mielke Zgłoś #41 Napisano 31 Stycznia 2011 a jakies wskazówki co zrobic zeby ruszyło ? co moze być przyczyna? rozebrać wymienić szczotki złożyć wykasować błąd i sprwdzić czy działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #42 Napisano 31 Stycznia 2011 a jakies wskazówki co zrobic zeby ruszyło ? co moze być przyczyna? albo sie zacial, albo szczotki Ci padly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek83 Zgłoś #43 Napisano 1 Lutego 2011 Dzisiaj z rana sprawdziłem i nadmuch chodzi!!!! ale błąd nadal wyskakuje 4f9. prubuje skasowac przytrzymujać econ i nic , moze inaczej trzeba skasowac ten błąd ?? prosze o o jakies odpowiedzi z góry bede bardzo wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #44 Napisano 1 Lutego 2011 Dzisiaj z rana sprawdziłem i nadmuch chodzi!!!! ale błąd nadal wyskakuje 4f9. prubuje skasowac przytrzymujać econ i nic , moze inaczej trzeba skasowac ten błąd ?? prosze o o jakies odpowiedzi z góry bede bardzo wdzięczny wg mnie to i tak za pare dni padnie Ci na amen ten wentylator bop widac ze szczotki juz sie koncza, takze przygotuj sie na wymiene tego wentylatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudik Zgłoś #45 Napisano 8 Czerwca 2012 Witam Mi dzis wyskoczył ten błąd 4f9 tylko że wentylatory przy chłodnicy nowe.. Ale z tego co Tu czytam moze dotyczyc to wentylatora-dmuchawy ? Czyli moga sie tam tez konczyc szczotki ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kczura3 Zgłoś #46 Napisano 25 Sierpnia 2012 witam mam maly problem z moim paskiem. Chodzi o blad 4f9. Wyczytalem na roznych forach ze to moga byc szczotki w dmuchawie wiedz wykrecilem dmuchawe podlaczylem ja na krodko do akumulatora i dziala normalnie a przez klimatronika nie rusza. Zastanawiam sie czy moze byc to ten srebrny regulator napiecia o nr. 740226033f07 ktory jest kolo tego wentylatora?? To nie koniec moich problemow od 3 miesiecy leje mi sie woda do srodka auta i z nawiewu leci mi para jak wlacze opcje ECON i dam na cieplo. Skad ta woda sie bierze? Filter kabinowy mam nowy czekam na odpowiedz pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #47 Napisano 25 Sierpnia 2012 Srebrny regulator gdzie? Pod silnikiem przy zderzaku? To opornica wentyla klimy właśnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kczura3 Zgłoś #48 Napisano 25 Sierpnia 2012 Kolo wentylatowa dmuchawy zaraz za schowkiem on jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #49 Napisano 25 Sierpnia 2012 Aaa - to jest opornica wentyla kabinowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kczura3 Zgłoś #50 Napisano 25 Sierpnia 2012 jak sprawdzic czy to dziala prawidlowo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszynek Zgłoś #51 Napisano 16 Września 2012 witam ojcu w octavii 2 (2005) wyskakują takie błędy o symbolach po lewej 2cc i 71 l i po prawej 00.h . czy ktoś wie co to oznacza??? nie wiem czy te błędy dotyczą właśnie tego ale co miesiąc klima traci czynnik. nieszczelność mała bo nigdzie nic nie widać. jakieś rady? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #52 Napisano 11 Czerwca 2013 witam, dzisiaj zrobiłem sobie test diagnostyczny climatronika i wyjechał bład "4f9 002" czyli szczotki na wentylatorze (tak wyczytałem na forum) skasowałem sobie błąd przez button ECON i teraz jest "444 02" więc jest okey, moje pytanie bo nie do końca rozumiem przewalane tematy przez forum czy w nie długim czasie czeka mnie wymiana szczotek na wentylatorze od klimy na chłodnicy czy wymiana szczotek na wentylatorze od klimy za schowkiem, dzięki za odpowiedz pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c-k Zgłoś #53 Napisano 9 Lipca 2013 witam,dzisiaj zrobiłem sobie test diagnostyczny climatronika i wyjechał bład "4f9 002" czyli szczotki na wentylatorze (tak wyczytałem na forum) skasowałem sobie błąd przez button ECON i teraz jest "444 02" więc jest okey, moje pytanie bo nie do końca rozumiem przewalane tematy przez forum czy w nie długim czasie czeka mnie wymiana szczotek na wentylatorze od klimy na chłodnicy czy wymiana szczotek na wentylatorze od klimy za schowkiem, dzięki za odpowiedz pozdrawiam Dołączam się do pytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puciek Zgłoś #54 Napisano 9 Lipca 2013 Ja miałem tak samo, po wykasowaniu był 444 002, a po jakimś czasie znowu 4F9. Wymieniłem szczotki (koszt 6zł) i wentylator działa jak należy. Krótkie szczotki mogą się blokować. Wymieniałem szczotki wentylatora nawiewu umieszczonego za półkę pasażera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #55 Napisano 9 Lipca 2013 Ja miałem tak samo, po wykasowaniu był 444 002, a po jakimś czasie znowu 4F9. Wymieniłem szczotki (koszt 6zł) i wentylator działa jak należy. Krótkie szczotki mogą się blokować. Wymieniałem szczotki wentylatora nawiewu umieszczonego za półkę pasażera. PUCIEK możesz podać jakie kupiłeś te szczotki i ewentualnie gdzie (jakiś link do strony/sklepu), masakra do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puciek Zgłoś #56 Napisano 9 Lipca 2013 Kupiłem w Białymstoku w sklepie z częściami do alternatorów, rozruszników itp. Nie wiem, czy prowadzą sprzedaż wysyłkową. Szczotki mają wymiar 8x9x20mm Gość akurat takich nie miał i sprzedał mi 9x9x20mm Musiałem zeszlifować jedną z krawędzi o 1mm. Wymiana jest banalnie prosta choć trzeba się troszkę transformatorówką napracować aby wylutować końcówki szczotek. Można przy tym rozgrzać plastik, w którym są zamocowane gniazda mocowania, że nie będą się one trzymać tworzywa ale to nie problem. Ważne aby później to dobrze zlutować. i aby cewki nie odstawały zbyt bardzo od plastiku. Jak zdejmiesz osłonę wentylatora, to wszystko zobaczysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #57 Napisano 10 Lipca 2013 A sam wentylator ciężko wymontować. Rozumiem że po wyjęciu schowka jest do niego łatwy dostęp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puciek Zgłoś #58 Napisano 10 Lipca 2013 Aby wymontować wentylator musisz wykręcić cały schowek. Chyba z 7 śrubek torx. Przy wyjmowaniu go trzeba odłączyć wtyczkę do podświetlania schowka. Odłączyć też przewód zasilający wentyl. Po wyjęciu schowka u mnie wentyl był przykręcony 3-ma śrubkami. Demontaż to około 15 minut roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #59 Napisano 10 Lipca 2013 Dziękuję za odpowiedz w weekend się tym zajmę. Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c-k Zgłoś #60 Napisano 10 Lipca 2013 kapsun daj znać jak ci poszło i czy poskutkowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach