Skocz do zawartości
irek30

[B5] Zablokowany zacisk hamulcowy

Rekomendowane odpowiedzi

Jest problem z hamulcami, a mianowicie po naciśnięciu na hamulec koła kręcą się z oporem. Myślałem o zapieczonych tłoczkach ale nie chce mi się wirzyć, że są zapieczone wszystkie cztery. Puszczają po jakimś czasie ale zaraz po naciśnięciu trzymają przez jakiś czas. Może ktoś miał taki przypadek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze kombinujesz.

Tłoczki mogą się zapiekać, ale aż cztery???

Być może podłączenie go pod VAGmaszynę coś pomoże. Może zawór zbiornika ciśnienia się przycina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobrze kombinujesz.

Tłoczki mogą się zapiekać, ale aż cztery???

Być może podłączenie go pod VAGmaszynę coś pomoże. Może zawór zbiornika ciśnienia się przycina.

 

No właśnie dziwi mnie że wszystkie 4 kółka. Niestety z VAGiem u mnie mały problem. Chciałem się dowiedzieć coś na szybkiego, być może miał ktoś taki problem. Zawsze to lepiej podpytać kolegów z forum niż dać odrazu do jakiegoś magika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grudyy

miałem podobną sytuację w oplu tylko że u mnie nie odpuszczały tylko przednie zaciski dopiero potem wszystkie cztery. Okazało się że wszystkie się zapiekły przyczyną tego był bardzo zawodniony płyn który w wyniku wysokiej temperatury doprowadził do momentalnego pojawienia się korozji na tłoczkach i ich zatarciu.

Proponuje sprawdzić zawodnienie płynu hamulcowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawski80

do serwa dochodziregulacja od pedału weź ja poluźnij i bedzie oki. klcze 17 i 19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za podpowiedzi, samochód idzie dziś do mechanika. Dam znać o efektach jego pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i po kłopocie, jak narazie jest OK :D . Okazało się, ku mojemu zdziwieniu, że wszystkie tłoczki się "pozapiekały". Kolega grudyy miał racje, płyn hamulcowy był niemal jak woda w kranie. I to pewnie było główną przyczyną. Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grudyy

cieszę się że wszystko OK życzę długiej bezobsługowej eksploatacji

POZDRAWIAM :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ka3or1987

mi po wymianie czujnika ABS w prawym kole zaczął blokowac prawy zacisk (gdy pojezdziłem troszke samochodem, płyn się rozgrzał). zmieniłem więc płyn i nie umie odpowietrzyć zacisków. Czy ABS, do którego dochodza przewody hamulcowego ma wpływ na odpowietrzenie układu hamulcowego? prawidłowo działają mi przenie prawe i tyle lewe koło (hamują, po odkręceniu odpowietrznika leci hydrol), zaś pozostałe dwa koła kręcą się cały czas :/ (po wielokrotnym odpowietrzaniu nadal nie leci hydrol, koło nie hamuje) czy jest jakiś sposób na odpowietrzenie układu hamulcowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grudyy

oto sposób na odpowietrzani z układem abs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności