Vpuchaty Zgłoś #201 Napisano 14 Lutego 2015 Miałem do kiedyś u siebie, wchodzi bez cięcia. Wystarcza spokojnie do 190-200HP.Zasłania hak i myślę że z halogenami również będzie problem. otóż to... ja u siebie mam chińczyka 180 i halogeny mam i z oczko do holowania też da się auto złapać - sprawdzałem na hamowni nie raz...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel8 Zgłoś #202 Napisano 15 Lutego 2015 (edytowane) Witam, znalazłem temat że dyskutujecie o IC'kach, więc przyłącze się, mam passata b5 afn, zmieniłem turbo od merca 2,7 ( jakby ktoś chciał instrukcje służę pomocą) i zastosowałem fmica od audi 3.0 TDI. mój sposób- wywalamy plastikowe osłony przy skrajnych częściach chłodnicy, albo podcinamy powyżej wysokości intercoolera. Ramiona icka skierowane w dół. robimy obejmy na rury intercoolera- potrzebna rura o takim samym fi jak te w icku, imadło i troche siły . Jak już to zrobimy trzeba przewiercić otwory wiertłem 10mm na przykręcenie ich, następnie trzeba dospawać do nich w górnej części kawałek przewierconego płaskownika wyginamy kątownik żeby miał około 6,5cm ramiona i 5cm szerokości, wiercimy jeden otwór przypasowując do śruby mocującej belke, a drugi ''na oko'' obok, oczywiście jednocześnie przymierzając intercooler pod kątem odległości od chłodnicy klimy, a po drugiej stronie kątownika wiercimy otwór po przymierzeniu obejm do kątownika ( na przykręcenie obejm). [ATTACH=CONFIG]128394[/ATTACH] przykręcamy kątowniki na śruby trzymające belke ( ale nie mocno, przyłapać tylko), no i wkładamy obejmy na intercooler, trzeba dać gume pomiędzy obejma- icek ( takie od dętki są najlepsze ) [ATTACH=CONFIG]128395[/ATTACH] jak już przyłapiemy obejmy do kątownika, przyłapujemy już mocniej troche, no i bierzemy mocne wkręty samowiercące i wierccimy do belki ( tam gdzie zrobilismy wolny otwór). Potrzebny jest kawałek blachy ( płaskownik około 7cm na 3cm z otworami w skrajnych częściach i wygięty przy jednym, z tych otworów) ( zobacz na 1sze zdjęcie) przymierzamy wszystko, dokręcamy obejmy do kątownika tak aby wszystko siedziało na miejscu i wiercimy wkrętami samo-wiercącymi w belke aluminiową. Trzeba podcinać zderzak i to sporo, najlepiej przymierzyć i odrysowywać markerem, potem kątówka i naprzód ps zapewne wyjście z turbiny macie węższą rurą niż jest w icku, wiec najprościej- tulejke w środek chudszej gumy i tą grubszą od icka na wierzch , zacisnąć opaską- nic prostszego Edytowane 15 Lutego 2015 przez Daniel8 poprawione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #203 Napisano 15 Lutego 2015 Brawo za własne wykonanie ale troche drutem zalatuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel8 Zgłoś #204 Napisano 15 Lutego 2015 Brawo za własne wykonanie ale troche drutem zalatuje. czy ja wiem? nie buja sie, jest sztywnie zamocowany, nie dotyka do niczego i w niczym nie przeszkadza, nie widać go po założeniu zderzaka, jest dobrze umiejscowiony, nie trzeba było podcinać belki, wiec chyba tylko o to chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #205 Napisano 22 Lutego 2015 czy ja wiem? nie buja sie, jest sztywnie zamocowany, nie dotyka do niczego i w niczym nie przeszkadza, nie widać go po założeniu zderzaka, jest dobrze umiejscowiony, nie trzeba było podcinać belki, wiec chyba tylko o to chodzi brawo kolego za mocowanie i gratulacje za inwencję własną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #206 Napisano 27 Października 2016 Ponowie pytanie: Czy ktoś upchnął FMIC z A5 2.0TDI do B5FL i zmieścił tam halogeny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #207 Napisano 27 Października 2016 Ponowie pytanie: Czy ktoś upchnął FMIC z A5 2.0TDI do B5FL i zmieścił tam halogeny? Spokojnie da radę Tylko rzeźba wtedy . U mnie to wygląda tak : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #208 Napisano 29 Października 2016 ja nie dalem rady upchac halogenow ba... nawet zaslepke musialem od wewnatrz troche przeszlifowac i zrobic otwory bo i naczej nie dalo sie klapki zalozyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Metalove Zgłoś #209 Napisano 16 Grudnia 2018 Witam serdecznie widzę ,że temat dolotów to ostatnio bardzo duży problem. Koszt części składania dolotu w f-mic to koszt ok 800-900 zł i wszystko jest poskładane z aluminium, plastiku i gum. Co więcej wychodzimy często od kolektora awx (lecz to nie norma )otworem wewnętrznym przelotu 57/58 mm a później to się dzieją cuda pojawiają się zwężki ,kolanka redukcyjne i dolot nagle okazuje się że w najlepszym wypadku ma przekrój fi 50 , jest problem z mocowaniem czujnika ciśnienia , króćcem podciśnienia turbiny itd: Na szczęście koszt pełnego dolotu w profesjonalnej firmie która specjalizuje się tylko w tych dolotach z kompletem gum i opasek mocujących wcale nie musi kosztować 2000 zł Moja firma zajmuje się obróbką stali kwasoodpornej głównie meblówką itd... Ale od niedawna ze znajomym opracowaliśmy doloty wykonane ze stali ko polerowane na wysoki połysk i wykończone z pasja. Nasz passat synchro ma teraz 230 km i właśnie był nam dolot potrzebny na całości 2,25 cala +wydech szczegóły z budowy auta kolega na pewno przedstawi bardzo chętnie . Nasze doloty cieszą się dobrą opinią i plusem jest to ,że można go wyciągnąć z pudła i po prostu przykręcić bez większych problemów. zapraszam na naszego facebooka https://web.facebook.com/pwalmar/ oraz parę naszych prac poniżej pytania proszę kierować na naszego facebook-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #210 Napisano 16 Grudnia 2018 Metalove Dupy nie urywa. Taki dolot to Robiłem 10lat temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Metalove Zgłoś #211 Napisano 16 Grudnia 2018 44 minuty temu, jarucki napisał: Metalove Dupy nie urywa. Taki dolot to Robiłem 10lat temu. Może i dupy nie urywa według twojej opinii ... według mnie jest to super rozwiązanie dla wszystkich chcących sobie zamontować icka fi 2,25 cala na całości który wygląda bardzo estetycznie i jest wykonany se stalli ko na którą jest 25 lat gwarancji bez ulepów i zwężek , które powodują ograniczony przepływ powietrza. to tak jak by zrobić na końcu wydechu zwężkę z 2,5 cala na 2 cale. co bardziej rozgarnięci rozumieją co daje brak redukcji średnic i prostota montażu, nawet pod blokiem na chodniku zestaw zawiera wszystkie elementy potrzebne do skręcenia i jest prosty i przyjemny ps: tak zmieniając temat kolega pytał nas jak zamontować f mic a nie co ty tam kleiłeś w garażu 10 lat temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #212 Napisano 16 Grudnia 2018 Nie skacz, bo za Wąski jesteś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Metalove Zgłoś #213 Napisano 16 Grudnia 2018 14 minut temu, jarucki napisał: Nie skacz, bo za Wąski jesteś hehe kto wąski jest się okaże lepiej pochwal się swoją pracą a nie innych oceniaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Booxter Zgłoś #214 Napisano 29 Września 2019 Intercooler z Allroad 2.5tdi Alu 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach