Skocz do zawartości
Marek

LOG - Pomiar Dynamiczny Silnika

Rekomendowane odpowiedzi

A można prosic o Wskazania bloków wartości mierzonych dla silnika ATJ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy przepraszam z góry za głupie pytanie ale jak zrobić logi w programie polski VAG 4.9 na silniku AEB 1.8T 20V chodzi mi o jakiegoś manuala lub rozpiskę co gdzie i jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mielke, nie robi się i koniec tematu... albo zrobisz to zgodnie ze sztuką, albo się będziesz godzinami bujał szukając tego, co autor miał na myśli tłumacząc ten dziwny program... :/: [jestem cięty na ten "program" i pokazuje to na każdym możliwym kroku]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli mam zrobić to na VAGu 3.11? jeśli tak to w jaki sposób żeby było dobrze?

chodzi mi o statyczne tylko bo lapek uwiązany do przedłuzacza niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...nie wiem co chcesz ze statycznych uzyskać. Przepływomierz na luzie coś tam mierzy, ale nic, co by miało znaczenie. Poza tym obserwować sobie możesz kąt wyprzedzenia zapłonu czy korekcję sondy... na luzie. Czyli też nic ciekawego. Ciśnienia w kolektorze ssącym na luzie nie podejrzysz, bo turbina dmucha w układzie otwartym na luzie... a poza tym w AEB nie ma mapsensora ;) więc... hmm... nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli nie warto robic statycznych

a dynamicznych nie mam jak zrobic :( szkoda :(

a mam pytanie jak wywala błąd potencjometru przepustnicy to co zrobic można jakoś wyczyścić go a może to przepustnica zawalona (na lince) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mielke, zajrzyj może do tego tematu, bo tutaj to nie o tym dyskusja już jest trochę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktos wspominal, ze logi dynamiczne najlepiej robic dla kazdej grupy osobno ze wzgl. na komunikacje z fejsem. To potwierdzone, czy mozna zaznaczyc np. 3 jednoczesnie? Generalnie jak to wyglada u Was w praktyce - kazda grupa statycznych/dynamicznych do oddzielnego logu i laczenie w excelu, czy po kilka na raz? Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od Ciebie zależy. Jak zbierasz 1 grupę tylko, to cztery wartości z tej grupy prezentowane są co 0,3 sekundy. Jak zbierasz 3 grupy na raz, to będziesz miał dokładność rzędu 1 sekundy na 1 grupę. Wszystko zależy od tego, co chcesz zobaczyć. Ładne, dokładne (tzn. najdokładniejsze jakie można) wykresy osiągniesz jak będziesz logował 1 grupę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie są wskazania bloków wartości mierzonych dla silnika AUY z VW sharana - do jakiego silnika z passata jest podobny AUY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jakie są wskazania bloków wartości mierzonych dla silnika AUY z VW sharana - do jakiego silnika z passata jest podobny AUY

jeśli to TDI, to oczekuj doładowania na 011 a przepływomierza na 003. Nie ma opisów nad komórkami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jako nowy user nie moge zakladac nowego tematu wiec napisze tutaj . szukalem troszke ppo forum i google i niestety nie moge znalesc moje probelmu . mianowice mam passata 1.9 TDI AFN 110km i zauwazylem spadek mocy o jakies 20 -30 % to co chce zrobic to podlaczyc autko pod vaga wiec kupilem juz sprzet ale ze 1 raz mam z tym doczynienia nie wiem co nacisnac gdzie i jak zeby zrobic logi i wstawic .. czy ktos moze napisac mi instrukcje co jak gdzie z gory dizekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież już wiele tego było....

po 1. to zaglądnij kolego do pierwszego posta w tym temacie.

Jeżeli masz Vag-Com'a to najpierw ustawiasz sobie odpowiednio komunikację z autem, czyli porty itp, jak już się połączy to wybierasz sobie [08 Measuring Block] > Grupa [...] - to są logi z grupy MS.

Jeśli chcesz BS, no to analogicznie zamiast wejść w Measuring włazisz w Basic Settings.

No to wszystko jest w pierwszym poście...

 

Ps. Czy nie uważacie, że blokada zakładania tematów w tym dziale jest bez sensu? Nowi użytkownicy non-stop doklejają się do tematów innych i w 30 minut powstaje wielki bu^^el.

Edytowane przez Groszek_6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam jako nowy user nie moge zakladac nowego tematu wiec napisze tutaj

 

Nie przeginasz?

Cztery razy to samo pytanie w różnych wątkach?

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=821964#post821964

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=821814#post821814

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=821542#post821542

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=821473#post821473

Rozumiemy, ze masz problem z pasacikeim ale to nie znaczy, że masz siać postami na lewo i prawo :mad:

Pozostałe też ciekawie wyglądają :krzeslem:

Lepiej zaprzyjaźnij się z szukajką ;)

 

s. Czy nie uważacie, że blokada zakładania tematów w tym dziale jest bez sensu? Nowi użytkownicy non-stop doklejają się do tematów innych i w 30 minut powstaje wielki bu^^el.

Hmmm, znaleźli furtkę - to fakt.

Wcześniej moderzy czyścili jedynie nowo pojawiające sie tematy, a teraz do "odświeżanych" w powyższy sposób nie zaglądają :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie, staje się to trochę uciążliwe...

przykładem był mój temat, gdzie oczekiwałem na odpowiedz, dołączył się jakiś user ze swoim postem i już 2 strony odpowiedzi na jego pytanie, a o mim zapomniano (przypominam, że temat założyłem ja!)... :debil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazłem małą nieścisłość

na stronie

http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_4_Zylinder_VE.html

jest

1Z, AHU (Leerlauf) 1Z, AHU (Vollast)

Motordrehzahl 41..45 136..150

 

a u nas na forum

 

– silnik AHU

 

000 - jałowy bieg (dziesiętne wartości wskazań)

[Wartość wymagana] — [Odpowiada wartości]

1 Obroty silnika [37 do 43] — [780 do 903/min]

 

000 - Pełne obciążenie (dziesiętne wartości wskazań)

[Wartość wymagana] — [Odpowiada wartości]

1 Obroty silnika [138 do 148] — [2900 do 3100/min]

 

może to drobnostka ale dlaczego takjest

Edytowane przez ernest_1978

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ernest_1978, przytoczona przez Ciebie wartość w grupie 000 to nieobrobiona wartość z jakiegoś przetwornika, która później jest przeliczana na obroty na minutę... o ile nie diagnozujesz czujnika prędkości obrotowej wału, nie wiem dlaczego miałbyś się tą "nieścisłością" przejmować ;)

 

ps, gdzieś wyczytałem, że zakres 42 - 45 odpowiada prędkościom obrotowym 870-950,

więc przytoczone 37 do 43 i 780 - 903RPM chyba jest podobnie liczony.

 

Poza tym treść "label"ki w VAGu można dowolnie edytować...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy jestes ktoś w pobliżu Sosnowca, kto robil logi i moglby mi pomoc zrobic to pierwszy raz, :)

Zacząłem bardzo dymić i chciałbym zdiagnozować co jest ewentualnie do poprawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może to pomoże.

mocny jest, pusczal wczesniej delikatnego dymka, i coraz bardziej i bardziej , a teraz jak jade i go przegonie to do wyzszych obortów to chmure nawet w dzien widze, albo jak 4 wbijei praktycznie od 1000 obr/mi probuje go rozbujac to tez widze dymek.

nie chce smiecic tego watku

dla tego ponawiam tylko o pomoc w zrzuceniu logów,

ps znalalzlem baardzo dobre piifko w S-o napewno nie omieszkam poczestować kolegi za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności