Skocz do zawartości
Gość Kisila

Skrzypiąca deska po raz n-ty

Rekomendowane odpowiedzi

A czy to pomoże bo z tego co wiadomo WD jest środkiem penetracyjno konserwującym...czy jakoś tak
Nic to nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jasne :-)

 

Oby wyrwać kratkę - później to już z górki

 

Jasne .... kratka środkowego nawiewu jest przykręcona metalowymi nakrętkami ( blaszane wytłoczki które narzynają gwint na plastikowych pręcikach), których bez demontażu dekla nie odkręcisz.

Jak połamiesz te mocowania to jesteś w ....ie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nie słyszeliście skrzypiącej , piszczącej , deski rozdzielczej w passacie b6 mojego znajomego , jakby mu kilka świerszczy tam wpadło :zeco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szkoda że nie słyszeliście skrzypiącej , piszczącej , deski rozdzielczej w passacie b6 mojego znajomego , jakby mu kilka świerszczy tam wpadło
Podobno w B6 z poczatkowego okresu produkcji z tym sie borykaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie macie przypadkiem kogos do rozbierania desek z krakowa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja pojechałem ze skrzypiącą deską do serwisu Volkswagena (całe szczęście mam go jeszcze na gwarancji) - myślałem że mnie pogonią, ale okazała się że nie, zostawiłem auto na cały dzień, ponoć wyjmowali deskę i teraz nic nie skrzypi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze,ze temat bez happy end-u .Przydal by sie jakis opis sciagania deski,umnie od niedawna pojawily sie jekies stuki,czytalem caly watek i prawdopodobnie to zaczepy.Chcialbym zobaczyc jakies fotostory aby zerknac co i jak i zabrac sie za demontaz.

Ma ktos moze dostep do takich rzeczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak miałem auto na gwarancji to też zgłosiłem ten problem i byłem przy tym jak wyciągali deskę,psikanie nic nie da bo tam są zaczepy metalowe które się luzują,to widziałem że odginali te zaczepy i oklejali taśmą izolacyjną,nie mam po dziś dzień stuków ale mam w mróz skrzypienie,niebawem będę wymieniał deskę na inną to zrobię foty jak to wygląda...

Edytowane przez pawelb6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zdaje sobie sprawy ze to zaczepy,psikanie podkladanie to nie dale mnie,a chce sciagnac deche aby popoprawiac tu i uwdzie wlasnie.A wiem ze jak zrobie to osobiscie to bedzie lepiej niz ktokolwieg by mi zrobil.Teraz tez moglbym ja sciagnac ale zajelo by mi to wiecej czasu,jestem typem wzrokowca i musze zerknac co i jak jest laczone a dotego czasem brak mi cierpliwosci i uzywam sily a nie chce czegos polamac.dlatego bedzie super jak zobisz przy okazji pare fotek.thx

 

ps.to sa wlasnie efekty jezdzenia na 18" po dziurawych polskich drogach

Edytowane przez stade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja zdaje sobie sprawy ze to zaczepy,psikanie podkladanie to nie dale mnie,a chce sciagnac deche aby popoprawiac tu i uwdzie wlasnie.A wiem ze jak zrobie to osobiscie to bedzie lepiej niz ktokolwieg by mi zrobil.Teraz tez moglbym ja sciagnac ale zajelo by mi to wiecej czasu,jestem typem wzrokowca i musze zerknac co i jak jest laczone a dotego czasem brak mi cierpliwosci i uzywam sily a nie chce czegos polamac.dlatego bedzie super jak zobisz przy okazji pare fotek.thx

 

ps.to sa wlasnie efekty jezdzenia na 18" po dziurawych polskich drogach

myśle że przez 18'' to się nie dzieje,u mnie w nowym tak było

na forum jest schemat zdejmowania dechy kiedyś miałem gdzieś zapisany,ale może ktoś wrzuci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
myśle że przez 18'' to się nie dzieje,u mnie w nowym tak było

na forum jest schemat zdejmowania dechy kiedyś miałem gdzieś zapisany,ale może ktoś wrzuci

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12854&highlight=wymiana+nagrzewnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wam powiem ze jakim bym nie jechał passatem czy to b3,b4,b5,b6 cos zawsze skrzypi!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja wam powiem ze jakim bym nie jechał passatem czy to b3,b4,b5,b6 cos zawsze skrzypi!!

 

ale ja nie mam problemu ze skrzypieniem gdyz mi nie skrzypi tylko przy wiekszych dziurach dosc glosno stuka,poznalem anatomie deski i te glosne stuki dochodze z tych nieszczesnych zaczepow,a czytajac caly temat wiem ze bez zdjecia dechy sie do nich nie dostane,a wtedy niepozbede sie problemu......

 

 

dzieki kolego czytalem juz wczesniej ten temat zanim napisalem,tam opisana jest grubsza rozbiorka,i ogolna naprawa nagrzewnicy a nie dokladnie jak krok po kroku rozebrac deske aby niczego nie polamac.Dlatego potrzebuje rzucic okiem,co i jak a z reszta sobie poradze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale ja nie mam problemu ze skrzypieniem gdyz mi nie skrzypi tylko przy wiekszych dziurach dosc glosno stuka

Dokładnie miałem to samo. Najpierw myślałem, że to zawiecha z przodu, ale wszelkie wątpliwości rozwiały się po wizytach w dwóch różnych stacjach na szarpakach. Podłożyłem po bokach deski gumowe poduszki wycięte z gumy i jak na razie cisza. Na ściągnięcie deski będziesz musiał poświęcić sporo czasu i nerwów. Powodzenia w demontażu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podłożyłem po bokach deski gumowe poduszki wycięte z gumy i jak na razie cisza.

 

tez zastosowalem sie do tej metody jak pierwszy raz czytalem watek,fakt moja guma jest grubosci 4mm (niestety nie mam 5mm),ale dzwieki nie ustaly.Psikanie plakiem czy wd-ekiem odpada bo to nie moje metody.Gdybym jeszcze mial garaz to bym tak nie marudzil,ale nie mam i z robota musze sie zmiescic w jeden dzien a ze bede robil to pierwszy raz to niechce czegos uszkodzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam !!!

 

w moim przypadku jest tak samo jak i u was przymierzam sie do zdjecia dechy gdy już sie ciepło zrobi . podobno jest to robota na 5 max 6 godzin najwięcej problemu jest ponoć z wyjęciem klimatronikiu mam na forum kolege który oferował sie mi pomóc już sie niemoge doczekac zlikwidować tych stuków napisz na pw do ROBERTS on demontował niedawno deche może ma jakieś fotki co i jak życzę powodzenia no i usunięcia problemu

 

POZDRAWIAM!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i wczoraj z kolegą zima18 po 4 godzinach zdjęliśmy deskę,żeby nie problem ze śrubką od climatronica i taśmą od kierownicy która się rozwinęła niechcący:), pewnie za 3h by się deskę wyjęło,zdjęcia porobie później gdyż auto może stać z wybebeszonym wnętrzem,myślę że stukają na 99% metalowe zaczepy,które trzeba podgiąć aby się nie wysuwały z karoserii do której są przymocowane,dobrze jest coś pod nie podłożyć ,u mnie była taśma dwustronna(tak w serwisie zrobili)ale myślę o grubszej lub o silikonie,pod spodem były też kawałki gąbki,więc też zakupie jakąś gąbkę bo tamta już źle wyglądała i wrzuce ją pod deskę,przed nami trochę zabawy w podłączeniu sprysków ,foteli,tempomatu,a jak deski nie ma to dużo łatwiej,dodam że moja deska wygląda koszmarnie ,jest cała popękana dla tego wymieniam na inną

Edytowane przez pawelb6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajnie kolego,czekam tylko na zdjecia od ciebie i lepsza pogode a wtedy sie za to wezme.a jak z kablami duzo odpinania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę jest,ale myślę że przy składaniu będzie zabawa żeby to wszystko połączyć:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne pytanie. Też odnosi się skrzypienia ale tym razem chodzi mi o boczek.

Mam zamiar rozbierać boczek (z powodu krańcówek - zamek) i przy okazji pozbył bym się trzasków. Zakładam ze mam pourywane lub podczas operacji sam pourywam spinki wiec chcę zawczasu kupić kilka sztuk żeby za jeden dzień temat ogarnąć.

I tu moje pytanie

które mam kupić?

te są podobno do mojej wersji czyli 3B

http://allegro.pl/spinki-spinka-boczkow-drzwi-golf-iv-v-passat-b5-i1477038158.html

a te do wersji FL

http://allegro.pl/spinki-spinka-tapicerki-vw-golf-iv-seat-toledo-i1483151985.html

z tego co się zorientowałem to różnią się średnicą 9 i 10 mm

Niby oczywiste że powinienem wziąć od swego modelu ale jak widzę ze zdjęcia te FL są "bardziejsze". Jakby z gąbką która może pomóc tłumić drgania.

Pisałem do sprzedawcy i przed zakupem radził żebym najpierw rozebrał i sprawdził co siedzi umnie. Ale to komplikuje mi robotę.

Ktoś już to rozbierał i ma wiedzę w temacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności