Gość Pablo Escobar Zgłoś #1 Napisano 10 Maja 2007 Witam... Jaki najlepiej zamontowac fmic w passacie z silnikiem afn?? Czytalem troche i podobno pasuje od ktoregos iveco... Kto w lublinie moze to zamontowac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #2 Napisano 10 Maja 2007 od iveco, od sprinta, od bmw... jest troche tych co pasuje. IMO lepiej sie przejechac do warszawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pablo Escobar Zgłoś #3 Napisano 10 Maja 2007 a tak dokladniej to wiesz co na 100% pasuje?? Oczywiscie nie bedzie problemu wyciac kawalek zderzaka z przodu zeby zmiescic dodatkowy intercooler... a wiec jakis dokladny model autka od ktorego mozna dokupic?? a i jeszce raz zapytam czy ktos w lbn to zrobi bo do wawy nie bardzo chce mi sie jechac... ile czasu trwa zamontowanie fmic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #4 Napisano 10 Maja 2007 Na 100% pasuje seryjny SMIC ;] Ile masz lat ? Ile trzeba do Ciebie pisac? I tak jest rzezba i tak. Najlepiej pasuje iveco i sprinter od bmw czesc ale to i tak powoli zaczyna sie robic custom. Tam bylo ich kilka. Tylko widzisz samo zakupienie i wlozenie coolera to pikus. Druga czesc zabawy rownie wazna to spawanie rurek i podlaczenie tego a to juz nie kazdy robi. Musisz sciagnac zderzak pomierzyc dokladnie jak chcialbys go zamontowac, ile masz miejsca, ile rurek chcesz przeprowadzic i pod to kombinujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pablo Escobar Zgłoś #5 Napisano 10 Maja 2007 ehh lat ,ale czego?? jazdy:> hehe 5 lat jazdy i prawie 200tys km wiem ze sam tego nie zaloze i dlatego pytam kto moze mi to zamontowac.... piszesz ze sprinter...ok,ale sprintery tez byly rozne 2.3 i 2.9,a wiec nie wiem od ktorego kupic,a jesli chodzi o bmw to masz na mysli 318tds ?? pierwszy raz mam tdi dlatego zrozum i troche wyrozumialosci ,a wiec SMIC tzn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #6 Napisano 10 Maja 2007 jedz na dobry szrot i sam sobie dobierz w zaleznosci od gustu i wymiarow. pomierz co ci sie zmiesci pod mache i potem kupuj. rzezbe z rurami mozna ograniczyc do minimum na zasadzie skladane, a nie spawane. wiadomo ze fajnie spawana nierdzewka wyglada, ale kosztuje dlatego kupuje sie rurki w castoramie chromowane, potem weze od ciezarowki i jazda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #7 Napisano 10 Maja 2007 Z ta castorama to chyba przegieles bo po pierwsze dobrze byloby zeby zlaczki byly silikonowe a opaski tez jakies lepsiejsze bo na zlaczeniach przy duzym doladowaniu moze strzelic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #8 Napisano 11 Maja 2007 weze zbrojone, a koncowki rur mozna odpowiednio zarobic. opaski dobre i najlepiej po 2 na strone. ja mowie o opcji ekonomicznej kolega Pablo Escobar zalozyl 3 tematy i pewnie ma kasy jak lodu, to zrobi sobie z nierdzewki/kwasowki albo tytanu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość boostertd Zgłoś #9 Napisano 11 Maja 2007 ja tam rzezbie z gumy zbrojonej dedykowanej do dolotu ze stara turbo srednica 5cm i spoko napeno nie pusci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pablo Escobar Zgłoś #10 Napisano 11 Maja 2007 jakiej grubosci ma byc kwasowka?? moge miec taka ale podobno jest cienka i nie wiem czy bedzie sie nadawac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #11 Napisano 11 Maja 2007 weze zbrojone, a koncowki rur mozna odpowiednio zarobic. opaski dobre i najlepiej po 2 na strone. ja mowie o opcji ekonomicznej kolega Pablo Escobar zalozyl 3 tematy i pewnie ma kasy jak lodu, to zrobi sobie z nierdzewki/kwasowki albo tytanu Taaa albo najlepiej z carbonu Bedzie trendy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pablo Escobar Zgłoś #12 Napisano 11 Maja 2007 pakarod, wiesz powiem ci tyle ze jesli ty nie masz dojscia do kwasowki to niznaczy ze nikt nie ma !!! a ja akurat mam tylko nie wiem jaka ma byc jej grubosc dobra bez nerwow to podpowiedz jakiej ma byc grubosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #13 Napisano 11 Maja 2007 a se dobierz jak chcesz. jesli potrzebujesz dodatkowego ciezaru pod maska to nawet 10mm scianka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pablo Escobar Zgłoś #14 Napisano 12 Maja 2007 souler, widze ze jednak tylko duzo gadasz bo ani razu nie doradziles tylko bez sensu zasmiecasz forum .... to moze zeby byloi lzejsze to sobie z aluminium zrobie co tak puszki po piwie polacze bo sa cieniutkie dobra koniec tematu !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #15 Napisano 12 Maja 2007 a masz ty musk? inaczej tego nazwac nie mozna. chcesz budowac vr6 z kompresorem, chipowac paska i nie wiadomo co jeszcze, a pytasz o taka pierdole jak grubosc scianki rury. zastosuj sobie co chcesz! nawet fabryke, bo da sie albo jedz sobie do norauto i kup zajebiste alu rurki trudne? nie podniesiesz maski to sie nie dowiesz co ci potrzebne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pablo Escobar Zgłoś #16 Napisano 12 Maja 2007 ...dalej nie w temacie,ale ok pewnie mialem racje we wczesniejszej wypowiedzi ...oczytales sie na forum,a w praktyce nic nie wiesz!!! i dlatego tylko krytykujesz tych co pytaja i zgrywasz twardziela wszechwiedzacego!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość patynn Zgłoś #17 Napisano 12 Maja 2007 szybkie pytanie do znawców tematu--->zamierzam zmienić interka, zdarzyło mi się lekkie przegrzanie seryjnego, nie muszę tłumaczyć jaki był efekt... Jeśli ktoś jest po takim zabiegu, proszę o wrażenia po zmianie oraz jakie koszty całej operacji ?! Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #18 Napisano 13 Maja 2007 Wrazenia sa oczywiste, auto nie zdycha i nie ma efektu, ze po dwoch wyscigach nie ma czym jechac... full profi robota to okolo 2tys zl. Mozna zrobic taniej natomiast trzeba sie duzo nakombinowac i spore ryzyko. Ja przykladowo zlecilem i mam spokoj a znam ludzi, ktorzy sami kombinowali i teraz strzela im na zlaczkach albo zapomnieli wypiaskowac rur i suszarka poszla w kosz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość patynn Zgłoś #19 Napisano 13 Maja 2007 zastanawiam się nad wielkścią coolera, i z jaką ingerencją muszę się zmierzyć ??? Czy trzeba ciąć, jeśli tak to co i jak bardzo ??? Nie chcę aby przeróbka wizualnie zmieniła passka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #20 Napisano 13 Maja 2007 Nie zmieni. Musisz zdjac zderzak i wyliczyc ile masz miejsca. Generalnie wchodza tam tak jak napisalem wyzej iveco, sprintery, niektore wersje BMW no i customy. Przewaznie konczy sie ewentualnie na delikatnym cieciu zderzaka ale z zewnatrz tego nie widac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach