kajos Zgłoś #221 Napisano 26 Lutego 2016 a możesz kolego uzasadnić jakoś ten wybór? nie zadawaj juz glupich pytan tylko rob jak kolega radzi :diablica amen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgdz Zgłoś #222 Napisano 2 Marca 2016 chyba cie poniosło trochę ! jesli nie potrafisz odpowiedzieć merytorycznie na pytanie nie odzywaj sie w ogóle pytanie było do znających temat a nie do matoła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #223 Napisano 3 Marca 2016 Przejrzałem ten temat , ale nie do końca znalazłem odp na moje pytanie . Mam AFN-a 97r. moje wtryski nadają się już na śmietnik , trzeba rozejrzeć się za czymś innym . Chciałem właśnie włożyć 216stki , tylko pytanie , czy muszą być to wtryski z takimi samymi numerami i oznaczeniami jak moje stare ? Z jakich aut najlepiej szukać takich wtrysków ? To prawda że sharany w AFN-ie miały seryjnie montowane 216 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #224 Napisano 3 Marca 2016 Seryjnie 0.216 były w 2.5. Nie baw się w używki, a kup nowe. Miałem nówki 7diesel i byłem zadowolony. Teraz modne są polskie WZM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgdz Zgłoś #225 Napisano 7 Marca 2016 :lol3 :hmm 1KM to 1KM nie jest ważne z jakich wtrysków... idea mojego pytania była nastepująca bo widzę że się nie rozumiemy Te same rezultaty można uzyskać na wiele róznych sposobów .tj albo tylko program albo ,albo tylko wtryski+korekta softu albo kombinując z resztą gratów-cooler ,turbo ect... .Masz dwoje ludzi i dasz im do wyciśnięcia sztangę 100 kg ,obydwoje to zrobią przy czym dla jednego bedzie to wysiłek extremalny a dla drugiego bułka z masłem i tu masz rację 1KM to 1KM ale jak że różnie uzyskany prawda?Dlatego pytam czy zakładając wtryski 216 +program autko będzie mniej narażone na extremalny wysiłek niż gdy zrobię tylko sam program? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #226 Napisano 7 Marca 2016 Po dodaniu 216-ek i osiągnięciu wspomnianych wcześniej przez ciebie oczekiwanych parametrów tj. około 140KM będzie generalnie to samo co po samym programie z tym że będziesz miał niewykorzystany potencjał wtrysków zblokowany wydajnością ori turbiny. Te 216-ki dadzą delikatnie większe pole manewru tunerowi przy pisaniu programu. Doradzałbym wizytę na hamowni z diagnostyką u potencjalnego tunera bo może się okazać że pomimo szczerych chęci na więcej KM/Nm mogą być z tym problemy ze względu na wiek auta. Aha korekta to poprawka programu tunera a nie ori softu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgdz Zgłoś #227 Napisano 8 Marca 2016 Po dodaniu 216-ek i osiągnięciu wspomnianych wcześniej przez ciebie oczekiwanych parametrów tj. około 140KM będzie generalnie to samo co po samym programie z tym że będziesz miał niewykorzystany potencjał wtrysków zblokowany wydajnością ori turbiny.Te 216-ki dadzą delikatnie większe pole manewru tunerowi przy pisaniu programu. Doradzałbym wizytę na hamowni z diagnostyką u potencjalnego tunera bo może się okazać że pomimo szczerych chęci na więcej KM/Nm mogą być z tym problemy ze względu na wiek auta. Aha korekta to poprawka programu tunera a nie ori softu. dzieki na taką odpowiedz liczyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #228 Napisano 8 Marca 2016 dzieki na taką odpowiedz liczyłem Prosz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chevchelios Zgłoś #229 Napisano 8 Marca 2016 Rób program tylko u kogoś kto to dobrze ogarnia i nie baw się w wymianę wtrysków. Jak silnik zdrowy to bez problemu zrobi Ci mapę, którą odczujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgdz Zgłoś #230 Napisano 9 Marca 2016 Rób program tylko u kogoś kto to dobrze ogarnia i nie baw się w wymianę wtrysków. Jak silnik zdrowy to bez problemu zrobi Ci mapę, którą odczujesz. ok i tak zrobię :)chcę uzyskać moc ok 130-140 KM w zależności jakie będą wyniki kondycji autka. Wtryski +program to ok 1.2 tys zł , sam program to połowa tego ,gdy można to samo uzyskać tanszym kosztem nalezy to zrobić dzieki za cenne wskazówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czesuaf Zgłoś #231 Napisano 14 Kwietnia 2016 :bry Witajcie też mam AFN'a w swoim i już wiem że na przełomie czerwca/lipca chcę zaślepić EGR i zrobić program na +/- 140 koni. Tylko mam pytanie czy ktoś zna jakąś firme ze Śląska lub okolic Śląska (np. Opole czy Wrocław) tunera który ma hamownie i dobrze ogarnia Chip Tuning i nie zrobi maniany? Nie chce narazić się na koszta związane z wykończeniem silnika dlatego wole wziąć kogoś z polecenia. Z góry dziękuje za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #232 Napisano 15 Kwietnia 2016 Witajcie też mam AFN'a w swoim i już wiem że na przełomie czerwca/lipca chcę zaślepić EGR i zrobić program na +/- 140 koni. Tylko mam pytanie czy ktoś zna jakąś firme ze Śląska lub okolic Śląska (np. Opole czy Wrocław) tunera który ma hamownie i dobrze ogarnia Chip Tuning i nie zrobi maniany? Nie chce narazić się na koszta związane z wykończeniem silnika dlatego wole wziąć kogoś z polecenia. Z góry dziękuje za odpowiedzi CTR Tuning Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #233 Napisano 15 Kwietnia 2016 Kolego profi turbo we Wrocławiu. Znajdź sobie na fb i napisz. Ja u niego robiłem i wyszlo 172 w AFN ale wymiana gratów a nie sam program. Tylko proponuje najpierw sprawdzić kompresję silnika zanim zaczniesz cos robic bo później koszty mega. Jak cos to pisz na pw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #234 Napisano 15 Kwietnia 2016 a zdziwił byś się tak samo jak ja to zrobiłem a później pozostało szukanie nowego silnika i kupa nerwów i kosztów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czesuaf Zgłoś #235 Napisano 16 Kwietnia 2016 CTR Tuning Dzięki wielkie - - - - - aktualizacja - - - - - Kolego profi turbo we Wrocławiu. Znajdź sobie na fb i napisz. Ja u niego robiłem i wyszlo 172 w AFN ale wymiana gratów a nie sam program. Tylko proponuje najpierw sprawdzić kompresję silnika zanim zaczniesz cos robic bo później koszty mega. Jak cos to pisz na pw Spoko jak coś będę pisał Dzięki również, chipa planuje jak już mówilem na lato więc będę się odzywał jak coś Orientujecie się jaki jest koszt sprawdzenia kompresji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #236 Napisano 17 Kwietnia 2016 Orientujecie się jaki jest koszt sprawdzenia kompresji?Z 50zł. Wpadnij, to ci zmierzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czesuaf Zgłoś #237 Napisano 18 Kwietnia 2016 Z 50zł. Wpadnij, to ci zmierzę. Superowo by było, wpadłbym po maturach i innych duperelach gdzieś w okolicach maja, pasowałoby? Odezwe się oczywiście szybciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #238 Napisano 18 Kwietnia 2016 Hotel sobie zarezerwuj,bo ciśnienie mierzy się na zimnym silniku,najlepiej po nocnym postoju.Na ciepłym to sobie można zmierzyć najwyżej ciśnienie w oponach,albo w pompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czesuaf Zgłoś #239 Napisano 20 Kwietnia 2016 Hotel sobie zarezerwuj,bo ciśnienie mierzy się na zimnym silniku,najlepiej po nocnym postoju.Na ciepłym to sobie można zmierzyć najwyżej ciśnienie w oponach,albo w pompie. Dzięki za info, podaruje sobie, przed zrobieniem programu hamowane jest auto więc myśle że tam się dowiem czy wszystko okej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotron Zgłoś #240 Napisano 29 Lipca 2019 Panowie, przejrzałem temat, ale odpowiedzi nie znalazłem. W a4 b5 do 1998 trzeba w ECU przelutowywać kości, jak rozumiem. A czy ma sens kupienie ECU od nowszego AFN, który można programować przez OBD? Teraz te ECU kosztują grosze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach