Skocz do zawartości
Osiah

Wyciek płynu chłodzącego

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm a jak sprawdzić tą uszczelkę pod głowicą? Bo po silniku nie leci. a w zbiorniku nie ma mazi oleju. A oleju na bagnecie nie przybywa.

Test na co2 jest nie miarodajny. Przejedz sie tak powyzej 140-160 km/h i zobacz czy weze sa twarde i czy plynu nie wyrzucilo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, jeszcze czy to nie przypadkiem po prostu było wlane płynu na max. A leci może skąd indziej. Bo nie ma możliwości aby skapało z tego odpowietrznika np koło 100 ml płynu bo tam skapuje tylko to co jest nad zakrętką.

 

Tylko pytaniem jest gdzie szukać wycieku bo nie mogę go znaleźć..

 

Czy te wymieniane uszczelki z chłodniczki oleju może mieć z tym coś wspólnego?

Edytowane przez Slawek189

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejedz się tak powyżej 3000 obr. kawałek, zostaw auto na noc. Rano odkręć zbiorniczek wyrównawczy jak będzie syknięcie to uszczelka pod głowicą poleciała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rano odkręć zbiorniczek wyrównawczy jak będzie syknięcie to uszczelka pod głowicą poleciała.

U mnie takie objawy były przy wycieku płynu z chłodnicy [ubywało płynu w układzie i powstawało większe ciśnienie] w Passacie. Natomiast w Fordzie uszkodzenie uszczelki pod głowicą na jednym cyl., i dodatkowo biały dym z wydechu po dolaniu wody i pusty zbiorniczek. Także mniejsza moc silnika i tendencja do zgaszenia go na wolnych obrotach.

Edytowane przez mirek-pas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam wyciek płynu chłodniczego z prawej strony przy samym przodzie jak jest chłodnica i pytanie czy to z chłodnicy leje czy możliwe jest też że z jakiegoś węża.Wyciekło go bardzo dużo bo w zbiorniczku wyrównawczym jest pusto a po dolaniu litry nie zrobiło ani śladu w zbiorniczku tylko odrazu zrobiła się plama pod autem. I mam pytanie też odnośnie czy po dolewaniu płynu ujadę kilkanaście kilometrów na warsztat ?

Dodam że to passat b5 fl 2002 rok 1.9 tdi 130 km AVF

 

Prosiłbym o w miarę szybką i dobrą odpowiedź. Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,od jakiegoś czasu zauważyłem opryskane elementy przy silniku.Maska rownież jest oblana jakby na wysokości tego miejsca gdzie najwięcej płynu widać.Oczywiście przy każdym takim wyrzucie ubywa płynu ze zbiorniczka.Skąd może strzelać tym płynem? Zdjcie poniżej.Płyn wylatuje chyba z dołu z tego otworu obok bagnetu po lewej jak widać.20170212_123620.jpg

Passat B5 1,8 adr

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony zgodnie z pkt. 2.1.a regulaminu forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie ze zborniczka wyrownawczego?

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przetrzyj przewody do sucha, przejedz się zagrzej auto porządnie, i od razu po postoju maska do góry i patrz z latarką gdzie wyrzuca płyn.

Możesz mieć lekko uszkodzony przewód, a po zgaszeniu silnika jak zatrzymuje się pompa wody wzrasta temperatura płynu i wraz nią ciśnienie i wtedy może dopiero wywalać płyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zbiorniczek suchy,wyrzuca wg mnie w góre bo maska ma plame i płyn sie odbija od niej.Widać to po rozprysku.Jaki wąż? Tam cieżko zauważyć bo przeszkadzają te rury plastikowe czarne.

 

 

Z czego może w tym miejscu wywalać płyn?

Edytowane przez caparzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pozwolę sobie odgrzać kotleta.W moim 1.8t od jakiegoś czasu ubywa płyn chłodniczy. Dzisiaj namierzyłem jeden wyciek na łączeniu zbiorniczka wyrównawczego z gumowym wężem. Szukam numeru części pokazanych na obrazku oznaczonych numerem 1 i 51. Bedę wdzięczny za pomoc.

AWT.bmp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś mi podpowie, mi ucieka z takiego króćca -  za termostatem - chyba  jest to zasilanie nagrzewnicy.  Czy tę rurkę wyciąga się z bloku, jak to jest uszczelnione ?  Dzięki z góry za każdą podpowiedż.

Edytowane przez greg40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam nie wiem czy ktos ma podobnie ale u mnie to wyglada tak. Jak samochod postoi plyn znika ze zbiorniczka calkowicie. Jak odpalam pali sie kontrolka temperatury. Pojezdze chwile i poziom w zbiorniczku zaczyna sie uzupelniac. Ale dla swojego spokoju odkrecam korek od zbiorniczka i plyn sie cofa raz mniej raz wiecej,czasem wraca sie nawet caly zbiorniczek ma ktos pomysl? Dodam ze wymienilem termostat,zbiorniczek oraz korek. Byl tez u mechanika ktory powiedzial ze to nie uszczelka pod glowica bo plyn chlodniczy zmienial byl kolor. Po jego zabiegach plyn trzymal sie ze 2tyg w zbiorniczku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie płyn wyciekał zaworem bezpieczeństwa w zbiorniczku wyrównawczym. Po zmianie zbiorniczka na nowy zauważyłem następny wyciek tym razem z tych dwóch węży widocznych na zdjęciu. Teraz pytanie czy węże poszły się kochać czy opaski nie trzymają. Miał ktoś wyciek z tego miejsca? 

20180411_160107.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich jestem tu nowy także proszę o wyrozumiałość jakoś czas temu kupiłem passata b5 z 2003 roku w automacie od czterech dni po dłuższym postoju samochodu leci mi jakiś płyn jest to prawdopodobnie płyn chłodniczy jest różowy i trochę gęsty dodatkowo zeszło mi trochę oleju dodam że samochód co 10 tyś miał wymieniane oleje i filtry wie ktoś co to może być bo do mechanika mam jakieś 150km i zastanawiam się czy mogę jeździć normalnie bo wizyta na kanale będzie dopiero za 3 tyg. Pozdrawiam 

20180907_141054.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , panowie mam problem uciekam mi płyn chłodniczy ale cieknie w nietypowym miejscu (przynajmniej dla mnie ) a mianowicie za miską olejową dokładnie . Spytacie skąd wiem ze to płyn chłodniczy a no bo w zbiorniczku co dolewam to ubywa a jak spada już poniżej minimum to zapala się kontrolka. Teraz nadszedł czas na moje pytanie skąd to może cieknąć ? Jest to passat B5 1.9 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tylu silnika jest czujnik temperatury cieczy może to z niego się leje bynajmniej u mnie tak było jakis baran źle wsadził i uszczelka zaczla przypuszczać 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK a powiedz mi jeszcze jaki koszt jest tego i jak można to sprawdzić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem czujnik wraz z uszczelka 30 zl A sprawdzić to najlepiej wejść do kanału poświęcić latarką czy z tego miejsca kapie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów!

Otóż ostatnimi czasy zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego w coraz większych ilościach, jeszcze parę miesięcy temu z 250ml na 5tyś km teraz 250ml na 30km. Pompa wody sucha, nagrzewnica szczelna, króćce przy silniku całe, chłodnica cała, termostat sprawny, silnik się nie grzeje, na korku oleju nie ma masła, olej czysty, korek wlewu oleju też. Szyby nie parują, z wydechu nie dymi, więc nie jest to raczej UPG. Jedna dziwna sprawa to że ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym było, teraz nie ma go w ogóle. Trochę płynu chłodniczego zaobserwowałem na skrzyni biegów, ale źródła nie widzę. Jest ktoś w stanie mi pomóc? Włosy już z głowy sobie rwę i nie mam pojęcia co to, a nie chciałbym też żeby okazało się, że to jednak nie ta nieszczęsna uszczelka pod głowicą.

EDIT.

Dzisiaj wracając z pracy po 15km nie miałem całego płynu, w czym może leżeć problem?

EDIT. 

zrobiony test na UPG i test wyszedł pozytywnie w sensie płyn reakcyjny nie zmienił koloru ?

Edytowane przez Logic223
Update

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie w zbiorniku nadal się pojawia? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności