Gość biedrona Zgłoś #1 Napisano 13 Czerwca 2007 Witam szanowni parafianie Kościoła pod wezwaniem "Turbodiesla wszelkiej maści". Odbyłem dziś arcyciekawą rozmowę z Kapłanami Mocy z bractwa CompSport Ale do rzeczy. Sprawa ma się tak: rozmawialiśmy ostatnio w różnych kręgach - forumowych i nie tylko, o delikatnym podkręceniu naszych passiów, tudzież innych turbodiesli. Wybrałem się dzisiaj do Compsportu wybadać jak to wygląda od strony technicznej i finansowej. Tuning elektroniczny to modyfikacja programu sterującego - nie żaden, chip, box srox czy inne power badziewie. Przed rozpoczęciem modyfikacji chłopaki przprowadzają pełną diagnostykę silnika - jazdy testowe itp. Zarówno przed jak i po modyfikacjach jest możliwość sprawdzenia auta na hamowni ale z przyczyn lokalowych - w Gliwicach, niestety jest to płatne ekstra - 100zł/h, co przy dziesięciu autach nie jest problemem. Strojenie auta odbywa się na ulicy - na hamowni uzyskujemy tylko potwierdzenie osiągów. Finanse - normalnie, dla klienta indywidualnego koszt modyfikacji silnika AFN to ok 1300zł a a silników PD ok 1500zł. Przy założeniu, że zbierzemy ok 10 aut (ja już mam cztery) - nie muszą to być VW, lecz muszą to byc turbodiesle, cena spada do ok 1000zł za auto, powyżej 10 bryczek schodzimy poniżej 1 klocka. Chłopaki oferują także poprawę chłodzenia - wykonanie i zespawanie nowego coolera to koszt ok 2000zł i cena ta nie podlega negocjacji. Planowany termin to koniec sierpnia - początek września, przy czym musimy założyć rozbicie tego na dwa dni - po pięc aut dziennie. Zainteresowanych proszę o wpisywanie się na listę, podając jednocześnie oznaczenie motoru. Niezainteresowanych gawędziarzy proszę o nie komentowanie - za każde OT, przywalę czerwoną kreskę. 1. biedrona AFN 2. ziom biedrony AFN 3. ziom 2 biedrony ATD 4. ziom harrego AFN 5. lesio AFN 6. shiman AVF 7. Chodi AWX 8. jasNiemowa AJM 9. pol7777 AJM 10. Wojtek_KRK AHH 11. krzys1980 AJM 12. Konrados AJM 13. L4ska AFN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry Zgłoś #2 Napisano 16 Czerwca 2007 Mam jeszcze jednego pacjenta z silnikiem chyba AVB 74kw na pompach.Skrzynia zwykły automat.(myślę że nie będzie z tym problemu ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #3 Napisano 16 Czerwca 2007 Myślę, że nie - ale asekuracyjnie jeszcze dopytam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #4 Napisano 18 Czerwca 2007 Dobra koledzy - wstępnie mamy 10 chętnych ale zbieramy dalej - im więcej nas będzie, tym niższą cenę uda mi się wynegocjować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #5 Napisano 18 Czerwca 2007 biedrona a szymon nie bedzie moze chcial wyspawac wydechu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #6 Napisano 18 Czerwca 2007 Rozmawialiśmy o tym - ale już indywidualnie. Jeśli ktoś będzie chciał to nie ma problemu, ja osobiście nie jestem zainteresowany więc nie drążyłem tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ali-g Zgłoś #7 Napisano 21 Czerwca 2007 Jestem zainteresowany, ale oni mają tylko siedzibe w B-B czy jeszcze oddział gdzieś bliżej wlkp? Ps. Kiedyś Biedrona pisałeś, że albo kupisz 3BG albo chipa do AFN i jeżdzisz nim do konca życia, więc... Sorry za OT, tylko nie wal krechy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #8 Napisano 22 Czerwca 2007 ali-g, "niestety" modyfikacje można wykonać tylko w Bielsku-Białej W moim przypadku wszystko zależy od kwestii "mieszkaniowych" - jeśli zacznę budowę domu to zostaję przy swoim 3B, natomiast jeśli zdecyduję się na zakup mieszkanie, to przesiadam się do 3B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #9 Napisano 1 Lipca 2007 Kochani mamy już 11 autek - cena zatem spada poniżej 1000zł. PS Kupuje VR-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gif Zgłoś #10 Napisano 2 Lipca 2007 witam. Mnie też można zaliczyć do chętnych na polepszenie wrażeń z modyfikacji dynamiki i nacisku na pedał przyśpieszenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wojtf23 Zgłoś #11 Napisano 2 Lipca 2007 mam pytanie mniej wiecej ile przybedzie mocy w AFN-ie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #12 Napisano 2 Lipca 2007 W zalezności od serii - 135-140 PS i 270-300 Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Preziu Zgłoś #13 Napisano 5 Lipca 2007 Z calym szacunkiem koledzy ze sie wtrace ale powiem tak: Stonka (czyt.Biedronka), no tak zatahanego AFNa zeby dlubnac go tylko na 135 to ja nie widzialek, chyba ze ktos sie boi wiecej. Moj nie jest najmlodszy i jest lajtowo dlubniety na 130 ba ma dziurke w ICku. W sobote zmieniam ICka na nowego i w przyszlym tyg jade do Rogalottiego i dlubiemy na 140 rumakow i 300 Niutkow - i to tez bedzie lajt. Jak bedziecie dlubac to propnuje zhamowac na ham. inercyjnej a nie na jakis walkach bo moc Wam wyjdzie po 200 koni w AFNach Reasumujac w AFNie mozesz liczyc na 140-145 ponnies i min 300 Niutkow Pochwalcie sie potem wykresami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #14 Napisano 5 Lipca 2007 sorki za OT ,Preziu, ja byłem we wtorek u Witka i zaskoczony byłem że na jego hamowni było 15KM mniej niż miałem na rolkach w Diagtroniku.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Preziu Zgłoś #15 Napisano 6 Lipca 2007 pawelb6, no ale wlasnie o tym mowie, jak zhamujesz fure na dobrej hamowni to wynik bedzie realny a nie wygorowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #16 Napisano 16 Lipca 2007 Mamy 14 chętnych - zbieramy dalej, jak będzie 20 to powalczę o kolejną setkę mniej na rachunku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #17 Napisano 16 Lipca 2007 Biedrona - a czy chłopaki w ramach tego tłumnego chipowania dotknęliby się również 2.2 HDI z filtrem FAP od peugeota? Bo jeśli tak, to ja bym był 15`sty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #18 Napisano 18 Lipca 2007 kubelt, przedzwonię jutro do Compotów - dam Ci znać co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kojot Zgłoś #19 Napisano 18 Lipca 2007 Ja takze bym byl tym zainteresowany ale mozna uslyszec tego plusy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #20 Napisano 19 Lipca 2007 kubelt rozmawiałem dzisiaj z Piotrkiem - z przyjemnością dłubną Twojego HDi . harry dopytałem w temacie automatu - nie ma problemu, spokojnie go zrobią. kojot, o plusach było już dużo na forum - nie chce mi się wklejać linków . Dopiszę Cię do listy, jakby coś się zmieniło to daj znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach