Skocz do zawartości
Gość tropek

przewody zaplonowe

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tropek

witam

czy moze mi ktos powiedziec czy z wymiana przewodow zaplonowych jest duzo problemy?podkreslam ze w naprawach samochodu jestem laikiem i czy moge cos uszkodzic podczas wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

czy moze mi ktos powiedziec czy z wymiana przewodow zaplonowych jest duzo problemy?podkreslam ze w naprawach samochodu jestem laikiem i czy moge cos uszkodzic podczas wymiany?

w passatach ogólnie może być z tym problem ;)

 

Co masz na myśli mówiąc "przewody zapłonowe" ? Bo jeśli chodzi o przewody wysokiego napięcia, to - nie mamy takowych. Cewka jest umieszczona bezpośrednio na świecy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marecek, W twoim samochodzie tak jest ale w aucie kolegi Tropek i w moim są przewody wysokiego napięcia. A co do wymiany, to jest bardzo prosta. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę odczepić przewodów od cewki...jak to zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jkeca

Przeczytaj mój ostatni post to będziesz już wiedział.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat ze świecami i przewodami WN - dziś wymieniłem świece i przewody WN i ku mojemu zaskoczeniu silnikiem telepie przy dodawaniu gazu dusi sie dławi tak jakby nie pracował na 1 cylinder - do wymiany kabli zdjąłem przepustnicę - czy może być problem ?? trzeba teraz zrobic jakąs adaptację?? silnik 1.6 AHL 98 rok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącz pod komputer, sprawdź błędy. Mało prawdopodobne żeby to była wina przepustnicy. Możliwe powody;

-wadliwe/uszkodzone nowe kable/świece

-błąd podczas wymiany kabli (pomylona kolejność)

-opcja najlepsza - gdzieś źle założyłeś kable (nie docisnąłeś)

-ja zawsze po wymianie świec też tak mam, że przez chwilkę nim porzuca a potem jest ok:)

Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedz :)

co do kolejnosci przewodów to wymieniałem po kolei po jednym także chyba nic nie pomyliłem

tylko zastanawiam się bo gosc mi sprzedał przewody do vento 1.6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niemcy lubią standaryzację;) także się raczej nie przejmuj. Po pierwsze podłącz pod kompa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i nie dało mi spokoju i postanowiłem sprawdzić to przewody i rzeczywiscie 2 były zamienione - ten najkrótszy i inny ale jak to możliwe ??wychodzi na to że wczesniej też tak musiało byc bo wymieniałem pojedynczo jeden po drugim juz zgłupiałem :) ale auto odpala i jezdzi lecz obroty podczas zmiany biegów na wyższe nadal się zawieszają a liczyłem że może to wina świec lub kabli - zostaję jeszcze to podpięcie pod kompa

dzięki za pomoc - pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj tak to jest, że mamy wiekowe samochody, ma to też swoje plusy. Jak walczysz przy nim sam to ogarnij sobie kabelek za jakieś 30 zł z allegro i sprawdz sam błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności