Skocz do zawartości
Gość Pablo Escobar

Zwiekszenie mocy w afn 110 koni

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak dokładnie sie to nazywa,wyskalowanie,mapa ale napewno trzeba to zmienić w sofcie bo bez tego 51c przekłamuje tak jakby na korzyść informując ecu o mniejszym niż rzeczywiste ciśnieniu.Jeśli nie wywala błędu czujnika to podłączenie poprawne.Pokarz jak to zmontowałeś .

 

Wkładanie map sensor 051C według mnie ma sens tylko wtedy jeśli chcemy podnieść ciśnienie doładowania nie ruszając softu, na vagu pokaże 1 bar a w rzeczywistości będziemy mieli prawie 1,3 bara , a wtedy mając już trochę więcej luftu zwiększamy dawkę paliwa na nastawniku lub oporniczkiem i mamy większego kopa, oczywiście można włożyć większe turbo od AWX żeby nie nadwyrężać seryjnego + większe wtryski 216 i mamy więcej mocy bez ruszania softu/chipa.

A jeśli ktoś ma zamiar jechać do tunera żeby mu zrobił nowy program/chipa to zakładanie map sensor 051C wydaje mi się bez sensu bo na starym czujniku tuner uzyska takie ciśnienie doładowania jakie będzie chciał, będzie chciał 1,3 bara to zmieni mapy w programie od turbiny a nie czujnik ciśnienia, no i wtedy ciśnienie czytane według vaga będzie rzeczywistym.

Jeśli nie mam racji to niech ktoś bardziej kumaty to sprostuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nawet nie zerknąłem na datę, ale wcześniej czy później to i tak ktoś to przeczyta :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I właśnie przeczytał od deski do deski , bo fajny temat. Jestem świezym nabywcą afn i już mnie korci coś pogrzebać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

jestem tu nowy

robiłem ostatnio zmiane softu w moim afn 110km i autko nie do poznania

zbiera sie bardzo zwawo i przyspieszenie jest odczuwalne

dodatkowo zaslepiłem egr i wywaliłem katalizator

i na tym koniec na razie wystarczy i w sumie wiecej nie potrzeba ale zawsze pozostaje jakies ale co zrobic pozniej zeby jeszcze troszke dodac kucy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa 11, wtryski 216, FMIC, wieksze turbo i ok. 200 moze wskoczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalezy ile chcesz podnieść moc. Jeśli dużo to od razu np .Gtb 17,20 i masz ponad 200 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A EGR warto zaślepiać na seryjnym silniku? O moim pasku krąży legenda że kiedyś jechał 260 na seryjnym silniku, ale odblokowanym sofcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A EGR warto zaślepiać na seryjnym silniku? O moim pasku krąży legenda że kiedyś jechał 260 na seryjnym silniku, ale odblokowanym sofcie.

Odblokuj sobie umiejętność czytania,auto to nie skuter i stąd pewnie pytanie o EGR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema!

 

Panowie ile da się wycisnąc na takiej konfiguracji?

1. AFN - turbo awx, 216, fmic, kolektor awx,

2. AFN- turbo brd, 230, fmic, kolektor awx, pompa 11

 

Albo co władować w afn zeby oscylować w moc okolo 170-180KM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Siema!

 

Panowie ile da się wycisnąc na takiej konfiguracji?

1. AFN - turbo awx, 216, fmic, kolektor awx,

2. AFN- turbo brd, 230, fmic, kolektor awx, pompa 11

 

Albo co władować w afn zeby oscylować w moc okolo 170-180KM?

1.-160/360-380

2.-200-210/420-430

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki zestaw:

turbo awx, brak kata, wtryski 216 wzm i wyszło 166 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okey, dzięki :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaką zrobić konfigurację AFN'a zeby oscylować w około 170-180km?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taką samą jak na 200 KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auta z tymi silnikami (AFN) jezdza od 1997 roku i mnostwo ludzi poddalo je modyfikacjami zwiekszajacymi moc i chociaz minelo juz prawie 20 lat ludzie wciaz zadaja pytania jak zwiekszyc moc w moim (np.AFN'e) :lol2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam przeczytałem wszystkie posty od początku do konca mam pytanie do kolegów fachowców. Mam seryjnego afn i chciałbym podnieść moc do ok 140 KM tak jak pisaliście da sie to zrobić bez bólu dla silnika tylko programem. Czy jest np sens zakładać wtryski 216 ( np wzm -słyszałem że dobre) i wtedy zrobić korektę softu do ok 140KM ,czy zostać na ori wtryskach i zrobić tylko program do tych 14oKM .Nie planuję zwiekszania mocy w przyszłości ,ale słyszałem też opinie że te koniki uzyskane z wtrysków 216 są bardziej odczuwalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

216+soft.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
216+soft.

a możesz kolego uzasadnić jakoś ten wybór?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności