ponczek Zgłoś #41 Napisano 25 Maja 2011 205 będzie okej, ale pamiętaj żeby kupić odpowiednio "wyższą" oponę, żeby było z czego zrobić naciąg bez zgubienia optymalnej średnicy koła. Bo inaczej licznik zacznie ci kłamać, a ABS będzie się włączał przy hamowaniu z 20 km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #42 Napisano 25 Maja 2011 205 beda pasowac i bedzie jeszcze w miare naturalny naciag ale ja polecil bym ci 215 do twoich felg 7,5" a dlaczego, mnie chodzi o to że opona trze mi przy skręcaniu o błotnik (mam opony 225/40/18) i jak bym dał 205 to na pewno było by lepiej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #43 Napisano 25 Maja 2011 Problem leży w ET. Miałem zarówno 235/45/17, jak i 235/40/18 i nigdy nic nie tarło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #44 Napisano 25 Maja 2011 (edytowane) a dlaczego, mnie chodzi o to że opona trze mi przy skręcaniu o błotnik (mam opony 225/40/18) i jak bym dał 205 to na pewno było by lepiej... trze ci o blotnik czy o nadkole plastikowe ?? ja mam kolego 235/40 r18 8"szerokosc i nic nie trze,sprawdz jak kolega wyzej napisal swoje ET ja przy swoich mam ET38 i jest w sam raz.pozdro Edytowane 25 Maja 2011 przez stade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #45 Napisano 26 Maja 2011 trze ci o blotnik czy o nadkole plastikowe ?? ja mam kolego 235/40 r18 8"szerokosc i nic nie trze,sprawdz jak kolega wyzej napisal swoje ET ja przy swoich mam ET38 i jest w sam raz.pozdro Problem leży w ET.Miałem zarówno 235/45/17, jak i 235/40/18 i nigdy nic nie tarło... wy pewnie nie miliscie obnizonego ayta:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #46 Napisano 26 Maja 2011 Na 235/40/18 miałem eibacha - 30mm... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #47 Napisano 26 Maja 2011 Na 235/40/18 miałem eibacha - 30mm... hmm ja mam gwint i obniżone około -40 może -45 a felgi mają et 54 ja dałem dystans 14mm a więc wychodzi et40 oryginalne Phenixy mają 37 czyli moje i tak sa bardziej schowane, a trze mi tam gdzie zaznaczyłem czyli gdzie opona ma najbliżej do rantu błotnika na skręconych kołach Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #48 Napisano 27 Maja 2011 U mnie było et 35 czyli jeszcze bardziej na zewnątrz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #49 Napisano 27 Maja 2011 U mnie było et 35 czyli jeszcze bardziej na zewnątrz... w jakim aucie?? pewnie miałeś fl-a a tam nadkole jest dużo szersze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #50 Napisano 27 Maja 2011 B5 `98 - 235/45/17 8x17 et 35 - zawiecha ori B5 FL `01 - 235/40/18 8x18 et 35 - eibach -30mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #51 Napisano 27 Maja 2011 B5 `98 - 235/45/17 8x17 et 35 - zawiecha ori do twojego byłego b5 3b nie mam co porównywać bo wiadomo jak wysoko jest na ori zawieszeniu B5 FL `01 - 235/40/18 8x18 et 35 - eibach -30mm a w fl-u jak mówiłem jest o wiele więcej miejsca w nadkolach... tak ze sam nie wiem co by pomogło:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #52 Napisano 27 Maja 2011 tak ze sam nie wiem co by pomogło jak nie wiesz co mozesz zrobic to go podnies i bedziesz mial problem z glowy,proste i skuteczne no chyba ze nie potrafisz zyc bez gleby w aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #53 Napisano 30 Maja 2011 jak nie wiesz co mozesz zrobic to go podnies i bedziesz mial problem z glowy,proste i skuteczne no chyba ze nie potrafisz zyc bez gleby w aucie nie po to kupowałem 18 i gwint:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #54 Napisano 31 Maja 2011 co powiecie na temat tej opony?? http://allegro.pl/tuning-wanli-s1097-215-40r18-wwwmotohurtcom-i1610954482.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #55 Napisano 4 Czerwca 2011 mam jeszcze jedno pytanie, na tyle mam 225/40/18 jeżeli chciał bym dać na przód węższe 215 lub nawet 205 to jaki profil opony powinienem dobrać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz_kajtek Zgłoś #56 Napisano 5 Czerwca 2011 mam pytanko czy do 3b b5 przed liftem wejdą koła ET48 17" z oponą 225/55? nie wazne dla mnie jest przekłamywanie licznika itp tylko interesuje mnie to czy zmieści sie takie koło czy to będzie już za duza opona i może trzeć? auto jest na glebie ok -40 przód i -30 tył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lechuxxx4 Zgłoś #57 Napisano 29 Czerwca 2011 Witam.mam także pytanie dotyczące felg. czy mogę włożyć do b5 (97 rok) alu o takich parametrach : 6,5J x 15 ET 48. czy et jest za duze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #58 Napisano 29 Czerwca 2011 Witam.mam także pytanie dotyczące felg. czy mogę włożyć do b5 (97 rok) alu o takich parametrach : 6,5J x 15 ET 48.czy et jest za duze? Do tego et będzie potrzebny dystans bo koło będzie trochę schowane w nadkole. Ja mam 15" szerokość 7" przy et 35 i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #59 Napisano 29 Czerwca 2011 co powiecie na temat tej opony?? http://allegro.pl/tuning-wanli-s1097...610954482.html Widziałem oponki Toyo po 400 zł za sztukę w tym rozmiarze, bo sam mam w planie takie kupić (też mi obciera). Wydaję mi się, że warto dołożyć parę zł i mieć coś pewniejszego. Ja bym celował w 205/40 bo oponki jeszcze w normalniejszych cenach, a felga 7,5" to nawet dużego naciągu nie będzie, poza tym pamiętaj, że im większy naciąg tym większe ciśnienie musisz dać, co jak wiadomo wpływa na komfort. Możesz też dać 205/35 ale to już ceny są konkretne ---------- Post added at 14:42 ---------- Previous post was at 14:40 ---------- poza tym wszystko na ten temat masz tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=92379 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #60 Napisano 7 Lipca 2011 witam mam taki mały problem na przodzie kupiłem dwie używane opony i jedna z nich jest minimalnie bardziej zjechana z jednej strony różnica około 1mm, początkowo opona ta była z prawej strony i stroną bardziej zjechana na zewnątrz, przez to ściągało mi na prawo, kolega poradził mi abym spróbował zamienić opony tak wiec zrobiłem i przełożyłem opony tak że ta opona wadliwa jest teraz z lewej strony zjechaną stroną do wewnątrz i dalej ściąga na prawo, czy taka opona wyrówna się gdy zbieżność jest dobrze ustawiona albo czy da rade to jakoś zniwelować?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach