Skocz do zawartości
b0ss

Sprawdzanie przebiegu

Rekomendowane odpowiedzi

Robi sie coraz ciekawiej dziś starszy mi powiedzał ze dowiedział sie od znajomego że za pomocą tych wąsów oznacza sie szlif czy tam planowanie głowicy.... Co osoba to inna historia...:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie, zadzwońcie do serwisu vw i zapytajcie zamiast sie kłócić (tak, już słysze : "a oni na pewno ci powiedzą!", ale czy ktoś z was poważnie dociekliwych próbował ?? )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość waljo

Coś jedak musi w tym być, sprawdzałem u mnie i jest tak samochód przyjechał do polski jako półroczny więc podejrzewam, że jeszcze nie miał przejechane tych 100 tyś km i w ten sposób mam wszystkie te wąsy. Dwa z nich są trochę krótsze. I nie były obcinane bo widać na nich ślady odlewu.

Ta dyskusja to troche jak rozmowa o UFO ale może cos takiego jak ucinanie tych wąsów po określonym przebiegu ma miejsce w serwisach niemieckich i może nie jest to jakiś formalny zabieg tylko typowo informacyjny. Ale myślę, że przy kupnie można na ten szczegół zwracac uwagę skoro zwracamy uwagę na wiele innych równie mało istotnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra wąsów jest pięć to jak passek przejedzie 500 kkm to co koniec jazdy bo wąsów brak ????????? :przestraszony:

Myślę że to oznaczenie dla automatów fabrycznych

Proponuję wpisywać rok i model silnika i ilość wąsów

ja mam 3 ucięte

 

A pozatym oznaczenie przebiegu auta na silniku to paranoja - przecież silnik może pracować a samochód stać przykład korek w mieście.

Więc dwie godziny pracy silnika oznaczają 30km (w korkach) lub ponad 250 km (trasa).

Głowica jest z aluminium czy obcinanie tych wąsów lub ich szlifowanie nie uszkodzi głowicy?

 

 

// jak wpadniesz na genialny pomysł dopisania czegoś to edytuj - kuczlaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Inagaddadavidas

Mój ma 2 ucięte wąsy, 235 000 km i silnik 1,6 na gaźniku. Ostatni raz był w ASO 6 lat temu, miał 112 kkm i "ucięcia" wyglądają na odlewy, a więc podejrzewam, że:

a) producent przewidział ile auto będzie miało setek tysięcy kilometrów, gdy pierwszy Polak będzie tym sposobem sprawdzał przebieg

b) Dobry Duch Passata wymienia głowicę razem z wąsami co 100 kkm

 

Innej opcji niestety nie widzę :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mular

U mnie jest 1 was dzisiaj sprawdzalem przebieg 250kkmsilnik 1z wiec to chyba nie to,a szlif glowicy to raczej poznaje sie po tym jaka jest uszczelka w vw to jak sie nie myle sa dziury w wystajacej czesci uszczelki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy sprawdzajcie w swoich autach czy wąsy są ucięte czy po prostu krótsze. U mnie są dwa krótsze i na pewno nie były odcięte tylko jest to odlew. Moim zdaniem są to oznaczenia głowicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomus1002

Co do znaków mechanicznych na silniku to nie wiem .Jest podobno inny sposób .Na wewnętrznej (od strony kokpitu)części kierownicy na dole znajdują sie nacięcia .Małe kropeczki wykonane jakby wiertłem nr 0.5 -1 mm

Prawdopodobnie jedna kropka to 100tys .Dodam tylko że u mnie i u moich znajomych którzy mają auta grupy vw to się sprawdza

Czy ktoś słyszał coś o tych kropkach (nacięciach)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tomus1002 napisał/a:

Na wewnętrznej (od strony kokpitu)części kierownicy na dole znajdują sie nacięcia .Małe kropeczki wykonane jakby wiertłem nr 0.5 -1 mm

Prawdopodobnie jedna kropka to 100tys

 

No to teraz mamy nowy "wątek" :cwaniak: Najpierw były wąsy, teraz są kropki... a co dalej będzie :?: Może jak to wcześniej KTOŚ wspomniał - zadzwońcie do ASO, aby zweryfikować poglądy. A lepszym pomysłem będzie, jak sprawdzicie u siebie, kto ma jakie wąsy, potem zobaczcie jakie macie oznaczenia silnika i z ktorego roku - wtedy może coś się wyjaśni :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek n
(od strony kokpitu)części kierownicy na dole znajdują sie nacięcia .Małe kropeczki wykonane jakby wiertłem nr 0.5 -1 mm

 

 

 

Zapodaj jakies zdjecia bo nie moglem znalesc tych kropek a to mnie zaciekawilo :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a Ja słyszałem że po każdych 100 tys jest wybijany skrzyni biegów znaczek VW. Szukałem u siebie tych rzekomych wąsów i nie moge znalezc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomus1002

Co do kropek .Kierownica sam dół.od strony przodu samochodu.Właściwie trzeba przekręcić do góry i patrzeć przez szybę .Czekam na spostrzeżenia innych użytkowników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

U mnie jest jedna kropka...na budziku 320tys. :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość remix

Gdzie sa te wąsy i jak do nich zajrzeć bo nie wiem dajcie jakąś fotkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie sa te wąsy i jak do nich zajrzeć bo nie wiem dajcie jakąś fotkę.

 

fotka była pare stron wczesniej, ale Ja i tak nie moge ich znaleźć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności