Skocz do zawartości
toldek1

B3 padające pompy paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa już rozwiązana , rozkreciłem wszystko i na krótko sprawdzalem do kąd prąd dochodzi i wyszlo na to ze do pomy dochodzi prąd ale nie kręci , po stuknięxcciu w nią młotkiem zaczeła działać bez problemu , silnik odpalil , chodzil na benzynie , po kilku godzinach znowu pompa wysiadla... , teraz już wiem że z elektryką jest już wszystko dobrze a pompę muszę wymienić bo stara raz działa a raz nie . Dzięki za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Na samym początku przepraszam że tu piszę o swoim problemie, jestem nowym użytkownikiem i jeszcze nie mogę zakładać nowych wątków a nie znalazłem tematu na forum odpowiadającego mojemu problemowi.

Pewien pseudomechanik wymieniał mi pompę paliwa w moim pasacie. Po owej wymianie nie miałem żadnych wskazań na wskaźniku poziomu paliwa, po tym jak gość mnie olał, samemu dobrałem się do pompy paliwa. Okazało się że facet owszem, zamontował mi nową pompę, jednakże bez czujnika/pływaka. Już od tygodnia szukam samego pływaka w sieci, bezowocnie. Posiadam Passata 2.0 e2 115km 1993r. Znalazłem tanią pompę w internecie, jednakże nie jestem pewien czy będzie ona pasowała do mojego kochanego paszczaka. Sprzedawca twierdzi że owa pompa pasuje zarówno do 1.8 jak i 2.0 silnika, czy jest to możliwe ? Zamieszczam zdjęcie pompy : 3986675043.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na samym początku przepraszam że tu piszę o swoim problemie, jestem nowym użytkownikiem i jeszcze nie mogę zakładać nowych wątków a nie znalazłem tematu na forum odpowiadającego mojemu problemowi.

Lepiej tu niż zakładać nowy temat... ;)

 

Sprzedawca twierdzi że owa pompa pasuje zarówno do 1.8 jak i 2.0 silnika, czy jest to możliwe ?

Pompy 1.8 i 2.0 różnią się wytwarzanym ciśnieniem. A dokładnie tak: 1.8 75 i 90 koni na monowtrysku miały pompę 1.2 Bara a 1.8 na wielopunkcie i 2.0 wytwarzają ciśnienie (z tego co pamiętam) 3 bary. Jednakże pojawiły się pewne głosy na forum że można je stosować zamiennie. Jeżeli jednak byłyby jakieś problemy po montażu to zawsze możesz z dwóch pomp złożyć jedną. To białe co pokazałeś na zdjęciu to jedynie obudowa pompy z pływakiem. Zawsze możesz przełożyć swój sprawnie działający wkład do nowej obudowy i wszystko będzie działało jak powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Odswieze troche temat.

 

Moja pompka nagle przestala dzialac. I mam takie pytanie czy ktoras z kostek na listwie z bezpiecznikami za nia odpowiada?

Zanim kupie nowa chcialbym sie upewnic poprostu czy to na pewno to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]115203[/ATTACH]

W załączniku masz całą rozpiskę gniazd skrzynki.

 

Bezpiecznik odpowiadajacy za pompe paliwa byl spalony.

Wymienilem na nowy.

Lecz nadal prad do pompki nie dociera.

Czego to wina moze byc?Jak sprawdzic przekaznik czy dziala prawidlowo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lecz nadal prad do pompki nie dociera

Sprawdzałęś we wtyczce pod deklem w bagażniku czy pojawia sie plus?

 

?Jak sprawdzic przekaznik czy dziala prawidlowo?

Po przekręceniu na zapłon uruchamia na sekundę pompę.

Wg schematu na przekaźniku mostkujesz w gnieździe przekaźnika plus z zapłonu z zasilaniem pompki i wtedy powinna się odezwać.

 

Jak po zapłonie się odzywa a auto nie odpala to mógł jeszcze walnąć hall w aparacie zapłonowym.

 

Skoro bezpiecznik walnął to zastanawiajace jest czemu bo

-albo padł silnik w pompie

-albo masz zwarę na instalacji (sonda chyba też jest jakoś powiązana z pompą paliwa)

 

Jak zrobisz zdjęcie schematu na przekaźniku to dojdziemy co zmostkować aby pompa pracowała na krótko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMG_20140228_173429.jpg

 

tak to wyglada.

 

Z tylu przy otworze baku sprawdzalem dwoma kablami i zarowka wszystkie kombinacje polaczen i w zadnym zarowka sie nei zaswiecilA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmostkuj 30 i 87.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmostkowane, bez efektu.

Czyli winna jest pompa paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy w 30-stały i 85-po zapłonie jest plus a w 86 minus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Odgrzeję temat z pompą.

W moim pasku (1,8 PB) zaczęła się dziać dziwna rzecz.

Przyjechałem, wyłączyłem zapłon i dobra.

Przechodzę koło samochodu a tu nagle słychać pompę paliwa.

Wyjąłem przekaźnik pompy i dale ją słychać.

Właczyłem zapłon, wyłączyłem i ucichło.

Myślałem, że ktoś ominął przekaźnik pompy ale bez przekaźnika nie odpala.

Przy mostkowaniu styków pd przekaźnikiem, pompa się załącza.

Nie mogę się zoriantować, skąd bierze się prąd na pompie po wyłączeniu zapłonu (to co opisałem wcześniej, że czasami słychać pompę bez włączonego zapłonu).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności