne i szczelne). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach