kajos Zgłoś #21 Napisano 22 Grudnia 2014 (edytowane) mysle ze wystarczy popatrzec na przewody kolo wtyczek tam mogly sie ulamac Edytowane 22 Grudnia 2014 przez kajos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #22 Napisano 23 Grudnia 2014 wszystko jest ok,mysle ze moze byc problem z kodowaniem?bo zmienialem licznik na full fis,mozliwe ze to bedzie winowajca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aligator30 Zgłoś #23 Napisano 23 Grudnia 2014 zgrać wsad licznika i sprawdzić czy nie jest namieszane w komórkach od poziomu paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #24 Napisano 6 Grudnia 2015 Witam panowie nie chce zakładać nowego tematu dlatego odswieze temat. Mam problem ze wskaźnikiem paliwa i nie wiem co z tym zrobić wskaźnik oszukuje stoi praktycznie cały czas w jednym miejscu. Odlaczylem już kostkę przy zbiorniku na włączonym zaplonie i z tego co wiem to wskazówka powinna opaść a u mnie cały czas stoi nie wiem co jest robiłem też test vagiem ale nie wiem jak ten test powinien się zakończyć startują wszystkie od zera na max i wracają do prawie połowy i tak stoją i nie wiem czy tak powinno się to zakończyć? Samo to że po odłączeniu kostki ona nadal stoi. Nie wiem już. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #25 Napisano 8 Grudnia 2015 Czy nikt nie miał podobnych problemów związanych ze wskaźnikiem paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #26 Napisano 8 Grudnia 2015 Skoro wskazówka nie opada po odłączeniu pływaka, obstawiam spaloną cewkę wskaźnika w zegarach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #27 Napisano 8 Grudnia 2015 No ale zapłon wyłączam i ona opada normalnie i jak włączam zapłon to wstaje. Teraz znowu mam wrażenie że tak jakby się uspokoiło i pokazuje rzeczywistość ale będę jeszcze obserwował z drugiej strony jak to ma raz działać dobrze raz źle to też podziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #28 Napisano 14 Stycznia 2016 Witam ponownie chciałem odświeżyć kotleta ponieważ już mnie zaczyna denerwować ten wskaźnik paliwa już nie wiem co mógł bym zrobić, dlatego chciałem zapytać czy jeżeli kupił bym drugi używany licznik z passata b5 tdi czy można przełożyć przelutowac elementy wskaźnika poziomu paliwa? Czy przerabial ktoś takie rzeczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #29 Napisano 16 Stycznia 2016 Odświeżam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #30 Napisano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Żeby wykluczyć licznik przeprowadź test licznika vagiem 17 kanał output test , jak przejdzie tzn wskaznik pojdzie max do gory, potem w dol do zera, a potem na polowe tzn licznik jest ok, jezeli bedzie cos innego pokazywal to licznik a tak to pływak do wymiany przy pompie paliwa . zrob jeszcze reset kompa Edytowane 16 Stycznia 2016 przez janekg16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #31 Napisano 16 Stycznia 2016 Napisze bardzo dziwny dla mnie przypadek co do mojego pytania chodzi o to że wskazówka stała dłuższy czas w jednym miejscu i tu zaczęły się pytania i szukanie przyczyn. Samo to że zatankowalem auto 40 litrów i wskazówka poszła ponad połowę i bardzo po woli opada ale to bardzo po woli... A jest kreseczke przed połowa a ja już zrobiłem 700 km i dla tego szukam przyczyn bo już powinienem tankować i dzisiaj pomyślałem i wyjąłem smoka ze zbiornika dla sprawdzenia ile jest paliwa patrzę a tu faktyczny stan prawie połowa. Kto mi teraz powie o co tu chodzi bo na prawdę teraz to idzie sobie w łeb strzelić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #32 Napisano 16 Stycznia 2016 Może Ci się pływak gdzieś o bak przycina, potencjometr wariuje. Najlepiej wyjąć pływak i manualnie nim poruszać i zobaczyć jak zmienia się wskazanie na zegarze. Trzeba tylko pamiętać że potencjometr nie reaguje na szybkie zmiany oporności. A jeszcze wcześniej to co napisał @janekg16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #33 Napisano 16 Stycznia 2016 dodam jeszcze ze mozesz miec po prostu przekręconą pompe w baku w lewo albo w prawo i moze plywak zle pokazywac albo właśnie powoli opadać bo jest w innym miejscu baku jak powinienen, na pompie paliwa pod pokrywą w bagażniku jest strzałka która musi się pokrywać ze strzałką na baku jak się nie będzie pokrywać to trzeba ją przekręcić. Jak się pokrywa ta strzałka to tak jak pisałem test vagiem a potem tylko już wymiana pływaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #34 Napisano 16 Stycznia 2016 No ja rozumiem ale sprawdziłem ilość paliwa i wnioskuję że wskaźnik mówi prawdę ja już nie wiem sprawdzę jeszcze te strzałki czy się pokrywają i będę obserwował co będzie się działo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
111zenek Zgłoś #35 Napisano 9 Marca 2017 Panowie odświeżam temat. Mam problem, pacjent passat b5 przed lift tdi ahu variant. Miałem pół baku, przeleciałem przez nieuwagę przez próg zwalniający tak około 70km/h droga przez las zadupie. Potem zatankowałem do pełna. Wymieniłem oleje rozrząd płyny. Wszystko w 1 tygodniu. Po jakiś 300km zacząłem się zastanawiać dlaczego wskazówka poziomu paliwa nie opada. Pojezdziłem do 800km. Zatankowałem ponownie do pełna i dalej to samo. Teraz po przejechaniu prawie 400km wskazówka opadła o 1 kreskę. Podczas przekręcania kluczyka wskazówka pracuje normalnie tzn pokazuje max min i ustawia się w pozycji jak opisałem powyżej. Komputer nie pokazuje błędów. Nic się nie świeci oprócz poziomu spryskiwacza. Coś mi chyba zaczęła pompka popuszczać. Usterka stwierdzona w tym samym czasie. Dzisiaj zauważyłem że po przekręceniu kluczyka pokazało tuż ponad 1/2 baku więc poziom rzeczywisty, jednak podczas jazdy wskazówka podniosła się znowu do poziomu 1 kreseczka poniżej pełnego baku. Co jest grane. Jak naprawić usterkę? Czy dostęp do baku jest w bagażniku po prawej stronie pod taką okrągłą zaślepka z tworzywa sztucznego? Sam to ogarnę? Otworzyć i pogmerać? Na co zwrócić uwagę? Pomóżcie . Pozd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach