Skocz do zawartości
damszk

Pływak Czujnik poziomu paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, musiałem wyjąć ze zbiornika czujnik paliwa(pływak) w celu zamontowania nowej pompy paliwa. Po ponownym zamontowaniu czujnika pokazuje mi około 10l benzyny, przed demontażem było około 30l.

Moje pytanie:

1. Co źle mogłem poskładać, ustawić?

2. Na górnej pokrywie na której trzyma się pływak jest zaznaczona strzałka-jak powinna być ustawiona względem samochodu(nie zaznaczyłem jak była wcześniej)teraz jest skierowana lekko w prawo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ty masz plywak na drucie? jesli tak to przy wyciaganiu czy wkladaniu pewnie ci sie troche wygial, jedyna rada to spuscic do zera paliwko, zalac z 10 litrow bo tyle chyba ma rezerwa i wyginac i przypasowywac tak dlugo za bedzie pelna rezerwa.

chyba ze masz tam ten caly kosz to nie wiem, ja mialem u siebie na drucie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest na drucie, trochę się z tym męczyłem przy wkładaniu ale ten drut to raczej jest ciężko wygiąć. Dzięki sprawdzę to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

idzie idzie bo sam meczylem temat :D

to powodzonka i daj znac czy sie udalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę to i się odezwę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne żle włożyłeś pokrywkę z pływakiem, sprubuj jeszcze raz odkręcić, sprawdz czy przewody elektryczne i paliwowe od pompy paliwa nie obcierają o ramię pływaka. Ten drut od pływaka jest sprężysty i raczej ciężko go wygiać, a jak już zaczniesz nim regulować to powodzonka życze :D

:dobani::przestraszony::wstyd::krzeslem:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak zdaje że ten drut to jest ciężko wygiąć, może jutro rozbiorę to dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jacekni

Może to dziwne, o czym piszę, ale irytuje mnie ta sprawa. Dwa tygodnie temu zostawiłem u mechanika auto na dwa dni. Wszystko zostało zrobione OK - uszkodzenie pompy wtryskowej było-,ale po odebraniu auta zauwazyłem, że wskaznik poziomu paliwa stoi w miejscu,albo spada całkiem na "zero". Po zatankowaniu na full,nie ma żadnej różnicy. Pojechałem z tym do tego warsztatu i mechanik odkręcił dekiel zbiornika i okazało się, że ropa przelewa sie pod deklem i przestrzeń z gniazdkiem i wtyczką zalana, cała w ropie Mechanik kombinuje coś przy wtyczce. Nic nie wskórał, ale jak mu mówię, że powinno piszczeć jak spada do zera,to on mówi, że u mnie są w gniazdku dwastyki,chociaż wtyczka ma 4. Mówię mu, że jechałem już na rezerqwie i piszczało i kontrolka rezerewy się paliła, a ten człowiek wciska mi, że to niemożliwe. Może nie powinienem tego pisać, ale obawiam się, że może pływak (czy jak to sie zwie) zostało podmienione i uszczelki między plastykowym kołem,na którym jest gniazdo z wtyczką,po prostu brak. No bo czemu tyle ropy wydostało się na zewnątrz, nawet przy kole była plama i się przestraszyłem, bo myśłałem, że to płyn hamulcowy. Proszę o odpowiedź co do ilości styków we wtyczce i gniazdku, bo chyba od tego muszę zacząć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę odgrzebać temat...

Przez ostatni czas zepsuły mi się 3 pływaki. Ni z tego ni z owego przestało mi pokazywać poziom paliwa. Krótki test i okazuje się, że wskaźnik działa czyli coś nie tak z pływakiem. Kupiłem drugi używany, podziałał 2 dni. Pomyślałem, że może jakiś trefny trafiłem i znów zamówiłem, podziałał ze dwa tygodnie i najpierw poziom paliwa zaczął bardzo spadać (prawie cały zbiornik w 2 dni mimo że mało jeździłem) a po zatankowaniu wskazówka opadła i już się nie podnosi. Czyściłem płytkę oporową papierem lekko ściernym ale to nic nie daje. Miał ktoś takie doświadczenia? Ewidentnie jest coś co psuje te płytki tylko nie wiem co... Silnik to 1.9TD.

Najlepiej jakby gdzieś udało się kupić nową taką płytkę albo cały nowy pływak ale nigdzie nie mogę znaleźć. Do innych samochodów są takie rzeczy ale nie do passata b3...

Mam nadzieję, że komuś uda mi się pomóc, nie zarobię na nowe pływaki jak będę zmieniał co tydzień a poza tym w tym tempie to niedługo wykupię wszystkie na allegro...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz multimetr to pomierz oporności na wyjściu z pływaka, czyli na odłączonej wtyczce, jeśli oporność zmienia się liniowo od pustego do pełnego to płytka jest okey.

Potem zmierz czy czasem na pływak nie idzie jakiś plus, na zapłonie i bez zapłonu.

Trzeba by spojrzeć w schematy co konkretnie idzie od zegarów do pływaka.

Raczej w tych rocznikach wskaźniki nawalały a nie pływaki.

Przelutuj w zegarach piny za wtyczką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zlacze ze soba przewody we wtyczce to wskaźnik sie podnosi wiec wnioskuję po tym ze jest w porządku. Poza tym po podmianie plywaka na drugi wszystko przez jakis czas jest ok dlatego postawilem taka diagnoze... Zobacze jeszcze moze faktycznie jakies napięcie idzie i dlatego szwankuje.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam podłącze się do tematu, a mianowicie mowa tu o passacie b4  1,9 TDI 96r. Mam taki problem, gdy wskaźnik paliwa dojdzie do rezerwy (do tych czerwonych kresek) passsat gaśnie nie wybiera paliwa do końca a tam jeszcze jest około 8-10 litrów ropy. co to może być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności