derickkhy Zgłoś #121 Napisano 12 Stycznia 2017 U mnie maks 68 stopni, przy dwóch kreskach siły nawiewu i ustawieniu high czyli bardzo podobnie jak u mnie. Ja miałem ustawioną na 23 stopnie i 3 kreski prędkości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazigt1 Zgłoś #122 Napisano 14 Stycznia 2017 Czytałem ten wątek od jakiegoś czasu, bo u mnie również było zimno w samochodzie. Sprawdziłem jak przedstawia się sytuacja na kanale 23 klimatronica u mnie. Okazało się, że przy temperaturze silnika 75 - 80 *C na kanale 45, kanał 23 przy obrotach wentylatora nawiewu na 2 kreski pokazywał temperaturę nie większą niż 30 stopni. Przy maksymalnym nadmuchu spadała do 20 stopni. Przewód wylotowy na nagrzewnicy był lekko ciepły. Postanowiłem i ja wypłukać. Zabrałem się dzisiaj. Podłączyłem zimną wodę z węża na zasilanie do nagrzewnicy, z wylotu wypływała woda bardzo słabym strumieniem. Po podłączeniu w odwrotnym kierunku wypłukało z nagrzewnicy coś w rodzaju galarety i wtedy woda leciała już większym strumieniem. Płukałem kilka minut zimną wodą, wydmuchałem pozostałą wodę z nagrzewnicy powietrzem a następnie zalałem samym octem i pozostawiłem na ok. 15 minut w temperaturze otoczenia ok. 0 stopni. Potem przepłukałem kilkakrotnie w obu kierunkach wodą z sieci. Strumienie wylotowe w obu kierunkach były takie same. Ponownie przedmuchałem powietrzem, wypłukałem wodą destylowaną, znowu powietrze i zalanie płynem G12 samej nagrzewnicy. Podłączyłem przewody, uzupełniłem płyn w zbiorniku wyrównawczym i odpaliłem samochód. Po otwarcie termostatu kilka razy odpowietrzałem nagrzewnicę. No i muszę Wam powiedzieć, że zabieg się bardzo opłacił. W środeczku cieplutko, po ustawieniu temperatury ogrzewania na maksa powietrze wylatujące z kratki parzy w ręce. Wąż wylotowy z nagrzewnicy również parzy w ręce. Przy temperaturze silnika 75 stopni, kanał 23 przy maksymalnym nadmuchu wskazuje temperaturę 63-64 stopnie, czyli super. Polecam zabieg, u mnie zdał egzamin na 100%. Zastanawia mnie skąd się wzięła ta galareta w środku. Osobiście sprowadzałem samochód ze Szwecji i był zalany różowym płynem, ja osobiście dolewałem tylko G12. Miałem pęknięty od spodu zbiornik wyrównawczy i zanim znalazłem przyczynę ubytku, dolałem ok. 4 litrów. Ktoś może mi powiedzieć skąd ta galareta? Polecam płukanie. Jeżeli ktoś ma zimno, jest szansa, że pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #123 Napisano 16 Stycznia 2017 U mnie po wymianie na nowa max jaka byla to 86 stopni. Zima ok. 70. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #124 Napisano 18 Stycznia 2017 Koledzy jakie powinny być temp. na poszczególnych kanałach klimatrinika i przy jakiej zadanej temp.w klimatroniku, mam namyśli jeśli nastawie temp.na full to ile powinno być na tym kanale 23, dodan ze silnik nagrzamy po trasie 20km. bo czytam ten wątek ale nie czaję od czego zalezy ta temp. w tym 23 kanale?. jeśli nastawie temp.na full to powinno być więcej w tym 23 kanale? czy mniej? mam u siebie tak, temp. na klimatriniku na 29stopni nastawiona- kanał 24- 84.5 stopnie, kanał 23-57 stopni gdy zmniejsze na 24stopnie w klimatroniku, to kanał 23 pokazuje 63 stopnie? czy to normalne?wydaje mi się że mógłby lepiej grzać? ale? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach