Jump to content
Osiah

Wyciek płynu chłodzącego

Recommended Posts

Tak, nadal. Z korka zbiornika wyjąłem uszczelkę i nie do końca jest wkręcany, więc nie ma aż takiego dużego ubytku obecnie. We wtorek odstawiam go na wymianę uszczelki.. Chciałem go chipować, a zamiast tego mam wymiane UPG w tym miesiącu :'( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie i mnie dopadlo pod autem dosc sporawa plama , autko pracuje normalnie, kapie po sankach od strony pasazera, niestety niemoge dobrze od gory tam zajrzec wiec udalo mi sie za silnik wlozyc nieduze lusterko, widze spadajace krople jak z kranu miedzy sciana grodziowa a silnikiem ,krociec wyglada na caly kolo czujnika rowniez czy moze to byc peknieta glowica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymienilem krociec na zamiennik febi pod autem juz niema  wielkiej plamy ale gdzie niestane to jest jedna dwie kropelki i sanki nadal mokre co jeszcze sprawdzic panowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamienniki są do dupy. A ori w ASO to śmieszny koszt bo aż 35 zł. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozwolę się podłączyć do tematu.

Pacjentem jest B5 2000r. 1,9 AJM

W ostatnim czasie miałem wymieniany płyn chłodniczy wraz ze zbiorniczkiem wyrównawczym i korkiem. Po tej wymianie przy prędkościach autostradowych ( i więcej ) ubywało mi płynu w dość niepokojącym tempie. Znalazłem wyciek na wężu powrotnym ( przelewowym ), co udało mi się uszczelnić nowymi zaciskami. Nigdzie indziej nie widać wycieków, a płynu ubywa, choć już wolniej. Auto nie kopci na biało, pod korkiem oleju nic, w zbiorniczku wyrównawczym oleju brak. 

Po dłuższej przejażdżce dzisiaj znowu zauważyłem spadek poziomu płynu. Wąż idący ze zbiorniczka był twardy, po odkręceniu korka słychać syknięcie i poziom się podniósł. Wkręciłem stary korek, jutro powtarzam wycieczkę, dodatkowo kupię tester CO2.

Jakieś propozycje, co mogę sprawdzić samodzielnie na parkingu pod blokiem, żeby byle mechanik nie wycyckał mnie na pieniądze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obejrzyj dokładnie chłodnice. Może ona ciec delikatnie i odparowuje na bieżąco. Układ jest ciśnieniowy, więc Twoje objawy po odkreceniu korka na ciepłym są normalne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie taka sprawa. Ubywa mi cieczy chłodzącej, jedyna lokalizacja która na to wskazuje to króciec od tylnej strony głowicy ( 1,9 TDI AJM ), znajduje się pod pompą tandemową. 

image.thumb.png.68dcdedc7770684cd407489de1bf78c2.png

Po ściągnięciu węża okazało się, że jest on dziurawy ( korozja ). Wymieniał to ktoś i czy mógłbym prosić o rady, jak się do tego zabrać, jak to jest zamocowane?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 21.07.2019 o 22:43, grochulel napisał:

Pozwolę się podłączyć do tematu.

Pacjentem jest B5 2000r. 1,9 AJM

W ostatnim czasie miałem wymieniany płyn chłodniczy wraz ze zbiorniczkiem wyrównawczym i korkiem. Po tej wymianie przy prędkościach autostradowych ( i więcej ) ubywało mi płynu w dość niepokojącym tempie. Znalazłem wyciek na wężu powrotnym ( przelewowym ), co udało mi się uszczelnić nowymi zaciskami. Nigdzie indziej nie widać wycieków, a płynu ubywa, choć już wolniej. Auto nie kopci na biało, pod korkiem oleju nic, w zbiorniczku wyrównawczym oleju brak. 

Po dłuższej przejażdżce dzisiaj znowu zauważyłem spadek poziomu płynu. Wąż idący ze zbiorniczka był twardy, po odkręceniu korka słychać syknięcie i poziom się podniósł. Wkręciłem stary korek, jutro powtarzam wycieczkę, dodatkowo kupię tester CO2.

Jakieś propozycje, co mogę sprawdzić samodzielnie na parkingu pod blokiem, żeby byle mechanik nie wycyckał mnie na pieniądze?

Witaj, odkopuje stary post ale dla mnie ważny, napisz co u ciebie było przyczyną i czy rozwiązałeś problem pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, wczoraj na CPn'ie wyciekl mmi caly plyn chlodniczy po drodze musialem dolewac, na poczatku myslem ze pekl weżyk ale patrze i tj na zdjeciu. co to moglo byc  ?
 

90539761_2472222249774921_2077249993428697088_n.png

90650447_976827282714654_7312301547948343296_n.png

90989812_636154393839938_7105207248661512192_n.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam pytanie do tych którzy wymieniali u siebie króciec wody za silnikiem bo od jakiegoś czasu ubywał i płyn i wygląda na to że cieknie przy dolnej śrubie jak jest przykręcony ten króciec .. biorąc pod uwagę że jest trudny dostęp to zastanawiam sie czy nie odkręcić wąż który leci w dół i skręca w prawo i tam jest łączenie z opaskami zaciskowymi bo nie mam pojęcia czy łatwo można wyciągnąć wąż tuż przy tym króćcu i pytanie jest takie czy jak uleci mi trochę płynu będę musiał odpowietrzać układ ? bo kilku użytkowników gdzieś w temacie pisało że trzeba a inni że nie bo sam sie odpowietrza .. krótko mówiąc, gdzie dwóch ludzi tam trzy opinie :) no i ogólnie jak to jest z tym wężem przy samym króćcu i jest jeszcze zapinka jakaś która trzyma jakiś czujnik chyba. czy trzeba ją wyciągnąć czy nacisnąć ..? wolę zapytać niż sie szarpać i okaże sie właduje sie w kolejne koszty przez byle pierdołę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy