Skocz do zawartości
arkady375

PROBLEM Z UKłADEM ZASILANIA PALIWEM - DIESEL -

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem z układem zasilania paliwem w moim passku. Na rurce od filtra do sterownika ( chyba to sie tak nazywa) pojawiło sie mnóstwo pęcherzyków powietrza natomiast na powrocie również jest ich dużo (paliwo na powrocie płynie całe spienione) jak auto pochodzi trochę czasu na wolnych obrotach samoczynnie gaśnie. Nadmieniam ze około 10 000 tys km temu wymieniałem filtr paliwa i było ok(układ po wymianie nie był odpowietrzany gdyż mechanik powiedział iż nie trzeba zalał tylko filtr ropa i ok). Poradźcie mi co mam zrobić bo mnie to już denerwuje nieraz jak jadę to są tzw" dziury" w przyspieszaniu tak jakby nie dostawał paliwa. Jest to czasami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpwowiedź jest prosta: masz nieszczelny układ zasilania, a gdzie to musisz niestety sobie poszukać, moze być na przewodzie długim, moze na jego końcówkach, moze na opaskach na filtrze, może na uszczelce podgrzewacza na filtrze, moze przewód doprowadzający roę do filtra, ten gumowy ociera ci o rurę karbowaną powietrzną od przepływki i zrobił małe kuku (bardzo częsta usterka, często objawia się tym że przecieku nie widać a powietrze przez otarcie jest ostro zasysane), na przezroczystych przewodach fitr-pompa wtryskowa raczej nie bo wcześniej już w nich masz powietrze, szukajcie a znajdziecie :ok:

 

ps.mechanik miał rację , układu się nie odpowietrza, robi się to samoczynnie, a silnik gaśnie ci bo poprostu w pompie w pewnym momencie jest prawie samo powietrze a na atmosferze za daleko nie pojedziem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie bylo podobnie i przyczyna byla tu

 

moze przewód doprowadzający roę do filtra, ten gumowy ociera ci o rurę karbowaną powietrzną od przepływki i zrobił małe kuku (bardzo częsta usterka, często objawia się tym że przecieku nie widać a powietrze przez otarcie jest ostro zasysane)

 

sprawdzilem to podajac rope do filtra z karnistra przez przezroczysty przewod, babli nie bylo, wiec zabralem sie za sprawdzanie wszystkiego od filtra w strone zbiornika. dlugo nie szukalem i winowajca sie znalazl, przetarty do oplotu waz na zasilaniu, laczacy przewod dlugi z filtrem. czas operacji 30 min. koszt ok 10pln za metr weza, poziom trudnosci w skali 0-10 oceniam na 1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj podpowiedziano mi ze przyczyna leży prawdopodobnie po stronie jakiegoś podgrzewacza znajdującego sie w filtrze paliwa. Dzisiaj go zakupie i po wymianie sprawdzę czy to samo sie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaworek na podgrzewaczu wymien. ten u gory. i sprawdz czy kurek do spuszczania syfu jest dokrecony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wreszcie naprawione. Banalna jak sie wydawało usterka. Przetarty przewód zasilający ropę do filtra, wycieku nie było ale i tak zasysał powietrze . Wymieniłem na nowe i jak ręką odjął. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli trafiłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MArcIN1306

hmmmm mam taki sam problem!!! zaraz ide poszperac i postaram sie wyeliminowac ta usterke:)

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość blejku72

witam Panowie

Mam podobny problem z moim B4 1.9TDI 96r 90km. Co jakiś czas gaśnie silnik zaraz po uruchomieniu -praktycznie można powiedzieć że nie odpala(bo nie wchodzi na obroty i po jednej sekundzie gaśnie jakby nie było paliwa. Po kilku czy kilkunastu próbach odpali i będzie chodził ok kilka dni . Patrzyłem na przewody i widać bombelki powietrza -czy to może być nieszczelność?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to może być nieszczelność?
może. Ale to co opisujesz to bardziej mi podchodzi na problem z immobilajzerem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam podobny problem a mianowicie zima wymieniłem filtr i jakieś 3 miesiące było ok nie było powietrza w przewodzie.całkiem niedawno pojawiło się powietrze i piana w przewodzie auto nie chciało jechać bo nie dostawał paliwa wiec kupiłem następny nowy filtr firmy "torpan" po dwóch tygodniach to samo wziąłem wyciągłem filtr przedmuchałem kompresorem i jest ok i powtórzyłem to już dwa razy i na razie jest spokój zero powietrza w filtrze.ale podejrzewam ze za kilka dni będzie to samo.i teraz zastanawiam się czy to wina brudów w baku które zapychają filtr czy może jakaś nie szczelność?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności