nemosto Zgłoś #401 Napisano 4 Czerwca 2015 a gdzie on jest.tzn gdzie mam patrzeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #402 Napisano 5 Czerwca 2015 U mnie płyn z olejem mieszał się w chłodnicy oleju. Już miałem głowice zrzucać, a tu taka niespodzianka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemosto Zgłoś #403 Napisano 5 Czerwca 2015 Zdjąłem dzisiaj górną osłonę silnika ale nic nie widzę,żadnego wycieku,pewnie będę musiał jechać na kanał i od spodu sprawdzić czy coś będzie widać.A mam nadzieje że to tylko nie groźny wyciek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemosto Zgłoś #404 Napisano 8 Czerwca 2015 Prawdopodobnie ustaliłem wyciek płynu chłodzącego.Kapie najprawdopodobniej z czujnika temp. Ten czujnik jest z tyłu silnika tzn pod rurą która idzie do EGR-A. Czy mam racje !!!!!!!!????????Chyba że jest tam coś jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemosto Zgłoś #405 Napisano 9 Czerwca 2015 Czy ma ktoś zdjęcie silnika 1.9 tdi awx ale od strony przegrody grodziowej w samochodzie chciałbym zobaczyć jak tam idą te wszystkie przewody od płynu G12 ale Jakoś nigdzie nie mogę znaleźć zdjęcia z tej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemosto Zgłoś #406 Napisano 13 Czerwca 2015 Usterka usunięta.Przyczyną wycieku okazał się jeden wąż gdzieś pod pompą vacum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #407 Napisano 4 Października 2015 Witam koledzy mam taki poroblem saczy mi sie płyn na chłodnicy dokladnie lewy dolny róg stojac przodem do auta leci jak by z pod tej gumy (tych blaszek co ja dociskaja) Mechanik twierdzi ze nie trzeba jej wyemianic tylko wyjac i podoginac te blaszki co ja uszczelniaja do tej gumy bo własnie tam jest wyciek mam pytanko miał tak ktos z Was koledzy probował tego sposobu?? Mechanik mówil ze robil juz tak i bylo wszystko ok tylk otrzeba dobrze podoginac tam wszystkie te blaszki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #408 Napisano 4 Października 2015 Mechanik twierdzi ze nie trzeba jej wyemianic tylko wyjac i podoginac te blaszki co ja uszczelniaja do tej gumy bo własnie tam jest wyciek mam pytanko miał tak ktos z Was koledzy probował tego sposobu?? Mechanik mówil ze robil juz tak i bylo wszystko ok tylk otrzeba dobrze podoginac tam wszystkie te blaszki. Nic to nie da, doginanie blaszek pomagało w autach starszych bo tam była inna konstrukcja chłodnicy i grubsze uszczelki. Wymień chłodnicę i będziesz miał spokój, tylko nie jakiś tani zamiennik bo to tandeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #409 Napisano 5 Października 2015 Rozumiem kolego a jaki jest wymiar chłodnicy moze ktos sie orientuje do AVF ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
madmac87 Zgłoś #410 Napisano 12 Października 2015 Witam może ktoś pomoc skąd ten wyciek? Króciec zmieniany 3 tygodnie temu, zdjęcia z okolicy króćca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #411 Napisano 12 Października 2015 U mnie też pojawił się wyciek przy króćcu z tyłu głowicy - na plastikowej szybkozłączce. Ktoś ma wymiary wewnętrznej uszczelki w plastikowej złączce ? Chodzi o złącza takie jak na poniższym zdjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #412 Napisano 12 Października 2015 Ktoś ma wymiary wewnętrznej uszczelki w plastikowej złączce ?Chodzi o złącza takie jak na poniższym zdjęciu. Odpal sobie etke online i bedziesz miał wymiar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #413 Napisano 6 Stycznia 2016 Odświeżę temat. Otóż mam wyciek płynu chłodzącego spod czujnika temperatury tegoż płynu. Mam pytanie, czy ktoś wie lub może sprawdzić w Etce jaki rozmiar oringu jest pod tym czujnikiem. Dodam, że Etka online działa jakby chciała ale nie mogła. Pacjent jak w opisie 1,6 ARM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #414 Napisano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Jedz do ASO. Tam Ci zamówią wlasciwy. O ring będzie kosztował kilka zł. Chodzi Ci o oring na czujnik czy na krućcu? Cały kruciec kosztuje w ASO 35 zł. Wiem bo sam latem kupowałem i zmieniałem. Edytowane 6 Stycznia 2016 przez pietrek_g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #415 Napisano 7 Stycznia 2016 Dzięki pietrek_g za poradę, ale nie będę gnał 100 km do najbliższego ASO po oring Widzę że szybciej będzie stracić trochę płynu i obadać sprawę organoleptycznie i dobrać na wymiar. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #416 Napisano 7 Stycznia 2016 (edytowane) stracić trochę płynu Przed wyjęciem czujnika odkręć korek zbiorniczka i zakręć , upuścisz w ten sposób ciśnienie z układu , poleci tylko parę kropel. Średnica wew: 19mm Grubość: 3,5mm Edytowane 7 Stycznia 2016 przez robertfx10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawek189 Zgłoś #417 Napisano 14 Maja 2016 (edytowane) Witam, Ostatnio byłem u mechanika wymienić uszczelkę pod pokrywą i uszczelki chłodniczki. Po tym zabiegu aby mieć lepszy wgląd umyłem trochę silnik z dołu i z góry. Wtedy zacząłem sprawdzać czy nie kapie itd. Teraz zauważam, że prawie codziennie na ziemi zostawiam plamę płynu chłodniczego (na 95% to płyn chłodniczy) Zacząłem się teraz tym interesować bo wcześniej co jakiś czas dolewałem płyn trochę płynu chłodniczego do zbiornika. Jednak nie zauważałem wycieku (może nie zwróciłem uwagi, nie wiem czy był) Teraz zauważyłem, że ten wyciek jest chyba z zbiornika spod tej dziurki pod płynem gdzie jego nadmiar ma wylatywać. Dolałem wczoraj płynu i mam go między min a max. Więc powinno być w porządku. Kupiłem dzisiaj nowy korek, w sumie jak go wkręcam to jakby nie dolegał do końca. Teraz w skrócie. Silnik łapie temperaturę 90C, według licznika po kilku KM. (W zeszłym roku wymieniałem termostat bo wcześniej nie łapał 90C) Jeden wąż mimo temperatury nie jest gorący, nawet letni. Z czegoś przy silniku jakby 'puka' co jakiś czas (na pewno gdy jest rozgrzany) Dodam parę zdjęć. Pomóżcie mi bo jutro robię trasę w dwie strony ponad 500 km i nie wiem czy ten samochód jest na to sprawny. http://fotowrzut.pl/AUK0VPU71O--->WIĘKSZE ZDJĘCIA. Edytowane 14 Maja 2016 przez rainman777 Przeniesiony zgodnie z pkt 2.1.a regulaminu forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #418 Napisano 14 Maja 2016 Mi przychodzi tylko ten korek na zbiorniczku ale jak go wymieniałeś to może zastosuj się do tego "zrob dokladne płukanie ukladu chlodzenia razem z nagrzewnica. sciagnij z niej weze i pompuj do nich wode zalej blok woda destylowana i 250 ml octu pojezdzij chwile az sie zagrzeje potem poczekaj az ostygnie sposc wode i zalej juz sobie świeżym plynem i gotowe. " porada z innego forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #419 Napisano 14 Maja 2016 (edytowane) Zazwyczaj jezeli wyrzuca plyn przez otwor pod zbiorniczkiem to jest to spowodowane zbyt duzym cisnieniem w ukladzie chlodzenia. Prosciej mowiac przedostaja sie spalinu do ukladu chlodzenia. Uszczelka pod glowica "pod lupe" Waz ktory wskazales na zdjeciu to uklad dolotowy tam znajduje sie tylko powietrze pod cisnieniem. Natomiast na kolejnym zdjeciu zaznaczyles egr on sie zamyka po 2 min pracy na biegu jalowym i wtedy slychac charakterystyczne pykniecie. Odradzam wyjazd w trase heh Edytowane 14 Maja 2016 przez piotrek24dm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawek189 Zgłoś #420 Napisano 14 Maja 2016 @piotrek24dm Wyjaśniłeś mi jak jest z tym wężem i jeśli chodzi o to pstrykanie EGR to zgadza się. Hmm a jak sprawdzić tą uszczelkę pod głowicą? Bo po silniku nie leci. a w zbiorniku nie ma mazi oleju. A oleju na bagnecie nie przybywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach