Patryk.1992 Zgłoś #401 Napisano 9 Grudnia 2011 (edytowane) Mechanik u którego od początku robię to auto mówił że sprawdzał czy nie łapie lewego powietrza i stwierdził że wszystko jest ok. Jakby ktoś był z powiatu zduńskowolskiego i zna się na rzeczy to chętnie bym się z nim spotkał. Edytowane 9 Grudnia 2011 przez Patryk.1992 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #402 Napisano 1 Kwietnia 2012 Rozpracowywałem temat bardzo długo, skrupulatnie przeczytałem wszystkie posty. Wymieniłem przepływomierz na Magneti Marelli za 200 zł i śmiga aż miło. Po wymianie przepływki ustały problemy: Falowanie obrotów Szarpanie po gwałtownym puszczeniu gazu Brak zmuły Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #403 Napisano 1 Kwietnia 2012 To trzeba na próbę wsadzić go do mojego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #404 Napisano 1 Kwietnia 2012 dzisiaj mam jeszcze czas do 15, później wyjeżdżam i wracam w piątek, więc jak coś to dzwoń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #405 Napisano 1 Kwietnia 2012 Niee - no dzis to się nie wyrobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo165 Zgłoś #406 Napisano 19 Kwietnia 2012 Mam taki problem. Jak auto jest na biegu jalowym to co jakis czas obroty spadna do 400 i sie podniosa dodam jeszcze ze jak jade i puszcze gaz to strasznie szarpie nie zawsze ale sie zdarza. Co moze byc przyczyna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #407 Napisano 19 Kwietnia 2012 u mnie za te objawy odpowiadał przepływomierz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotereq21 Zgłoś #408 Napisano 19 Kwietnia 2012 Mam taki problem. Jak auto jest na biegu jalowym to co jakis czas obroty spadna do 400 i sie podniosa dodam jeszcze ze jak jade i puszcze gaz to strasznie szarpie nie zawsze ale sie zdarza. Co moze byc przyczyna ? Spróbuj przeczyścić przepustnicę, a na koniec VAG-iem ją zaadoptować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo165 Zgłoś #409 Napisano 19 Kwietnia 2012 a powiedzcie mi jak wyczyscic przepustnice i krokowy bo szukam i nie ma nic konkretnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #410 Napisano 19 Kwietnia 2012 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=148 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=380 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=936 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo165 Zgłoś #411 Napisano 19 Kwietnia 2012 poszukuje opis demontażu wraz ze zdjeciami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #412 Napisano 19 Kwietnia 2012 jakbyś przeczytał wszystko co wysłałem to byś nawet schematy znalazł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo165 Zgłoś #413 Napisano 19 Kwietnia 2012 (edytowane) dziekuje przeczytalem wlasnie i mysle ze sobie poradze. dzieki zobaczymy czy czyszczenie pomoze. Edytowane 19 Kwietnia 2012 przez olo165 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #414 Napisano 21 Kwietnia 2012 napiszę co się działo u mnie. 1,6 AHL, 150kkm, przepustnica czyszczona przy 146kkm. Jak był zimny i włączyłem ogrzewanie tylnej szyby, grzane siedzenia lub klimę potrafiło go przydusić do 0,5-0,6k RPM. Jak był ciepły to po prostu obroty idealnie spadały do 0,9k RPM. Później padła mi sonda lamdba i od tego czasu mogę na zimnym silniku włączyć klimę, ogrzewanie szyby, światła i siedzenia - obroty spadają idealnie do 0,9k RPM. W sumie związku nie widzę, ale ewidentnie po wymianie sondy przestało silnik przyduszać poniżej 900 obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #415 Napisano 12 Maja 2012 haha, za szybko napisałem, że działa. Jak na dworze jest 30 stopni i włączę klimę/ obciążę układ elektryczny gwałtownie schodzi z obrotów, przydusza się, potrafi zgasnąć. Jak wyłączę klimę nie ma tego problemu. Narazie z pomysłów: - wymienię regulator napięcia, bo ledwo 13,9 ładuje na wolnych, jak włączę cokolwiek to leci na łeb na szyję. Jak się nie uda to potem choćbym miał pół auta rozebrać znajdę przyczynę i ją wyeliminuję. Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #416 Napisano 12 Maja 2012 wymienię regulator napięcia, bo ledwo 13,9 ładuje na wolnych Nie wiem, czy jest sens, bo u mnie ładuje 13.7V i jest wszystko OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo165 Zgłoś #417 Napisano 13 Maja 2012 Ja wymienilem przepustnice i przeplywke i z obrotami mam wreszcie spokoj a spadaly strasznie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #418 Napisano 13 Maja 2012 Nie wiem, czy jest sens, bo u mnie ładuje 13.7V i jest wszystko OK. tylko jak załączę klimę i lampy to nawet 13V nie ładuje, dwa że co jakiś czas muszę ładować aku, bo jak do 12V spada to już powoli może być problem z odpaleniem. Trzy za każdym razem jak odpalam, pika mi ABS, że napięcie jest poniżej 12,5V. Nawet jak naładuję aku to po tygodniu piszczy znowu. Cztery w sumie dawno nie ładowałem aku, a teraz właśnie jakby problem z falowaniem jest większy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #419 Napisano 13 Maja 2012 No to w twoim przypadku raczej wskazane będzie zainteresowanie sie regulatorem. Ewentualnie masz może też wyeksploatowany AKU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawełd Zgłoś #420 Napisano 13 Maja 2012 Witam.Ponieważ nie mogę założyć nowego wątku postanowiłem napisać tutaj. Jestem posiadaczem passata 1.6 silnik ADP Problem jest w tym że po czyszczeniu przepustnicy pojawił się błąd którego nie można usunąć a w efekcie zaadoptować przepustnicy.Błąd 670 (czujnik zespołu nastawnika przepustnicy nieprawidłowy sygnał) znajomy mechanik powiedział że przepustnica padła . Wymieniona została na 100% sprawną a błędu w dalszym ciągu nie można usunąć .W czym może tkwić problem .Z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach