Skocz do zawartości
fałwej

Winny zawór ograniczenia doładowania

Rekomendowane odpowiedzi

Odbyłem wizytę w ASO Skody. Podpiołem sie do VAG-a bo mi mulił pasacik i okazało sie , ze zawór z tytułu tematu padł. Piątka dla mechanika , który zanim podłączył VAG-a postawił diagnozę, na domiar tego zrobił to na ucho , bo słyczał za głośną pracę turbo. VAG podłączył dla potwierdzenia swej diagnozy. Sprawdzał na postoju i w czasie jazdy wraz ze mną. Komp to komp. Troche pogrzebał w tym zaworze. Zawór odwiesił sie co prawdwa, ale co jakiś czas ponownie szwankował i załączał sie tryb awaryjny pracy silnika.

Dowiedziałem się ile kosztuje ten zawór w ASO i szczena mi opadła , będę szukał czegoś tańszego jako zamiennika moze się uda odszukać. Panowie!!! to cacko kosztuje 498zł!!! :646: To szok!!! :625: Dodam jeszcze , ze pochwalił mnie za wiedzę jaką zabłysnołem, to oczywiście dzięki Wam forumowiczom dowiedziałem się co nie co.

Na koniec powiem , ze jak silnik muli to nie jest na pewno wina przepływomierza jak wielu tu doradzało , owszem należy wziąć to pod uwagę , ale bez VAG-a to jest tylko czcze gadanie. Chyba, ze ktoś ma możliwość i chęci do wymiany podejżewanych części metodą prób i błędów. Ale to zajęcie dla kustoszy. :641:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ten "zawór ograniczenia doładowania" ma coś wspólnego z blow off-em? ;) Bo jeżeli to to samo, to ja bym sobie przy okazji wymienił na inny, taki który robi psssssssssssssssss :P Jak jedziesz do ASO i nie masz żadnych zniżek, to czemu się dziwisz, że zedrą z Ciebie tyle pieniędzy? Podjedź do jakiegoś zakładu zajmującego się uturbianiem autek do wyścigów - oni na pewno znajdą lepsze rozwiązanie ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fałwej - jesli cene 498 zl uwazasz za wysoka to nie pytaj sie o cene napinacza hydraulicznego albo modulu ABS :)

 

Marecek - w naszym przypadku nie chodzi o Blow Off`a tylko o By-Pass Valve jesli juz. Wsadzenie BOV`a do silnika z MAF sensorem tylko by zaszkodzilo, silnik by chodzil za bogato.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dayv

blow off stostuje sie chyba tylko do bardzo wycieczonych benzyniakow z turboswistem. ale to trzeba by miec niezla Turbinke:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie, BOVy stosuje sie przy MAP sensorach i wiekszych doladowaniach. Przy nizszym doladowaniu rzedu 0,8 i MAF stosuje sie DV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Milo
to cacko kosztuje 498zł!!! :646: To szok!!! :625:

 

Powiedział bym że masz szczęście że tylko 498zł równie dobrze mógł to być czujnik który znajduje się w komputerze i trzeba wymieniać całego kompa :614:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dayv

kubelt a Tobie robi psssss :614: ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DV montowany jest w taki sposób, że słychać tylko stłumione pss w środku auta i to tylko w specyfikcznych warunkach (gdy obroty nie są za wysokie) - nic, za czym by się można na ulicy obejrzeć :P

 

...swoją drogą ja od jakiegoś czasu choruje na głośne psss ;)

 

 

[edit]

a propo PSSS w silniku doładowanym... tak brzmi jedna z zaprzyjaźnionych 206tek ;) 1.4Turbo :]

czyż ten dźwięk nie jest cudowny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie doszukuje sie sportowych akcentów w moim pasku, ale to ,,psssss" jest bardzo ekscytujące , o czym tak zacięcie się wypowiadacie.

A powracając do tematu jaki poruszyłem, to znalazłem zamiennik za 130 zł :641:

DZIWIĘK 206 JEST ZAJE......TY :641: :611: :647: :642: Gratuluje pomysłowości właścicielowi autka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odbyłem wizytę w ASO Skody. Podpiołem sie do VAG-a bo mi mulił pasacik i okazało sie , ze zawór z tytułu tematu padł. Piątka dla mechanika , który zanim podłączył VAG-a postawił diagnozę, na domiar tego zrobił to na ucho , bo słyczał za głośną pracę turbo. VAG podłączył dla potwierdzenia swej diagnozy. Sprawdzał na postoju i w czasie jazdy wraz ze mną. Komp to komp. Troche pogrzebał w tym zaworze. Zawór odwiesił sie co prawdwa, ale co jakiś czas ponownie szwankował i załączał sie tryb awaryjny pracy silnika.

Dowiedziałem się ile kosztuje ten zawór w ASO i szczena mi opadła , będę szukał czegoś tańszego jako zamiennika moze się uda odszukać. Panowie!!! to cacko kosztuje 498zł!!! :646: To szok!!! :625: Dodam jeszcze , ze pochwalił mnie za wiedzę jaką zabłysnołem, to oczywiście dzięki Wam forumowiczom dowiedziałem się co nie co.

Na koniec powiem , ze jak silnik muli to nie jest na pewno wina przepływomierza jak wielu tu doradzało , owszem należy wziąć to pod uwagę , ale bez VAG-a to jest tylko czcze gadanie. Chyba, ze ktoś ma możliwość i chęci do wymiany podejżewanych części metodą prób i błędów. Ale to zajęcie dla kustoszy. :641:

 

 

N-75 oryginał Pierburga na allegro kupiłem za 120zł - także nie jest tak źle!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, ja nie mam BOVa wiec nie ma co halasowac.

Marecek - jak obieg zamkniety ma wytwarzac dzwiek upuszczanego powietrza, zeby nie wiem jak cicho on byl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marecek - jak obieg zamkniety ma wytwarzac dzwiek upuszczanego powietrza, zeby nie wiem jak cicho on byl?

w poniedziałek pokażę co i jak ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ten zawór to ten który jest przed turbiną w moim silniku na turbina ?? Kiedys pare razy przechodził mi silnik w tryb awaryjny wymieniłem przepływomierz i narazie ok ale zauwazyłem ze na ten zawor nad turbina jest mokry pokryty takjakby olejem czy to moze byc wina zawieszania sie tego zaworu ?? Od jakiegos czasu mam wrażenia jakby auto było słabsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności