Skocz do zawartości
Gość siny5

problem z automatem

Rekomendowane odpowiedzi

Gość siny5

Witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem i mam mały problem: otóż dziś wsiadłem do mojego paska (1.9 Tdi 90 kM) i nie mogłem go odpalić-jakiś problem z elektryką. Komputer zwariował, rozrusznik nie kręcił i nie wiadomo o co chodziło. Podpiąłem autko na kable do kumpla audika i od razu odpalił :hurra: W każdym razie teraz pali normalnie ale na desce ciągle widnieje bieg D,niezależnie od tego jaki jest wbity i jeszcze jakoś tak dziwnie wsteczny wchodzi(szarpie), a tego wcześniej nie było...Prosze o poradę i dzięki z góry za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość altima

cześć

 

Miałem podobnie w fordzie scorpio 2.9 v6 (207PS), szarpał strasznie i do tego kiepsko mu wychodziła zmiana biegów - pomogła wymiana oleju i filtrów.

Może od tego warto zacząć.

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siny5

Dzięki ale juz jest ok. Po prostu aku troche sie rozładował i komp zwariowal, teraz wszystko jest ok, pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem ze skrzynią automatyczną AG4 w T4 2,5i 2001r

Po wymianie skrzyni na inną ale tez AG4 (filtra i oleju) na zimnym silniku po zmianie biegu z P na D lub R auto mimo wciśniętego hamulca jedzie i to z taka siłą ze ciężko utrzymać go na hamulcu przy tym podwyższa obroty następnie obroty skaczą

W skrzyni jest olej Febi ATF Dexton III VW G 052 162 A2. Skrzynia została praktycznie wymyta tym olejem jest czysty jak łza

Jak auto się rozgrzeje wszystko jest normalnie, samochód rusza i zmienia biegi jak marzenie

Aha błędów nie ma.

Proszę o pomoc co to może być , bo mi się pomysły skończyły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak. zapina ci turbinę a wina tego jest zacierający się tłoczek w sterowniku hydraulicznym. AG4 to uciążliwa skrzynia. tego sterowania raczej już nie naprawisz sam bo wiem z doświadczenia. a nowe kosztuje ok 1800zł.

 

 

masz tutaj zdjęcie sterowania. nie pamiętam który to zawór ale chyba któryś z tych po lewej stronie. wyciągnij te elektrozawory i powciskaj ten tłoczek co jest pod zaworem. powinien sprezyscie odbijac jak go wcisniesz. oczywiscie sprawdz to na zimnym. jak nie odbija lub ciężko się wciska to masz odpowiedz ale to na 100% to. możesz spróbować go rozruszać.

ag4.jpg

Edytowane przez arriva

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wyjęte te zaworki jak podłącze 12V to się jeden zamyka i to widac a jeden przyciąga jakąś kulkę chyba kulkę bo cos tam lata ale tego nie widać (nie zamyka otworu)

same bez prądu nie chcą

W starej skrzyni to samo

Czy tak ma być?

Edytowane przez Olo82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tam sa rozne zawory. mam nowy ten sterownik. moge ci sprzedac. zaworki nowe drogie. popatrz na samko sam. ich sie raczej nie da sprawdzic. jak nie włozysz do auta to nie sprawdzisz... ale nie baw sie z zaworkami. zobacz czy te tłoczki pod zaworkami dobrze chodza bo to to jest przyczyna twoich problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale auto juz jeździ.

Rozkręciłem cały sterownik i wyczyściłem. Teraz chodzi bez zarzutów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciesze się ze pomogłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem tutaj nowym użytkownikiem. Posiadam passata b5 fl z 2001 roku, silnik avb z automatyczną 4- biegową skrzynią ag4. W kwietniu tego roku skrzynia przeszła remont. Wymienione zostały wszystkie tarczki cierne, uszczelnienia, tłoki, panewka sprzęgła hydrokinetycznego oraz poddano regeneracji konwenter. Po przejechaniu 5 tys kilometrów zaczęły się kłopoty, drgania po zapięciu 4 biegu, podczas jazdy pod górę, na niskich obrotach. W ramach gwarancji wymieniono sprzęgło na drugie też regenerowane. Od tego czasu zrobiłem jakieś 3 tys kilometrów i sytuacja się powtarza. Nie chce mi się wierzyć, że to znowu sprzęgło. poza tymi objawami skrzynia chodzi bardzo płynnie i oprócz drgań przy obciążeniu pod górkę nie widzę nic niepokojącego. Nie ma żadnych błędów w skrzyni i w silniku. Proszę o jakieś sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności