Skocz do zawartości
Gość cines

czy mam filtr cząstek stałych DPF?

Rekomendowane odpowiedzi

Nawet jeśli w niemcowni poprzedni właściciel dokładał dpf do AVF to raczej nie ma opcji żeby się z kompem komunikowało i pokazywało błędy informacje na fis'ie.... dziwna sprawa, może głupie pytanie, ale czy kolega na pewno ma AVF a nie BGW, proponuje podpiąć się pod VAG może coś się wyjaśni....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo podać vin to si sprawdzi:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zakupione w Niemczech przez brata i ma tą naklejkę Euro4, a z tego co wyczytałem tą nalepkę dostają auta z zamontowanym DPF

Albo po znajomości. :)

Mój AVB zaraz po zakupie też miał EURO 4 na szybie (pasowało do wyrejestrowanych tablic) a nie powinien go mieć rzecz jasna. :ok

 

Ale wracając do tematu, osobiście ściągałem z niemcowni kumplowi AWX'a z 05r. z zamontowanym DPF'em (suchym).

I w 1000% nie było przy nim żadnego okablowania ani czegokolwiek sugerującego jego kontrolę z poziomu ECU.

Tak jak koledzy sugerują auto na kanał i oko prawdę ci powiem. :)

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaraz za turbiną mega pucha :) ja w dwóch klekotach miałem u siebie takie tematy.

Pierwszy za radą Leo(tunera) został usunięty coby koników nie dławił, drugi w niczym nie przeszkadza. Oba zostały dodane przez niemiaszków żeby autko mogło fruwać po mieście. Chyba swego czasu państwo nawet do tego dopłacało i wychodziło dołożenie dpfa niemiaszka kilkaset euro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba swego czasu państwo nawet do tego dopłacało i wychodziło dołożenie dpfa niemiaszka kilkaset euro.

Oczywiście że tak, było specjalne dofinansowanie. :ok

W paszczurze kolegi znalazłem nawet fakturę na zakup i montaż, tak na marginesie 760 EURO. :doh

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wojtek ale czym jest 760 euro dla niemiaszka który ma zadbane autko :)

Tam wymiana rozrządu 400 euro kosztuje robota :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może głupie pytanie, ale czy kolega na pewno ma AVF a nie BGW, proponuje podpiąć się pod VAG może coś się wyjaśni....

 

Silnik na 100% AFV. W sobotę wybiorę się na kanał i się wszystko wyjaśni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla scislosci silnik nie musi miec DPF zeby miec zielona plakiete i zielona plakieta nie oznacza euro4. Paski z konca produkcji bez DPF dostawaly zielona z marszu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem na kanale i żadnego dołożonego DPFa nie ma. Teraz się zastanawiam czemu taki błąd wyskoczył, trochę dziwna sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napewno dobrze zapamiętałeś komunikat? a nie było to jakies Motorstorg werkstatt czy coś w tych klimatach?, jak coś pojawiło się na zegarach to teraz podłącz auto pod komputer, tam napewno też został zapamiętany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Passata b5 fl 2.0 tdi 2005 r i miał dpf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam passata b5 fl z 02r. Niemiec dodal filtr dpf , czy bedzie on za turbina ? jest tam duza puszka. Chce go usunac bo czasami wylqcza mi sie trubo i wywala blad przeladowania, mysle ze jest on zapchany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blad przeladowania to zaciete kierownice a nie zapchany dpf czy kat. Przy okazji czyszczenia turbo mozesz wywalic dpf. Jesli nie bedzie brudny to zostaw go bo w razie wprowadzenia 'zielonych stref' w Polsce zaoszczedzisz kupe grosza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Blad przeladowania to zaciete kierownice a nie zapchany dpf czy kat. Przy okazji czyszczenia turbo mozesz wywalic dpf. Jesli nie bedzie brudny to zostaw go bo w razie wprowadzenia 'zielonych stref' w Polsce zaoszczedzisz kupe grosza.

 

Przeładowanie zdarza mi się bardzo rzadko i w bardzo specyficznych warunkach, np. jadąc pod górę na 6stce i na pół gazu, czasami przejadę 3tyś i wszystko gra. Chciałem dać turbo do regeneracji, ale stwierdzono że bez wywalenia DPF nie ma co robić turbiny bo i tak ją DPF ( z przebiegiem 250tyś) udusi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zajmuje się profesjonalnym wypalaniem filtrów cząstek stałych za pomocą testera BOSCH VAS 5051b. Przecław woj. podkarpackie koło Mielca. tel. 784521319

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności