Skocz do zawartości
Gość omnibus

Po tuningu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość omnibus

Witam

No i dzisiaj stało się. Zawirusowałem paska.

 

Wynik na chamowni:

było 120,5KM - 280 Nm

jest 148,6KM - 336 Nm

 

Cały dzień roboty i tak nie jest tak jak miało być. Niestety nie mam skanera ale może opisze jak wygląda wykres z hamowni. Autko osiąga 148km przy około 3.2 rpm potem nagle ostro przy 3,4 rpm moc spada do 140 KM i dupa.

 

Sprawdzona turbinka OK, wtryski OK.

 

No i okazało się że najprawdopodobniej przepływomierz (znowu). Podpieliśmy inną przepływke i poszło.

Zdziwiłem sie ponieważ niedawno wymieniałem przepływke w ASO i po 3 miesiącach znowu padła ? Tera pójde reklamować ciekawe co mi powiedzom.

 

Generalnie nie jest to co chciałbym żeby było. Jeden wielki nie dosyt ! Teraz musze czekać aż łaskawie zareklaują przepływke.

 

Nawet nie zdajecie sobie sprawy jaki jestem wkurzony. Wyczytałem gdzieś że pasują do paska przepływki z A-Klassy CDI ? Jeśli tak ma się to sypać to może coś innego wsadzić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukass

Omnibus , mam takie autko jak TY i też myślę o wirusie (dla żonki - nawet jej nie powiem że ma bonusa - ciekawe czy sama odczuje ) Mam więc pytanie gdzie robiłeś i jakie koszta :padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość omnibus

W Katowicach - MASTERS TUNING 1400 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukass

Dzięki . dla mnie trochę daleko , pewno się udam do Rogallotiego. Ale to dopiero w czerwcu - niestety brak czasu , a chciałbym przy tym być :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość omnibus
Dzięki . dla mnie trochę daleko , pewno się udam do Rogallotiego. Ale to dopiero w czerwcu - niestety brak czasu , a chciałbym przy tym być :]

 

No ja musze jeszcze powalczyc z tą przepływką, jakies fatum ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość omnibus

Chciałem jeszcze zapytać jakie oznaczenie ma przepływka do mojego woza ?

Kiedys ktos napisał ze na allegro nie kupowac bo nie wiadomo, no to kupiłem w ASO i powiem wam że też nie wiadomo co !

 

Firma Pierburg jest OK ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukass
no to kupiłem w ASO i powiem wam że też nie wiadomo co !

Z tą różnicą , że jeżeli masz rachunek - to nie powinno być problemu z reklamacją - dostaniesz drugą nową i :ok: . A z allegro to szukaj wiatru w polu :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

omnibus jakie masz oznaczenie silnika? ATJ AJM? który rok paska?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość omnibus
omnibus jakie masz oznaczenie silnika? ATJ AJM? który rok paska?

 

1999 AJM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki jak moj... :evil::evil::evil:

 

Gratuluje :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość omnibus
Taki jak moj... :evil::evil::evil:

 

Gratuluje :ok:

 

:ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos dziwnego sie dzieje bo seria byla spoko a program dupa. Aligator to fachura i nawet nie myslle ze cos nie tak zrobil. Posprawdzaj zaworki.

Macie w dizlach cos a/la DV? jesli tak to tez to sprawdz:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość omnibus
cos dziwnego sie dzieje bo seria byla spoko a program dupa. Aligator to fachura i nawet nie myslle ze cos nie tak zrobil. Posprawdzaj zaworki.

Macie w dizlach cos a/la DV? jesli tak to tez to sprawdz:)

 

Pisałem wczesniej w dziale B5, miałem odłączoną odme. Nie ten samochód, autko idzie tak jak trzeba :ok: , ale do pełni szcześcia jeszce raz chamownia i wykresik.

Jestem ciekaw, ale myśle że teraz może 150KM wykręcić, ale zobaczymy po chamowni.

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wytnij kata to bedziesz mial moze nawet 152 ;)

Roznica jest nieodczuwalna tylko oko na papierze sie cieszy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość omnibus
Wytnij kata to bedziesz mial moze nawet 152 ;)

Roznica jest nieodczuwalna tylko oko na papierze sie cieszy ;)

 

pakarod boje się że to uzależnia :D.

Ale w pierwszej kolejności chamownia tylko ze tym razem wóz musi byc sprawny na 100%, wtedy spokojnie było 148 sam jestem ciekaw zobaczymy juz w sobote co w silniku drzemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uzaleznia ale musisz sobie zdawac sprawe z faktu iz roznica miedzy 148 a 150 jest prawie zadna. Abstrahujac od tego, ze hamownia to jedno a ulica to drugie. Na hamowni wyjdzie CI pewienie na seryjnym fmicu lepiej niz na ulicy. A mi np w odwrotna strone. Na FMICu mam okolo 180 a na ulicy troche wiecej. Zycie zycie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja sie podlacze. Silnik ATJ latem mial zmienione oprogramowanie,smiga potwornie,wysadzil juz rure od turbiny...wszystko ok,tylko ze spalanie mnie zabija i nie wiem za co sie zabrac,bo w tej chwili pali mi 12,5l/100km. Moze byc tak,ze ten program zajechal pompki? Na vagu pokazuje tylko blad egru. Nie mam pomyslu co dalej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i okazało się że najprawdopodobniej przepływomierz (znowu). Podpieliśmy inną przepływke i poszło.

 

Najciekawsze jest to,że nikt nie widzi wyjścia z sytuacji...niech ci "wyrzuci przepływkę" i będziesz miał problem z głowy.

 

Cały dzień roboty i tak nie jest tak jak miało być.

 

Szkoda mi ciebie,bo trafiłeś na takiego tunera,który jak widać woli się pier..ić pół dnia z softem na kulawej przepływce(a finalnie i tak gó..o z tego),niż poświęcić godzinkę,lub dwie i wywalić ją z softu.

 

Zaoszczędziłby ci tym samym masę czasu,kasy i ewentualnych problemów przy reklamowaniu.Obecne,nawet nowe z aso,to zwyczajny szit i każda jedna będzie padała po kilku miesiącach.

Toteż najtaniej i najprościej będzie się tego dziadostwa pozbyć,bez najmniejszej szkody dla silnika,mocy i całej reszty.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat z przed 9 lat....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Temat z przed 9 lat....

 

Ale aktualizacja sprzed trzech tygodni(25-01-2016, 14:14)panie bystry.Jak nie masz nic konkretnego do napisania,to zwyczajnie siedź na d...e.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności