Vpuchaty Zgłoś #121 Napisano 9 Lutego 2015 Nawet jeśli w niemcowni poprzedni właściciel dokładał dpf do AVF to raczej nie ma opcji żeby się z kompem komunikowało i pokazywało błędy informacje na fis'ie.... dziwna sprawa, może głupie pytanie, ale czy kolega na pewno ma AVF a nie BGW, proponuje podpiąć się pod VAG może coś się wyjaśni.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #122 Napisano 9 Lutego 2015 albo podać vin to si sprawdzi:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #123 Napisano 9 Lutego 2015 zakupione w Niemczech przez brata i ma tą naklejkę Euro4, a z tego co wyczytałem tą nalepkę dostają auta z zamontowanym DPF Albo po znajomości. Mój AVB zaraz po zakupie też miał EURO 4 na szybie (pasowało do wyrejestrowanych tablic) a nie powinien go mieć rzecz jasna. :ok Ale wracając do tematu, osobiście ściągałem z niemcowni kumplowi AWX'a z 05r. z zamontowanym DPF'em (suchym). I w 1000% nie było przy nim żadnego okablowania ani czegokolwiek sugerującego jego kontrolę z poziomu ECU. Tak jak koledzy sugerują auto na kanał i oko prawdę ci powiem. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #124 Napisano 9 Lutego 2015 zaraz za turbiną mega pucha ja w dwóch klekotach miałem u siebie takie tematy. Pierwszy za radą Leo(tunera) został usunięty coby koników nie dławił, drugi w niczym nie przeszkadza. Oba zostały dodane przez niemiaszków żeby autko mogło fruwać po mieście. Chyba swego czasu państwo nawet do tego dopłacało i wychodziło dołożenie dpfa niemiaszka kilkaset euro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #125 Napisano 9 Lutego 2015 Chyba swego czasu państwo nawet do tego dopłacało i wychodziło dołożenie dpfa niemiaszka kilkaset euro. Oczywiście że tak, było specjalne dofinansowanie. :ok W paszczurze kolegi znalazłem nawet fakturę na zakup i montaż, tak na marginesie 760 EURO. :doh Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #126 Napisano 9 Lutego 2015 Wojtek ale czym jest 760 euro dla niemiaszka który ma zadbane autko Tam wymiana rozrządu 400 euro kosztuje robota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek1986sz Zgłoś #127 Napisano 11 Lutego 2015 może głupie pytanie, ale czy kolega na pewno ma AVF a nie BGW, proponuje podpiąć się pod VAG może coś się wyjaśni.... Silnik na 100% AFV. W sobotę wybiorę się na kanał i się wszystko wyjaśni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #128 Napisano 11 Lutego 2015 Dla scislosci silnik nie musi miec DPF zeby miec zielona plakiete i zielona plakieta nie oznacza euro4. Paski z konca produkcji bez DPF dostawaly zielona z marszu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek1986sz Zgłoś #129 Napisano 13 Lutego 2015 Dzisiaj byłem na kanale i żadnego dołożonego DPFa nie ma. Teraz się zastanawiam czemu taki błąd wyskoczył, trochę dziwna sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #130 Napisano 14 Lutego 2015 napewno dobrze zapamiętałeś komunikat? a nie było to jakies Motorstorg werkstatt czy coś w tych klimatach?, jak coś pojawiło się na zegarach to teraz podłącz auto pod komputer, tam napewno też został zapamiętany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jareczek1013 Zgłoś #131 Napisano 24 Kwietnia 2015 Mam Passata b5 fl 2.0 tdi 2005 r i miał dpf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #132 Napisano 24 Kwietnia 2015 tak , BGW miały w B5 fl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Demonichtx Zgłoś #133 Napisano 3 Maja 2015 Witam Posiadam passata b5 fl z 02r. Niemiec dodal filtr dpf , czy bedzie on za turbina ? jest tam duza puszka. Chce go usunac bo czasami wylqcza mi sie trubo i wywala blad przeladowania, mysle ze jest on zapchany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #134 Napisano 3 Maja 2015 Blad przeladowania to zaciete kierownice a nie zapchany dpf czy kat. Przy okazji czyszczenia turbo mozesz wywalic dpf. Jesli nie bedzie brudny to zostaw go bo w razie wprowadzenia 'zielonych stref' w Polsce zaoszczedzisz kupe grosza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Demonichtx Zgłoś #135 Napisano 3 Maja 2015 Blad przeladowania to zaciete kierownice a nie zapchany dpf czy kat. Przy okazji czyszczenia turbo mozesz wywalic dpf. Jesli nie bedzie brudny to zostaw go bo w razie wprowadzenia 'zielonych stref' w Polsce zaoszczedzisz kupe grosza. Przeładowanie zdarza mi się bardzo rzadko i w bardzo specyficznych warunkach, np. jadąc pod górę na 6stce i na pół gazu, czasami przejadę 3tyś i wszystko gra. Chciałem dać turbo do regeneracji, ale stwierdzono że bez wywalenia DPF nie ma co robić turbiny bo i tak ją DPF ( z przebiegiem 250tyś) udusi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
droppoll Zgłoś #136 Napisano 29 Czerwca 2015 Witam. Zajmuje się profesjonalnym wypalaniem filtrów cząstek stałych za pomocą testera BOSCH VAS 5051b. Przecław woj. podkarpackie koło Mielca. tel. 784521319 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach