Skocz do zawartości
Gość Pablo Escobar

Zwiekszenie mocy w afn 110 koni

Rekomendowane odpowiedzi

a możesz kolego uzasadnić jakoś ten wybór?

 

nie zadawaj juz glupich pytan tylko rob jak kolega radzi :diablica

 

amen :mlotkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba cie poniosło trochę ! jesli nie potrafisz odpowiedzieć merytorycznie na pytanie nie odzywaj sie w ogóle pytanie było do znających temat a nie do matoła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem ten temat , ale nie do końca znalazłem odp na moje pytanie .

Mam AFN-a 97r. moje wtryski nadają się już na śmietnik , trzeba rozejrzeć się za czymś innym . Chciałem właśnie włożyć 216stki , tylko pytanie , czy muszą być to wtryski z takimi samymi numerami i oznaczeniami jak moje stare ? Z jakich aut najlepiej szukać takich wtrysków ? To prawda że sharany w AFN-ie miały seryjnie montowane 216 ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seryjnie 0.216 były w 2.5. Nie baw się w używki, a kup nowe. Miałem nówki 7diesel i byłem zadowolony. Teraz modne są polskie WZM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:lol3

 

:hmm

1KM to 1KM nie jest ważne z jakich wtrysków...

 

idea mojego pytania była nastepująca bo widzę że się nie rozumiemy :) Te same rezultaty można uzyskać na wiele róznych sposobów .tj albo tylko program albo ,albo tylko wtryski+korekta softu albo kombinując z resztą gratów-cooler ,turbo ect... .Masz dwoje ludzi i dasz im do wyciśnięcia sztangę 100 kg ,obydwoje to zrobią przy czym dla jednego bedzie to wysiłek extremalny a dla drugiego bułka z masłem i tu masz rację 1KM to 1KM ale jak że różnie uzyskany prawda?Dlatego pytam czy zakładając wtryski 216 +program autko będzie mniej narażone na extremalny wysiłek niż gdy zrobię tylko sam program?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po dodaniu 216-ek i osiągnięciu wspomnianych wcześniej przez ciebie oczekiwanych parametrów tj. około 140KM będzie generalnie to samo co po samym programie z tym że będziesz miał niewykorzystany potencjał wtrysków zblokowany wydajnością ori turbiny.

Te 216-ki dadzą delikatnie większe pole manewru tunerowi przy pisaniu programu.

Doradzałbym wizytę na hamowni z diagnostyką u potencjalnego tunera bo może się okazać że pomimo szczerych chęci na więcej KM/Nm mogą być z tym problemy ze względu na wiek auta.

Aha korekta to poprawka programu tunera a nie ori softu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po dodaniu 216-ek i osiągnięciu wspomnianych wcześniej przez ciebie oczekiwanych parametrów tj. około 140KM będzie generalnie to samo co po samym programie z tym że będziesz miał niewykorzystany potencjał wtrysków zblokowany wydajnością ori turbiny.

Te 216-ki dadzą delikatnie większe pole manewru tunerowi przy pisaniu programu.

Doradzałbym wizytę na hamowni z diagnostyką u potencjalnego tunera bo może się okazać że pomimo szczerych chęci na więcej KM/Nm mogą być z tym problemy ze względu na wiek auta.

Aha korekta to poprawka programu tunera a nie ori softu.

 

dzieki na taką odpowiedz liczyłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzieki na taką odpowiedz liczyłem :)

Prosz ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rób program tylko u kogoś kto to dobrze ogarnia i nie baw się w wymianę wtrysków. Jak silnik zdrowy to bez problemu zrobi Ci mapę, którą odczujesz. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rób program tylko u kogoś kto to dobrze ogarnia i nie baw się w wymianę wtrysków. Jak silnik zdrowy to bez problemu zrobi Ci mapę, którą odczujesz. :)

 

ok i tak zrobię :)chcę uzyskać moc ok 130-140 KM w zależności jakie będą wyniki kondycji autka. Wtryski +program to ok 1.2 tys zł , sam program to połowa tego ,gdy można to samo uzyskać tanszym kosztem nalezy to zrobić dzieki za cenne wskazówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:bry Witajcie też mam AFN'a w swoim i już wiem że na przełomie czerwca/lipca chcę zaślepić EGR i zrobić program na +/- 140 koni. Tylko mam pytanie czy ktoś zna jakąś firme ze Śląska lub okolic Śląska (np. Opole czy Wrocław) tunera który ma hamownie i dobrze ogarnia Chip Tuning i nie zrobi maniany? Nie chce narazić się na koszta związane z wykończeniem silnika dlatego wole wziąć kogoś z polecenia. Z góry dziękuje za odpowiedzi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie też mam AFN'a w swoim i już wiem że na przełomie czerwca/lipca chcę zaślepić EGR i zrobić program na +/- 140 koni. Tylko mam pytanie czy ktoś zna jakąś firme ze Śląska lub okolic Śląska (np. Opole czy Wrocław) tunera który ma hamownie i dobrze ogarnia Chip Tuning i nie zrobi maniany? Nie chce narazić się na koszta związane z wykończeniem silnika dlatego wole wziąć kogoś z polecenia. Z góry dziękuje za odpowiedzi

 

CTR Tuning

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego profi turbo we Wrocławiu. Znajdź sobie na fb i napisz. Ja u niego robiłem i wyszlo 172 w AFN ale wymiana gratów a nie sam program. Tylko proponuje najpierw sprawdzić kompresję silnika zanim zaczniesz cos robic bo później koszty mega. Jak cos to pisz na pw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a zdziwił byś się tak samo jak ja to zrobiłem a później pozostało szukanie nowego silnika i kupa nerwów i kosztów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CTR Tuning

 

Dzięki wielkie :)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Kolego profi turbo we Wrocławiu. Znajdź sobie na fb i napisz. Ja u niego robiłem i wyszlo 172 w AFN ale wymiana gratów a nie sam program. Tylko proponuje najpierw sprawdzić kompresję silnika zanim zaczniesz cos robic bo później koszty mega. Jak cos to pisz na pw

 

Spoko jak coś będę pisał ;) Dzięki również, chipa planuje jak już mówilem na lato więc będę się odzywał jak coś :)

 

Orientujecie się jaki jest koszt sprawdzenia kompresji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Orientujecie się jaki jest koszt sprawdzenia kompresji?
Z 50zł. Wpadnij, to ci zmierzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z 50zł. Wpadnij, to ci zmierzę.

 

Superowo by było, wpadłbym po maturach i innych duperelach gdzieś w okolicach maja, pasowałoby? Odezwe się oczywiście szybciej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hotel sobie zarezerwuj,bo ciśnienie mierzy się na zimnym silniku,najlepiej po nocnym postoju.Na ciepłym to sobie można zmierzyć najwyżej ciśnienie w oponach,albo w pompie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hotel sobie zarezerwuj,bo ciśnienie mierzy się na zimnym silniku,najlepiej po nocnym postoju.Na ciepłym to sobie można zmierzyć najwyżej ciśnienie w oponach,albo w pompie.

 

Dzięki za info, podaruje sobie, przed zrobieniem programu hamowane jest auto więc myśle że tam się dowiem czy wszystko okej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przejrzałem temat, ale odpowiedzi nie znalazłem. W a4 b5 do 1998 trzeba w ECU przelutowywać kości, jak rozumiem. A czy ma sens kupienie ECU od  nowszego AFN, który można programować przez OBD? Teraz te ECU kosztują grosze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności