szary_misiek Zgłoś #21 Napisano 27 Stycznia 2010 (edytowane) Jak masz warunki i chęci to bierz, może Ci się uda uratować staruszka i zafundować mu drugą młodość. Tylko nastaw się na to, że ciągle będzie "coś" i na inne zachcianki już Ci pieniędzy nie starczy. Edytowane 27 Stycznia 2010 przez szary_misiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #22 Napisano 27 Stycznia 2010 i tu misiek skwitował to najlepiej:ok: (a swap to zaden problem w tym aucie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomaniak Zgłoś #23 Napisano 27 Stycznia 2010 Dokładnie to będzie "skarbonka bez dna" A co wy myslicie o tym pasku brac czy nie brac? Jeśli z myślą o remoncie (silnik oczywiście + podłoga pewnie i blachy) to czemu nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny110 Zgłoś #24 Napisano 27 Stycznia 2010 Skarbonka będzie na pewno jak keżde auto. Ja miałem 2 B1 1.3 i 1.6. pierwszy troche kulał czasami. Za to w drugim przez 4 lata wymieniłem tylko łożyska, pompe wody i przegub oraz części eksploatacyjne. Jeszcze w 99 roku nie miałem żadnego problemu z częściami,ale nie wiem jak do twojego silnika będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #25 Napisano 28 Stycznia 2010 jeśli to są te dwa co na allegro stoją...to sie szykuj na "przelotowy portfel" zeby nie było nie strasze a polecam odratowac klasyka:] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolio91 Zgłoś #26 Napisano 29 Stycznia 2010 no tak to sa te co na allegro jutro mam zamiar jechac i ogladac te "cacka" Jak kupie to sie pochwale nowym nabytkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolio91 Zgłoś #27 Napisano 1 Lutego 2010 Witam odpuściłem sobie kupno tego passata za duże koszty żeby go doprowadzić chociaż do stanu użytku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #28 Napisano 20 Lipca 2010 Mam do sprzedania więc zapraszam do Działu Sprzedam z ogłoszeniem zgodnym z Regulaminem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4k3 Zgłoś #29 Napisano 31 Maja 2012 (edytowane) Nieaktualne Edytowane 14 Czerwca 2012 przez b4k3 sprzedaż pojazdu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam19E Zgłoś #30 Napisano 23 Lipca 2012 Witam moj ojciec mial kiedys (poczatek lat 90-tych) Paska B1 z 79 roku z motorem 1.3, kolor piaskowy, wnetrze w brazie, 5 drzwi, 4 biegi, no i takie autko chodzi za mna do dzisiaj. Od niedawna coraz mocniej. Z domu jestem fanem VW, sam posiadam Golfa II 1.6 D z 1990 roku z pierwszymi 209000km (udekumentowane) i na codzien i dla rodzinki Paska 3C Variant 2.0 TDi z 2007. Szukam od dluzszego czasu Paska B1 z konca 70 lat (kanciak, po liftingu) jako sedan z mala klapa (bez zintegrowanej szyby) albo w kombiaku (silnik obojetnie jaki) badz Passat B2 z lat 80-tych Moje pytanka do was: - na co zwrucic uwage przy klupnie / ogledzinach autka, - ktore miejsca sa szczegolnie wazne / newralgiczne - jakie motory polecacie - i wogole wszystko co wam do glowy wpadnie, na temat modelow B1 i B2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lover Zgłoś #31 Napisano 24 Lipca 2012 Ja szukałem dla siebie B1 przez 2 lata.. Musisz pamiętać o tym, że nie ma w czym wybierać. Auta dzielą się na kompletne sztrucle i te w super stanie, nie ma pośrednich. Patrząc po dzisijeszym allegro : http://otomoto.pl/volkswagen-passat-unikat-oryginal-kolekcjonerski-C24774545.html to ten wydaje się w oryginale i dobrym stanie. Ja patrzyłem głównie na blacharkę, bo silnik zawsze można naprawić albo zmienić, są przecież naprzemienne z golfowskimi. Pamiętaj też, że jak kupisz w dobrym stanie i będziesz o niego dbał, to nie stracisz na nim.. Aaa no i auto regularnie musi być przepalane, oraz wyprowadzane na spacer, ja wyjezdzam 1-2 razy w tygodniu na kilkanaście kilometrów. Bo gdy długo stoi, to samo się może zepsuć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość SpOkO Zgłoś #32 Napisano 9 Października 2012 Witam jestem tu całkiem nowy i mam pytanie jak wygląda sprawa z częściami do b1 Coupe ?? szukam od dawna jakiegoś i juz chyba znalazłem własnioe to moje wymarzone autko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lover Zgłoś #33 Napisano 9 Października 2012 Szkoda, że tylko ja się wypowiadam w tym temacie ostatnio.. : Jeśli chodzi Ci o części blacharskie, to ciężko - pytać na szrotach, albo samemu szukać bo czasem jakieś drzwi, klapa czy maska są jeszcze, ale na samym dole sterty takie rzeczy jak lampy, atrapy, szyby itp to możesz się do mnie zgłosić - mam stosowne namiary, chociaż raczej do mojego rocznika (79) bo z Twoim to jeszcze ciężej będzie. Części mechaniczne, czy zawieszenia/ hamulce to zamienne z golfami i starymi audi, więc nie jest tak źle jak się wydaje. Ratuj staruszka, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość SwanSong Zgłoś #34 Napisano 11 Października 2012 Witam! Widzę,że ktoś tu szuka passata b1 Mam do sprzedania Passata B1 Coupe z 1973r. Autko na chodzie,odpala od strzała, do naprawy blacharka i do wymienienia płyn hamulcowy.Podwozie zdrowe. W papierach wpisany jest silnik 1,3 ale pod maską kryje się 1,6 ze wzmocnioną 4-biegową skrzynią biegów. Zainteresowanych proszę o kontakt na email [email protected], wyślę zdjęcia,odpowiem na dodatkowe pytania. Zależy mi na sprzedaży tego autka ponieważ nie chce oddawać go na złom... Niestety jeśli nie znajdzie kupca to będzie musiał tam trafić,ponieważ nie mam pieniędzy na renowacje tego auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lover Zgłoś #35 Napisano 19 Listopada 2012 Dobre , ekonomiczne auto Wspaniałe, ale czy takie ekonomiczne, to niewiadomo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jarema102 Zgłoś #36 Napisano 12 Lipca 2013 Witam. Jak jesteście Państwo przy temacie Passata b1. Szukam do zakupu ów samochód, w wersji kombi, może być ew. coupe jednak 5 drzwiowy. Sprawny technicznie (byle by jechał, drobiazgi zrobię). Zamieszczam to tutaj, gdyż od jakiegoś czasu nie moge znaleźć ogłoszenia z takim autkiem. A poluję na nie, gdyż: 1. Jest piękne 2. Wspomnienia z dzieciństwa 3. Mam od dawna pociąg do tego samochodu. Innego sobie ostatnio nie wyobrażam. Za pomoc wielkie dzięki, Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #37 Napisano 14 Lipca 2013 (edytowane) Witam. Jak jesteście Państwo przy temacie Passata b1. Szukam do zakupu ów samochód, w wersji kombi, może być ew. coupe jednak 5 drzwiowy. Sprawny technicznie (byle by jechał, drobiazgi zrobię). Zamieszczam to tutaj, gdyż od jakiegoś czasu nie moge znaleźć ogłoszenia z takim autkiem. A poluję na nie, gdyż:1. Jest piękne 2. Wspomnienia z dzieciństwa 3. Mam od dawna pociąg do tego samochodu. Innego sobie ostatnio nie wyobrażam. Za pomoc wielkie dzięki, Pozdrawiam! Jesli chcesz kupic jezdzacy egzemplarz za normalne pieniadze to szukaj w Szwecji.To takie motoryzacyjne muzeum Europy gdzie auta ludzie nie zmieniaja zbyt czesto.W kraju ciezko a jak cos jest to stan oplakany a kasa duza,w Niemczech egzeplarze rokujace nadzieje na ratunek tez maja niezle ceny.....dla przkladu przegladnij to http://www.blocket.se/stockholm?q=passat&cg=1020&w=3&st=s&ps=&pe=&mys=&mye=1980&ms=&me=&cxpf=&cxpt=&gb=&fu=&cxdw=&ca=11&is=1&l=0&md=th 1 korona to ok 50 groszy przebiegi w milach szwedzkich- 1 mila szwedz.=10 km Edytowane 14 Lipca 2013 przez zuczek727 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemsiu Zgłoś #38 Napisano 3 Sierpnia 2014 Witam. Zarejestrowalem sie na forum bo chce na dniach kupić b1 z 79' roku i chciałbym sie dowiedzieć kilku rzeczy. Raz czy wychodziły w 1.6D czy tylko w 1.5D? Po drugie czy tutaj gdzies na forum dostanę jakieś części do niego? Na necie z tego co patrzyłem to nic za bardzo nie ma. Interesuje mnie przede wszystkim blacharka oraz najważniejsze to deska bo jest popekana... Istnieją jakieś reperaturki do drzwi, blotnikow itd czy nie za bardzo? Z nowych rzecy dostanę coś w aso? Pilnie proszę o odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lover Zgłoś #39 Napisano 4 Sierpnia 2014 Części w aso / starych hurtowniach są - silnikowe pokrywają się z goflami czy audi 80. Jednakże raczej złomy/szroty i tzw. garaże dziadkowe, którzy kiedyś takie mieli i chomikowali zapasowe części. Sam mam 2 wielkie kartony różnych gratów, które częściowo dostałem od poprzedniego właściciela, lub kupowałem przy okazji na szrotach. Deskę sam mam popękaną, ale specjalnie mi to nie przeszkadza, są ważniejsze rzeczy polecam również forum oldpassats.com Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sarnakolo Zgłoś #40 Napisano 13 Lipca 2015 Witam Wszystkich!!! Właśnie zakupiłem Passata b1 rok 1978 1.5 diesel kupiłem go ze złomu zarejestrowany brak tylko przeglądu i potrzebuję jakieś namiary na blachy błotniki przód tył podłoga podje tel 602 281 463 jak by ktoś coś wiedział to proszę o kontakt bo widzę ze z blachami bardzo ciężko. Sam nie wiem co mam robić bo pracy przy nim bardzo wiele przejechałem nim ze Zduńskiej Woli do Koła jakieś 85 km jakoś szedł. Proszę o jakąś pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach