gres102 Zgłoś #41 Napisano 25 Grudnia 2013 Sprawa już rozwiązana , rozkreciłem wszystko i na krótko sprawdzalem do kąd prąd dochodzi i wyszlo na to ze do pomy dochodzi prąd ale nie kręci , po stuknięxcciu w nią młotkiem zaczeła działać bez problemu , silnik odpalil , chodzil na benzynie , po kilku godzinach znowu pompa wysiadla... , teraz już wiem że z elektryką jest już wszystko dobrze a pompę muszę wymienić bo stara raz działa a raz nie . Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nails7 Zgłoś #42 Napisano 18 Lutego 2014 Witam, Na samym początku przepraszam że tu piszę o swoim problemie, jestem nowym użytkownikiem i jeszcze nie mogę zakładać nowych wątków a nie znalazłem tematu na forum odpowiadającego mojemu problemowi. Pewien pseudomechanik wymieniał mi pompę paliwa w moim pasacie. Po owej wymianie nie miałem żadnych wskazań na wskaźniku poziomu paliwa, po tym jak gość mnie olał, samemu dobrałem się do pompy paliwa. Okazało się że facet owszem, zamontował mi nową pompę, jednakże bez czujnika/pływaka. Już od tygodnia szukam samego pływaka w sieci, bezowocnie. Posiadam Passata 2.0 e2 115km 1993r. Znalazłem tanią pompę w internecie, jednakże nie jestem pewien czy będzie ona pasowała do mojego kochanego paszczaka. Sprzedawca twierdzi że owa pompa pasuje zarówno do 1.8 jak i 2.0 silnika, czy jest to możliwe ? Zamieszczam zdjęcie pompy : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #43 Napisano 18 Lutego 2014 Niech ci napisze jaki ma numer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #44 Napisano 18 Lutego 2014 Na samym początku przepraszam że tu piszę o swoim problemie, jestem nowym użytkownikiem i jeszcze nie mogę zakładać nowych wątków a nie znalazłem tematu na forum odpowiadającego mojemu problemowi. Lepiej tu niż zakładać nowy temat... Sprzedawca twierdzi że owa pompa pasuje zarówno do 1.8 jak i 2.0 silnika, czy jest to możliwe ? Pompy 1.8 i 2.0 różnią się wytwarzanym ciśnieniem. A dokładnie tak: 1.8 75 i 90 koni na monowtrysku miały pompę 1.2 Bara a 1.8 na wielopunkcie i 2.0 wytwarzają ciśnienie (z tego co pamiętam) 3 bary. Jednakże pojawiły się pewne głosy na forum że można je stosować zamiennie. Jeżeli jednak byłyby jakieś problemy po montażu to zawsze możesz z dwóch pomp złożyć jedną. To białe co pokazałeś na zdjęciu to jedynie obudowa pompy z pływakiem. Zawsze możesz przełożyć swój sprawnie działający wkład do nowej obudowy i wszystko będzie działało jak powinno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bono2209 Zgłoś #45 Napisano 28 Lutego 2014 Witam. Odswieze troche temat. Moja pompka nagle przestala dzialac. I mam takie pytanie czy ktoras z kostek na listwie z bezpiecznikami za nia odpowiada? Zanim kupie nowa chcialbym sie upewnic poprostu czy to na pewno to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #46 Napisano 28 Lutego 2014 zy ktoras z kostek na listwie z bezpiecznikami za nia odpowiada? W załączniku masz całą rozpiskę gniazd skrzynki. gniazda skrzynki bezpiecznikow.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bono2209 Zgłoś #47 Napisano 28 Lutego 2014 [ATTACH=CONFIG]115203[/ATTACH]W załączniku masz całą rozpiskę gniazd skrzynki. Bezpiecznik odpowiadajacy za pompe paliwa byl spalony. Wymienilem na nowy. Lecz nadal prad do pompki nie dociera. Czego to wina moze byc?Jak sprawdzic przekaznik czy dziala prawidlowo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #48 Napisano 28 Lutego 2014 Lecz nadal prad do pompki nie dociera Sprawdzałęś we wtyczce pod deklem w bagażniku czy pojawia sie plus? ?Jak sprawdzic przekaznik czy dziala prawidlowo? Po przekręceniu na zapłon uruchamia na sekundę pompę. Wg schematu na przekaźniku mostkujesz w gnieździe przekaźnika plus z zapłonu z zasilaniem pompki i wtedy powinna się odezwać. Jak po zapłonie się odzywa a auto nie odpala to mógł jeszcze walnąć hall w aparacie zapłonowym. Skoro bezpiecznik walnął to zastanawiajace jest czemu bo -albo padł silnik w pompie -albo masz zwarę na instalacji (sonda chyba też jest jakoś powiązana z pompą paliwa) Jak zrobisz zdjęcie schematu na przekaźniku to dojdziemy co zmostkować aby pompa pracowała na krótko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bono2209 Zgłoś #49 Napisano 28 Lutego 2014 tak to wyglada. Z tylu przy otworze baku sprawdzalem dwoma kablami i zarowka wszystkie kombinacje polaczen i w zadnym zarowka sie nei zaswiecilA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #50 Napisano 28 Lutego 2014 Zmostkuj 30 i 87. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bono2209 Zgłoś #51 Napisano 28 Lutego 2014 Zmostkowane, bez efektu. Czyli winna jest pompa paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #52 Napisano 28 Lutego 2014 Sprawdź czy w 30-stały i 85-po zapłonie jest plus a w 86 minus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arbi Zgłoś #53 Napisano 11 Kwietnia 2021 Witam. Odgrzeję temat z pompą. W moim pasku (1,8 PB) zaczęła się dziać dziwna rzecz. Przyjechałem, wyłączyłem zapłon i dobra. Przechodzę koło samochodu a tu nagle słychać pompę paliwa. Wyjąłem przekaźnik pompy i dale ją słychać. Właczyłem zapłon, wyłączyłem i ucichło. Myślałem, że ktoś ominął przekaźnik pompy ale bez przekaźnika nie odpala. Przy mostkowaniu styków pd przekaźnikiem, pompa się załącza. Nie mogę się zoriantować, skąd bierze się prąd na pompie po wyłączeniu zapłonu (to co opisałem wcześniej, że czasami słychać pompę bez włączonego zapłonu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach