Jump to content
Sign in to follow this  
Guest cichy.pl

jakie powinno być ciśnienie przy kołach 225/40/18

    Recommended Posts

    Guest cichy.pl

    witam mam koła 225/40/18 alufelgi jakie powinno być ciśnienie z przodu i z tyłu Dziękuje

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2011

    Zaraz wskoczy jakis mode i kaze Ci uzyc wyszukiwarki :rotfl:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) 4x4
    Rok prod: 2008
    jakie powinno być ciśnienie z przodu i z tyłu

     

    Odpowiednie :D

     

    Dziękuje

     

    Weź no chłopie w google lepiej wklep hasło "serwis opon" i poszukaj. Jak 2% forumowiczów jeździ na takich laczach to max.....

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2008

    2.3 z przodu i 2.1 z tyłu :ok:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9TDI 110KM (AVG)
    Rok prod: 1999

    2,3 przod 2,5 tyl.pozatym na klapce od wlewu paliwa masz wlepke z wartosciami cisnien.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2008
    2,3 przod 2,5 tyl.pozatym na klapce od wlewu paliwa masz wlepke z wartosciami cisnien.

    To ja mam inaczej .

    A tak na dobry rozum jak może być z tyłu 2.5 przecież tył jest lżejszy i ciśnienie musi być mniejsze niż z przodu!Rozumiem jak mamy zapakowaną furę to tak.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest Krawcol

    TUTAJ masz tabele Continentala (przod 2,4bar; tyl 2,2bar).

    Co prawda nie ma tam Twojego rozmiaru opon ujetego :kwasny:

    Ale ja ogolnie spotkalem sie z opinia, ze im nizszy profil, tym cisnienie powinno byc troszke wieksze.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest sheriff
    2,3 przod 2,5 tyl.pozatym na klapce od wlewu paliwa masz wlepke z wartosciami cisnien.

     

    .. taa na pewno ;). Fabrycznie pasek przeciez nie wyjezdzał na 18 więc takowych wartości na klapce nie podawali !

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Ale ciśnienie to ciśnienie,więc myśle że nie powinno mieć różnicy dla wielkości koła,może się mylę to porawcie.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest Krawcol

    Mysle, ze dla wielkosci kola (srednicy felgi) nie ma wielkiego znaczenia-takie samo cisnienie moze byc w 14 cali i 16 cali, ale dla profilu opony juz chyba ma znaczenie. Przy takim samym cisnieniu w oponach zwyklych i niskoprofilowych w przypadku znacznego ugiecia opony (kontakt z kraweznikiem) moze dojsc do szybszego uszkodzenia felgi w przypadku opony o niskim profilu-tak mi sie wydaje :niepewny:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Teoretycznie tak ale przecież nie można napompować za dużo,żeby nie uderzyć w krawężnik,bo jak za mocno napompujesz to felga też może się zgiąć,wtedy opona robi za krawężnik,poprostu można dobić więcej o 0,1-0,3 atmosfery i będzie lux

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest Krawcol
    można dobić więcej o 0,1-0,3 atmosfery i będzie lux

    Nie wiem dokladnie ile-to juz w wulkanizacji moga podpowiedziec. Ale te 0,3 atm moim zdaniem to juz i tak jest utrata komfortu jazdy :zalamany:

    Ale sa gusta i gusciki :evil:

    Sorry za OT :vw:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
    Rok prod: 2000
    Dnia 21.07.2007 o 23:39, kyniovtg napisał:

    To ja mam inaczej .

    A tak na dobry rozum jak może być z tyłu 2.5 przecież tył jest lżejszy i ciśnienie musi być mniejsze niż z przodu!Rozumiem jak mamy zapakowaną furę to tak.

    Jak Latasz na pusto to 2.2 i 2.2 jak zawalony to tył rośnie do 2.6 a nawet 2.7 jak załadujesz hantle z siłowni . 2.0 i  2.1 też może być tylko szybciej się zużyją i inne właściwości jeżeli chodzi o przyczepność. 

    NO I ZALEŻY JAKA OPONA (BIEŻNIK) 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy