pietrek_g Zgłoś #681 Napisano 30 Września 2015 13,7V to dobre napięcie. Nic się przy takim spadku nie dzieje. Żebyś odczuł to spadek musiałbyś mieć do poniżej 12V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #682 Napisano 9 Marca 2016 czy peknieta rura odmy w silniku azm 2,0 8v moze miec wplyw na falowanie obrotow na benzynie, wsumie odma laczy sie z dolotem i tk podejrzewam ale nie wiem czy ide dobrym tropem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #683 Napisano 9 Marca 2016 Może bo będzie łapał lewe powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ahl16 Zgłoś #684 Napisano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam! Mam problem z falującymi obrotami i nierówną pracą na chwilę po starcie silnika. Objawy: odpalam auto, ruszam po czym pracuje jakby na nie wszystkich cylindrach, szarpnie i po chwili wszystko jest ok. Kiedy odpalę samochód i delikatnie trzy razy przygazuję (stojąc) obroty stabilizują się i nie ma problemu. Problem występuje tylko na zimno. Zauważyłem zapocenie na rurze przy przepustnicy. Czasami czuć paliwo z okolic silnika, ale nie ma żadnych wycieków. Silnik 1.6 AHL, rocznik 1997, zielone podświetlenie. Samochód ogólnie jest w przyzwoitej kondycji, udokumentowany przebieg 176tys., świece i przewody ok, nie bierze oleju, poza tym początkowym, chwilowym falowaniem pracuje równo i kulturalnie, filtr paliwa niedawno wymieniany. Zastanawiająca jest krótkotrwałość tej nierównej pracy i to, że wystarczy przygazować i zaczyna pracować idealnie. Co może być przyczyną tej chwilowej nierównej pracy silnika na zimno? Oraz co to za wyciek przy przepustnicy? Mam wizytę u mechanika w tygodniu i wstępnie chciałbym oszacować koszty. Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam! Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez ahl16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macel_x Zgłoś #685 Napisano 12 Kwietnia 2016 A w Pasku 2.0 8v też jest ta filcowa wkładka??? Również mam problem z nierówną pracą silnika i dziwnym spadkiem obrotów przy ruszaniu Na chwilę obecną wymienione świece Beru, kable Beru wyczyszczona przepustnica, wyczyszczony przepływomierz, wymieniony filtr powietrza. Czekam na cewkę nową również Beru wymienię i zobaczę czy to coś da bo skończyły mi się pomysły. Filtr paliwa również wymieniony. Co jeszcze mogę zrobić???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek-83 Zgłoś #686 Napisano 14 Kwietnia 2016 Sprawdzić trzeba wszystkie podciśnienia.Zwłaszcza przy gruszcze kolektora ssącego.Fałszywe powietrze powoduje takie cyrki. Jeśli dzwignia przy gruszcze nie rusza się po dodaniu gazu to na bank jest nieszczelność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateusz83 Zgłoś #687 Napisano 12 Sierpnia 2016 Witam, Podłączam się pod temat. Mam problem z falującymi obrotami na ciepłym, zaraz po odpaleniu. Tutaj filmik: Czasem jest też tak,że jak go przytrzymam na wyższym sprzęgle to się potrafi przydławić i jak go chcę uratować przygazowaniem to nie reaguje na pedał i gaśnie. Silnik świeżo po remoncie, przed remontem było podobnie, wymieniony termostat. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrevOne Zgłoś #688 Napisano 12 Sierpnia 2016 Witam. Nie mogę zakładać nowych tematów więc podepnę się tutaj (mam nadzieję, że to nie problem) A problem mam ja ale ze znalezieniem przyczyny złej pracy silnika po odpaleniu na zimno. Po dodaniu gazu dławi się, bez gazu silnik "przygasa" Wymieniłem sonde, czujnik temp wody miesiąć temu , świece też wymieniałem ale jeszcze wtedy wszystko było Ok. Jak by ktoś chciał zobaczyć jak to wygląda to nagrałem film. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #689 Napisano 13 Sierpnia 2016 Mateusz, podpinałeś pod kompa? Coś pokazał? Świece, przewody lub cewka do sprawdzenia. Andrzej, u Ciebie to samo. Same świece nie załatwią sprawy. Może przebicie na przewodach. Najlepiej wpiąć się w kompa i sprawdzić co go boli. Błąd sondy nie oznacza iż sama sonda jest uszkodzona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrevOne Zgłoś #690 Napisano 14 Sierpnia 2016 (edytowane) Przewody kiedyś spryskiwałem wodą (wiem, że to może nie najlepsza metoda ale tylko tak miałem możliwość sprawdzenia) i było OK. Wydaje mi się gdyby coś z kablami było nie tak to objawy nie były by widoczne tylko podczas pierwszego odpalania tylko częściej. A tu jest tak, że odpalę po minucie mogę zgasić i przy ponownym odpaleniu już bedzie OK. Komp nie pokazuję nic. Kiedyś pokazywał sondę ale wymieniłem i błąd zniknął. Zastanawia mnie jeszcze czujnik temperatury powietrza bo jak wypnę wtyczkę na zapalonym silniku to nie ma żadnej reakcji. Czy to normalne? Edytowane 14 Sierpnia 2016 przez AndrevOne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateusz83 Zgłoś #691 Napisano 16 Sierpnia 2016 Pietrek_g dziękuje za odpowiedź. Dzisiaj jadę po kabel do brata, ściągam vag-coma instaluje na kompa i podłączam, tylko nie bardzo wiem na co tam patrzeć. Na pewno spojrzę ile dostaje powietrza bo być może to brudna przepustnica. Powiedz proszę, na co zwrócić uwagę podczas diagnozy kompem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #692 Napisano 16 Sierpnia 2016 Przede wszystkim odczyt błędów. Sprawdź czy wartość ilości powietrza zmienia się wraz ze wzrostem obrotów albo w czasie jazdy wraz ze zmianą obciążenia silnika. Jeśli nie to masz uszkodzoną lub brudną przepływkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateusz83 Zgłoś #693 Napisano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam, A więc podłączyłem pod kompa, błędy jakie dostaje to: 4 Faults Found: 17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large P1544 - 35-10 - - - Intermittent 17580 - - Intermittent 16804 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0420 - 35-00 - Please Register/Activate - Chyba katalizator 17831 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1423 - 35-00 - Please Register/Activate - tutaj ktoś odpowiedział, ale nie jasno cięzko jest mi znaleźć tłumaczenie do tych kodów, na forach golfa i tym nie ma w ogóle tych błędów opisanych, jakby ich nie było . Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez Mateusz83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #694 Napisano 17 Sierpnia 2016 Jutro w domu sprawdzę i Ci napiszę tłumaczenia tych błędów jak nikt wcześniej nie wyjaśni. Mam tłumaczenia wszystkich kodów błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #695 Napisano 17 Sierpnia 2016 Twój błąd :17952. Czujnik G187 kąta położenia przepustnicy -napędu, za wysoka wartość sygnału. Twój błąd: 17580. Czujnik 2 G188 kąta uchylenia napędu przepustnicy, za mała wartość sygnału*. *W przypadku tej usterki komputer sterujący pracą silnika włącza lampkę sygnalizacyjną EPC w zestawie wskaźników ... Twój błąd: 16804 .Rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne. za mała skuteczność Dolna wartość skrajna przekroczona Twój błąd:17831. Błąd P0411 16795 P1423 17831 P0491 16875 P0492 16876 (Kategoria przyczyny usterki) P1423 17831 (Kody błędów) Rząd cylindrów 1, system obiegu powietrza wtórnego. Za mała przepustowość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #696 Napisano 17 Sierpnia 2016 Czyli z polskiego na nasze. Prawdopodobnie padł potencjometr przepustnicy i grucha na kolektorze wydechowym sterująca długością kolektora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateusz83 Zgłoś #697 Napisano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie, dziękuje za pomoc. Serwomechanizm popierasz diagnozę Pietrka_g? Obu panów proszę o sugestię co należałoby wymienić, żebym wiedział w którą stronę rozmawiać z mechanikiem cobym nie nie ogolił niepotrzebnie. Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez Mateusz83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #698 Napisano 18 Sierpnia 2016 Na początek wyjmij na stół i porządnie wyczyść przepustnice. A grucha jak się fachowo nazywa to nie wiem. Jest zaraz z przodu auta na kolektorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateusz83 Zgłoś #699 Napisano 18 Sierpnia 2016 Pietrek_g wiesz, miałem to robić bo czytałem tutaj ze to jedna z tańszych i podstawowych metod rozwiązywania problemów z falowaniem obrotów które można zrobić domowym sposobem. Jaki środek polecasz do czyszczenia przepustnicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #700 Napisano 18 Sierpnia 2016 Najprostszy czyli szmatka i benzyna ekstrakcyjna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach