kubelt Zgłoś #21 Napisano 2 Kwietnia 2006 O ile prezenty od fabryki w TDI sa na porzadku dziennym, o tyle wieksza od seryjnej moc w 1.8T to cos bardzo zadko spotykanego. dadun - sciagniecie potwora z USA nikogo nie zaskoczy. 1 maja szykuje sie pare naprawde konkretnych maszyn, niejeden nowy rekord padnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dadun Zgłoś #22 Napisano 2 Kwietnia 2006 sciagniecie potwora z USA nikogo nie zaskoczy. 1 maja szykuje sie pare naprawde konkretnych maszyn, niejeden nowy rekord padnie. przeciez zartuje juz byl jeden co chial zakozaczyc (Carlsson czy jakos tak) przytargal wielkiego draga (tego bialego ze spadochronem) i co ... i nic tylko tyle ze duzy i ma spadochron, inaczej sparawa sie przedstawia w przypadku ciezarowki Tajfuna bodajze, auto jest niesamowite, choc w samej serii wessalo by nas chyba spokojnie taka ciezarowka to jakbys biegl z drzwiam przed soba Cx=100 :614: czasy wykrecamy narazie na miare naszych torow i umiejetnosci (nieudane walki z klejem itd) gdybysmy mieli, a moze juz mamy, dobra profesjonalna nawierzchnie na torze to i czasy beda raczej na najwyzszym poziomie widzac, co robia Prezesi swymi avantami to i pewnie beda je przewyzszaly, ale niesledze tego sportu zatem czekam do 1 maja znowu sie pewnie okaze, ze auta pozwijaly nawierzchnie i czasy beda grubo ponizej oczekiwan :616: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MaciekGT Zgłoś #23 Napisano 2 Kwietnia 2006 Marek a nie zastanawiało sie dlaczego masz seryjnie prawie 10% więcej niż katalogowo? Nie chcę nic sugerować ale jeżeli hamownia (przelicznik z kół na silnik) ma założone zbyt wysokie straty to wykres ten należy czytać z pewną dozą niepewności. Troche też dziwi mnie że moc masz nawet wyższa od mojej (choć seryjne koła w moim Pasku zaczęły się sliżgać i wykresik sie omsknął) a moment o prawe 30NM w tym samym zakresie niżej...? A co do spalania to na trasie nawet potrafił spalić mniej, ale szybko polubiłem nowy styl jazdy więc w sumie to pali tyle samo albo troche więcej. Na trasie 11-12 po mieście 12-14 (choć w mrozy dochodził do 15l). Jak mu będziesz gniótł pedał w podłogę to i na trasie możesz dojść do 13 litrów... I dlatego właśnie zainstalowałem gasss... niestety... Ciekaw tez jestem czy i u Ciebie będzie efekt przegrzania interka i chwilowe spadki mocy... :625: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość papol Zgłoś #24 Napisano 13 Maja 2006 tez bym pomyslal cos o chipie mam 2.5 v6 tdi triptronik ciekawe ile trzeba zaplacic za zwiekszenie mocy i ile mozna podniesc moc??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #25 Napisano 26 Sierpnia 2006 przepraszama ze odgrzewam starego kotleta ale mam jedna uwagę. strasznie duzy prezent miales od fabryki na serii. Szczerze mowiac nie spotkalem sie jeszcze z takimi bonusami w 1.8T predzej w dizlu... chetnie zweryfikuje te dane na spocie we wrzesnieu... jak doprowadze auto do dobrego stanu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #26 Napisano 26 Sierpnia 2006 Jeśli chodzi o fakt co było przed a co było po to ja tego nie stawiam przed podium lub do przechwalania się jakia to rakieta jest pod maską - to już nie te lata. Chciałem tylko podnieć do pewnej granicy a nie wyżyłować na maxa więc jeżeli nawet jest zaniżony lub zawyżony to mie to nie przeszkadza. bardziej interesuje mnie zachowanie się się silnika jak kartka papieru. Osobiście byliśmy z Markiem przy wszystkich pomiarach i staliśmy przy kompie więc jedynie mogę tylko przyjąć pewną granicę błedu lub podniesioną granicę przed aby większa wyszła po. Na dzień dziesiejszy po przebiegu 24.000 km od modyfikacji - Jestem zadowolony. Tak jak to określił Dadun samochodzik chodzi jak fabryczny melex. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #27 Napisano 26 Sierpnia 2006 Marek, przeciez nik sie nie przechwala. napisałem tego posta tylko i wylcznie po to ze jesli ktos malo zorientowany w temacie zobaczy wynik i pozniej pojedzie na rolki i na chipa i napewno nie bedzie mial takiego wyniku bedzie rozczarowany... rakieta passat nigdy nie bedzie. Przebieg mocy i momentu jest oczywiscie najwazniejszy dlatego bardzo chetnie chcialem sprawdzic sie z jakims chipowanym 1.8T zeby porownac efekt dla czystego zaspokojenia ciekawosci, bo mam doskonala swiadomosc ze te samochody srednio jezdza. pijesz do wieku.... hmmm no trudno... nic na to nie poradze jednak szczerze uważam ze wiek do tego nic nie ma, kwestia pdejscia do różnych spraw albo najwyrazniej jestem za mlody i infantylny zeby pewne kwestie zrozumiec. znalazlem to forum bo uzytkuje passata i chcialem podzielic sie wiedza jaka mam na temat tego samochod jak i dowiedziec sie nowych rzecz w czym FAQ mi niezmiernie pomógł. Mam nadzieję ze forum bedzie sie rozwiajalo jak i na to ze sie poznamy na spocie wrzesniowym. pozdrawiam piotrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krzysiek WGR Zgłoś #28 Napisano 2 Lipca 2009 (edytowane) Moje 1.9 TDI 110 KM na 140 chyba śmiało można cyknąć? Jestem nowy na forum, dlatego jeśli podobne wpisy już gdzieś były to sorry. Ile kosztuje taka przyjemność? Oczywiście chodzi mi o to, żeby to miało ręce i nogi, a nie robione najtańszym kosztem oby było. Edytowane 2 Lipca 2009 przez Krzysiek WGR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #29 Napisano 3 Lipca 2009 Krzysiek jesteś w dobrym dziale także poszukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #30 Napisano 14 Lutego 2015 Dziś mogę jedynie z przyjemnością powiedzieć OPŁACAŁO SIĘ i po 9 latach działa nadal jak należy Tomek to jednak był niedoceniony mistrz w swoim fachu ! ______________________________________________ Co prawda dopiero się dotarł bo na szafie dopiero 165 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach