oli2008 Zgłoś #21 Napisano 1 Lipca 2010 Ja niepotrzebnie wymieniałem 2 x regulator i to potwierdza moją tezę 2 posty wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maderix Zgłoś #22 Napisano 12 Października 2010 Witam Panowie potrzebuje alternator do passata 2000 rok 1.9 tdi, silnik ATJ, konkretnie czy to ma być valeo czy bosch i jakie numery no i jaka ma być moc (A). I jeszcze jedna sprawa czy zamocowanie regulatora napięcia będzie pasować do obu alternatorów (bosch i valeo). Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #23 Napisano 13 Października 2010 (edytowane) WitamPanowie potrzebuje alternator do passata 2000 rok 1.9 tdi, silnik ATJ, konkretnie czy to ma być valeo czy bosch i jakie numery no i jaka ma być moc (A). I jeszcze jedna sprawa czy zamocowanie regulatora napięcia będzie pasować do obu alternatorów (bosch i valeo). Dzięki Proszę bardzo: Podejrzewam że masz 120 A (ale sprawdź to dokładnie w starym). Sprawdzałem regulator napięcia w ETCE i podaje ona różne nr katalogowe dla BOSCHA i VALEO - więc chyba są inne. Pozdro Edytowane 13 Października 2010 przez Wojciechpop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maderix Zgłoś #24 Napisano 13 Października 2010 Wielkie dzięki Ale jak ktoś będzie wiedział czy można wymieniać same regulatory z boscha na valeo i odwrotnie to proszę o info bo u mnie na pewno jest zepsuty regulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #25 Napisano 14 Października 2010 Wielkie dzięki Ale jak ktoś będzie wiedział czy można wymieniać same regulatory z boscha na valeo i odwrotnie to proszę o info bo u mnie na pewno jest zepsuty regulator. To najzwyczajniej w świecie go wymień. Jeżeli masz Bocha to wymień na Bocha, jeżeli masz Valeo wymień na Valeo. Jeden i drugi jest powszechnie dostępny - po co kombinować z podmianą?? Dodam że jest dużo zamienników do jednego i drugiego alternatora. Ja na zamienniku Boscha jeżdżę juz drugi rok i wszystko OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #26 Napisano 14 Października 2010 Ale jak ktoś będzie wiedział czy można wymieniać same regulatory z boscha na valeo i odwrotnie to proszę o info bo u mnie na pewno jest zepsuty regulator. Boscha nie da się zastąpić Valeo i odwrotnie.Mam w sprzedaży takie i takie.Jak będziesz zainteresowany wal na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maderix Zgłoś #27 Napisano 15 Października 2010 (edytowane) Ładowania nie miałem, wymieniłem sam regulator (kupiłem Boscha w sklepie), i dalej jest coś nie tak, ładowanie jest ale ładuje od 14 do 14,5 V, jak nic nie jest włączone to jest dobrze czyli ładuje 14,5 V cały czas, ale jak włączę światła i np. wycieraczki to odrazu napięcie skacze od 14 do 14,5 V. Jak silnik pochodzi jakiś czas normuje się to czyli (jakieś co najmniej 5-10 minut) bynajmniej nie przygaszają światła. Panowie czy może być dalej coś z regulatorem (z tym, że założyłem nowy niby Bosch ze sklepu) , czy to już coś jest nie tak z alternatorem, a może jeszcze coś innego? Sam już nie mam pojęcia, proszę o pomoc. Panowie czy nikt nie wie co może się dziać? Edytowane 20 Października 2010 przez maderix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Masełko Zgłoś #28 Napisano 1 Grudnia 2010 Witam kolegów ja dziś w miejsce Valeo założyłem Lucasa z 2.0tdi tylko włożyłem swoje koło pasowe koszt 165zł silnik ajm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pralf1 Zgłoś #29 Napisano 7 Grudnia 2010 Witam , nie wiem skąd bierze się problem a mianowicie podczas ostatnich mrozów po odpaleniu silnika załancza mi się kontrolka airbag oraz abs po kilku minutach gasną .Wczoraj do tego zgasła mi cała deska Słabło oświetlenie (nie świeciła się kontrolka ładowania).Do tego jak otworzyłem maskę coś z okolicy alternatora szczelało... szczerkało (coś jakby klima się zał i wył ) i po chwili znów wróciło do normy ładowanie .Czyżby to koniec alternatora? Silnik 1.9 tdi AFN Automat (DMX skrzynia) 1997 rok. Proszę o podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Martinn24 Zgłoś #30 Napisano 7 Grudnia 2010 Bez problemu da się wymienić Valeo na Bosha. Dodatkowo zamiast 120A Valeo, mam teraz 140A Bosha. Wymiana jest dziecinnie prosta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #31 Napisano 7 Grudnia 2010 Witam , nie wiem skąd bierze się problem a mianowicie podczas ostatnich mrozów po odpaleniu silnika załancza mi się kontrolka airbag oraz abs po kilku minutach gasną .Wczoraj do tego zgasła mi cała deska Słabło oświetlenie (nie świeciła się kontrolka ładowania).Do tego jak otworzyłem maskę coś z okolicy alternatora szczelało... szczerkało (coś jakby klima się zał i wył ) i po chwili znów wróciło do normy ładowanie .Czyżby to koniec alternatora? Silnik 1.9 tdi AFN Automat (DMX skrzynia) 1997 rok.Proszę o podpowiedzi. to raczej łożyska alternatora i aku do ładowania lub wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arturro891 Zgłoś #32 Napisano 7 Grudnia 2010 Najlepiej Bosch 85 ah Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #33 Napisano 8 Grudnia 2010 Bez problemu da się wymienić Valeo na Bosha. Dodatkowo zamiast 120A Valeo, mam teraz 140A Bosha. Wymiana jest dziecinnie prosta. Regulatory bez problemu da sie wymieniać??!! Do Boscha można wstawiać Valeo i odwrotnie??!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki104 Zgłoś #34 Napisano 8 Grudnia 2010 Napisał Martinn24 Bez problemu da się wymienić Valeo na Bosha. Dodatkowo zamiast 120A Valeo, mam teraz 140A Bosha. Wymiana jest dziecinnie prosta. Regulatory bez problemu da sie wymieniać??!! Do Boscha można wstawiać Valeo i odwrotnie??!! Kolego, w tej wypowiedzi chodziło o całe alternatory a nie o regulatory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #35 Napisano 8 Grudnia 2010 Kolego, w tej wypowiedzi chodziło o całe alternatory a nie o regulatory. Kolego, stąd me zdziwienie - bo pisaliśmy o regulatorach a tutaj taki news że można. Więc koledzy którzy się chwalili podmianką nie czytali wcześniejszych postów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #36 Napisano 8 Grudnia 2010 Więc koledzy którzy się chwalili podmianką nie czytali wcześniejszych postów. Może nie czytali, ale tytuł tematu mówi sam za siebie "wymiana alternatora", która jest możliwa. A wymiana regulatora to już inna sprawa bo nie można zamienić VALEO na BOSCH-a, zresztą już było o tym napisane. Cytat:Napisał maderix Zobacz post Ale jak ktoś będzie wiedział czy można wymieniać same regulatory z boscha na valeo i odwrotnie to proszę o info bo u mnie na pewno jest zepsuty regulator. Boscha nie da się zastąpić Valeo i odwrotnie.Mam w sprzedaży takie i takie.Jak będziesz zainteresowany wal na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
netadmin_47 Zgłoś #37 Napisano 8 Kwietnia 2014 Jakiej max mocy alternator mogę założyć do AWX 131 PS? Witam szanownych passat-fanów. Obecnie mam alternator 120 A. Trochę mi tego za mało. Jaki altek max mocy mogę zamontować żeby odbyło się bez zbędnej rzeźby? Może ktoś już to ćwiczył? Nie chciałbym wpędzić się w zbędne koszty i robotę. Czytałem powyżej że ktoś zamontował 140 A. Liczę na fachowe odpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #38 Napisano 8 Kwietnia 2014 120A malo tobie ? a po co wiecej teoretycznie masz 1000W przy tym amperomierzu ogolnie policz sobie wszystkie waty jakie zarowki pobieraja i inne odbiorniki prada podejzewam ze wiecej jak 600wat nie przekroczy w skrajnych warunkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trucio Zgłoś #39 Napisano 9 Kwietnia 2014 Jakiej max mocy alternator mogę założyć do AWX 131 PS? Witam szanownych passat-fanów. Obecnie mam alternator 120 A. Trochę mi tego za mało. Jaki altek max mocy mogę zamontować żeby odbyło się bez zbędnej rzeźby? Może ktoś już to ćwiczył? Nie chciałbym wpędzić się w zbędne koszty i robotę. Czytałem powyżej że ktoś zamontował 140 A. Liczę na fachowe odpowiedzi. Pozdrawiam. Ja wymieniałem z konieczności z Valeo 120A na Valeo 140A z Audi A3 2.0 TDI, bo innego nie było na szrotach. Jedyna różnica to sprzęgiełko:, tu masz opis i numery z etki: http://turbodiesel.hswg.pl/wymiana-alternatora-w-passacie-b5-fl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
netadmin_47 Zgłoś #40 Napisano 9 Kwietnia 2014 120A malo tobie ?a po co wiecej teoretycznie masz 1000W przy tym amperomierzu ogolnie policz sobie wszystkie waty jakie zarowki pobieraja i inne odbiorniki prada podejzewam ze wiecej jak 600wat nie przekroczy w skrajnych warunkach Ostatnio jeżdżę w zasadzie tylko dookoła komina i aku ciągle niedoładowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach