Gość siny5 Zgłoś #1 Napisano 10 Lipca 2007 Witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem i mam mały problem: otóż dziś wsiadłem do mojego paska (1.9 Tdi 90 kM) i nie mogłem go odpalić-jakiś problem z elektryką. Komputer zwariował, rozrusznik nie kręcił i nie wiadomo o co chodziło. Podpiąłem autko na kable do kumpla audika i od razu odpalił W każdym razie teraz pali normalnie ale na desce ciągle widnieje bieg D,niezależnie od tego jaki jest wbity i jeszcze jakoś tak dziwnie wsteczny wchodzi(szarpie), a tego wcześniej nie było...Prosze o poradę i dzięki z góry za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość altima Zgłoś #2 Napisano 16 Lipca 2007 cześć Miałem podobnie w fordzie scorpio 2.9 v6 (207PS), szarpał strasznie i do tego kiepsko mu wychodziła zmiana biegów - pomogła wymiana oleju i filtrów. Może od tego warto zacząć. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość siny5 Zgłoś #3 Napisano 18 Lipca 2007 Dzięki ale juz jest ok. Po prostu aku troche sie rozładował i komp zwariowal, teraz wszystko jest ok, pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olo82 Zgłoś #4 Napisano 3 Kwietnia 2011 Witam Mam problem ze skrzynią automatyczną AG4 w T4 2,5i 2001r Po wymianie skrzyni na inną ale tez AG4 (filtra i oleju) na zimnym silniku po zmianie biegu z P na D lub R auto mimo wciśniętego hamulca jedzie i to z taka siłą ze ciężko utrzymać go na hamulcu przy tym podwyższa obroty następnie obroty skaczą W skrzyni jest olej Febi ATF Dexton III VW G 052 162 A2. Skrzynia została praktycznie wymyta tym olejem jest czysty jak łza Jak auto się rozgrzeje wszystko jest normalnie, samochód rusza i zmienia biegi jak marzenie Aha błędów nie ma. Proszę o pomoc co to może być , bo mi się pomysły skończyły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arriva Zgłoś #5 Napisano 3 Kwietnia 2011 (edytowane) a wiec tak. zapina ci turbinę a wina tego jest zacierający się tłoczek w sterowniku hydraulicznym. AG4 to uciążliwa skrzynia. tego sterowania raczej już nie naprawisz sam bo wiem z doświadczenia. a nowe kosztuje ok 1800zł. masz tutaj zdjęcie sterowania. nie pamiętam który to zawór ale chyba któryś z tych po lewej stronie. wyciągnij te elektrozawory i powciskaj ten tłoczek co jest pod zaworem. powinien sprezyscie odbijac jak go wcisniesz. oczywiscie sprawdz to na zimnym. jak nie odbija lub ciężko się wciska to masz odpowiedz ale to na 100% to. możesz spróbować go rozruszać. Edytowane 3 Kwietnia 2011 przez arriva Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olo82 Zgłoś #6 Napisano 4 Kwietnia 2011 (edytowane) Mam wyjęte te zaworki jak podłącze 12V to się jeden zamyka i to widac a jeden przyciąga jakąś kulkę chyba kulkę bo cos tam lata ale tego nie widać (nie zamyka otworu) same bez prądu nie chcą W starej skrzyni to samo Czy tak ma być? Edytowane 4 Kwietnia 2011 przez Olo82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arriva Zgłoś #7 Napisano 7 Kwietnia 2011 tam sa rozne zawory. mam nowy ten sterownik. moge ci sprzedac. zaworki nowe drogie. popatrz na samko sam. ich sie raczej nie da sprawdzic. jak nie włozysz do auta to nie sprawdzisz... ale nie baw sie z zaworkami. zobacz czy te tłoczki pod zaworkami dobrze chodza bo to to jest przyczyna twoich problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olo82 Zgłoś #8 Napisano 7 Kwietnia 2011 Dzięki ale auto juz jeździ. Rozkręciłem cały sterownik i wyczyściłem. Teraz chodzi bez zarzutów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arriva Zgłoś #9 Napisano 7 Kwietnia 2011 ciesze się ze pomogłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morfeusz Zgłoś #10 Napisano 8 Września 2017 Witam. Jestem tutaj nowym użytkownikiem. Posiadam passata b5 fl z 2001 roku, silnik avb z automatyczną 4- biegową skrzynią ag4. W kwietniu tego roku skrzynia przeszła remont. Wymienione zostały wszystkie tarczki cierne, uszczelnienia, tłoki, panewka sprzęgła hydrokinetycznego oraz poddano regeneracji konwenter. Po przejechaniu 5 tys kilometrów zaczęły się kłopoty, drgania po zapięciu 4 biegu, podczas jazdy pod górę, na niskich obrotach. W ramach gwarancji wymieniono sprzęgło na drugie też regenerowane. Od tego czasu zrobiłem jakieś 3 tys kilometrów i sytuacja się powtarza. Nie chce mi się wierzyć, że to znowu sprzęgło. poza tymi objawami skrzynia chodzi bardzo płynnie i oprócz drgań przy obciążeniu pod górkę nie widzę nic niepokojącego. Nie ma żadnych błędów w skrzyni i w silniku. Proszę o jakieś sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach