nakonr Zgłoś #41 Napisano 20 Stycznia 2008 mnie ostatnio pan policjant, który zatrzymał mnie za prędkość zapytał: "a te lampy to fabryczne chyba nie są ?". Odpowiedziałem: nie wiem z takimi juz kupiłem i to mu wystarczyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adrian Zgłoś #42 Napisano 26 Stycznia 2008 Osusz je porzadnie od srodka np suszarka tylko nie za duza temperatura zeby nie spalic i porzadnie zaloz uszczelki os postojowek (ciezkow wchodza)Odkad tak zrobilem nie mam najmniejszych problemow. Powodzenia. Dziękuję za rady i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość apollo Zgłoś #43 Napisano 31 Stycznia 2008 Witam mam pytanie! Mam lampy w pasku homologacja E4 a świecą jak angielskie.. Homologacja E11 jest na W.B więc co to może byc dlaczego?? NIc nie kumam?? Przegląd jest ważny ale jak się skończy to co nie przejdzie? przecież jest E4 więc .. nie mam pojęcia.. A ile kosztują te angel eyes i jaką mają homologacje?? Proszę o odpiwiedż lub podpowiedź Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.:Wilas:. Zgłoś #44 Napisano 4 Czerwca 2008 Witam Wszystkich Zakupiłem sobie lampy fk angel eyes.Dołączona była instrukcja podłączenia ale jak ją zobaczyłem to osłupiałem.Poniżej ją przedstawiam... Myśłem że podłączenie będzie polegać na podpięciu do fabrycznych wtyczek. Po co to podłączenie do akusa???Dodatkowo do tego długiego przewodu przychodzi jakiś mały przekaźnik czy coś.Nie wiem o co chodzi. Macie takie lampki u siebie więc powiedzcie o co chodzi z tym przewodem do akusa i czy wystarczy podłączyć lampy pod fabryczne wtyczki. A druga sprawa to nie moge przekręcić tego czpnia który jest w miejcu gdzie powinien przyjść silniczek od fabrycznych lamp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #45 Napisano 4 Czerwca 2008 Możesz i powinieneś nawet podłączyć pod oryginalną wiązkę i nic nie kombinować. Ja u siebie montowałem Depo soczewki oczywiście bez żadnych przeróbek. Wtyczka ( okrągła ) w lampę i gotowe. Musiałem jedynie przełożyć silniczki ze starych lamp. W tym celu delikatnie wyjać trzeba ręczną regulację ( czarna duża nakrętka z ośką w środku zaczepioną do odbłyśnika ) i włożyć silniczki. To wszystko. Przynajmniej tak to wygląda w Depo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #46 Napisano 4 Czerwca 2008 Myśłem że podłączenie będzie polegać na podpięciu do fabrycznych wtyczek. Po co to podłączenie do akusa???Dodatkowo do tego długiego przewodu przychodzi jakiś mały przekaźnik czy coś.Nie wiem o co chodzi. a nie dostałeś tej wiązki z przekaźnikiem w komplecie? jeśli tak to jest to alternatywa by podłączyć przez przekaźnik (fabrycznie brak przekaźników świateł) odciążając w ten sposób włącznik świateł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.:Wilas:. Zgłoś #47 Napisano 4 Czerwca 2008 dostałem to wszystko co jest na obrazku.i jak mam to podłączyć??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #48 Napisano 4 Czerwca 2008 dostałem to wszystko co jest na obrazku.i jak mam to podłączyć??? albo tak jak napisał doc albo tak jak na schemacie i wtedy będziesz mieć światła mijania na przekaźniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość santa_daro Zgłoś #49 Napisano 18 Czerwca 2008 Wiam, podepne sie pod temat, bo nie chce zakladac nowego. Znalazlem sobie fajne lampki w USA. Tylko zastanawiam sie: 1) gdzie one maja długie (albo jestem slepy albo nie ma miejsca na nie, tzn nawet otworu) 2) czy beda miały homologacje w PL Poniżej link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__98-99-00-VW-PASSAT-B5-BLACK-CRYSTAL-HEAD-LIGHTS-CORNER_W0QQitemZ190230633638QQddnZPartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item190230633638#ship Z góry dzieki za sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #50 Napisano 18 Czerwca 2008 ) gdzie one maja długie (albo jestem slepy albo nie ma miejsca na nie, tzn nawet otworu) mijania są od zewnątrz (przy kierunku), żarówka zakryta kapslem, natomiast drogowe od wewnątrz lampy (przy grilu), żarówka widoczna na zdjęciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość karol londyn Zgłoś #51 Napisano 22 Czerwca 2008 Wiam, podepne sie pod temat, bo nie chce zakladac nowego. Znalazlem sobie fajne lampki w USA. Tylko zastanawiam sie: 1) gdzie one maja długie (albo jestem slepy albo nie ma miejsca na nie, tzn nawet otworu) 2) czy beda miały homologacje w PL Poniżej link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__98-99-00-VW-PASSAT-B5-BLACK-CRYSTAL-HEAD-LIGHTS-CORNER_W0QQitemZ190230633638QQddnZPartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item190230633638#ship Z góry dzieki za sugestie. Jesli moge Ci doradzic to nie kupuj z USA!!! Znajomy sie niedawno nadzial: kupil lamki na EBAY UK Z USA. Okazalo sie, ze to byly jakies podrobki MADE IN CHINA i niestety nie przeszly angielskiego przegladu <MOT> . Nie chcac tracic kasy sprzedal je jakiemus Turkowi ktory napewno go teraz przeklina. Ja moje kupilem tez na Ebay-u tyle ze z Niemiec ,orginalne FK ktore maja latwe przestawianie z ruchu lewostronnego na prawostronny i odwrotnie.. Acha ktos jeszcze pisal w tym watku ze srebrny samochod z ciemnymi lampami wyglada tragicznie, otoz nie! srebrny samochod wyglada super z ciemnymi Angelami jezeli szyby sa lekko przyciemnione, natomiast srebrne lampy w srebrnym samochodzie wygladaja nudnie i jezeli nie wlaczymy ringow to duzo sie nie roznia od tych fabrycznie montowanych. Dolacze kilka fotek mojego paska ,a kiedy spodkam sie z moim kuplem zrobie kilka fotek jego srebrnego paska ze srebrnymi lampami i wtedy moze ktos przyzna mi racje. Pozdrawiam goraco.......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość santa_daro Zgłoś #52 Napisano 22 Czerwca 2008 Dzieki za wniesione informacje, ale lampki juz do mnie lecą. Założe, jesli beda problemy , trudno podmienimy na orginał. Narazie czekam na tamte. Osobiscie widziałem Paska srebrnego z Angel tylko ze z czarnymi ramkami nad kierunkami: takie jak te =http://allegro.pl/item380024164_vw_passat_b5_lampy_angel_eyes_chrom_belchatow.html , powiem szczerze ten czarny pasek strasznie rzuca sie w oczy, ale sa różne gusta. Ja narazie stawiam na tamte i zobaczymy co bedzie. Jak juz wszystko porobie i pozmieniam to fotki w temacie : Moj Passat sie pojawia wraz z dokladnym opisem autka. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaspin79 Zgłoś #53 Napisano 18 Października 2008 Jesli moge Ci doradzic to nie kupuj z USA!!! Znajomy sie niedawno nadzial: kupil lamki na EBAY UK Z USA. Okazalo sie, ze to byly jakies podrobki MADE IN CHINA i niestety nie przeszly angielskiego przegladu <MOT> . Nie chcac tracic kasy sprzedal je jakiemus Turkowi ktory napewno go teraz przeklina. Ja moje kupilem tez na Ebay-u tyle ze z Niemiec ,orginalne FK ktore maja latwe przestawianie z ruchu lewostronnego na prawostronny i odwrotnie.. Acha ktos jeszcze pisal w tym watku ze srebrny samochod z ciemnymi lampami wyglada tragicznie, otoz nie! srebrny samochod wyglada super z ciemnymi Angelami jezeli szyby sa lekko przyciemnione, natomiast srebrne lampy w srebrnym samochodzie wygladaja nudnie i jezeli nie wlaczymy ringow to duzo sie nie roznia od tych fabrycznie montowanych. Dolacze kilka fotek mojego paska ,a kiedy spodkam sie z moim kuplem zrobie kilka fotek jego srebrnego paska ze srebrnymi lampami i wtedy moze ktos przyzna mi racje. Pozdrawiam goraco.......... Witam Mam te same lampy tylko w wersji srebrnej - wygląda bardzo dobrze (kwestia gustu) . Lewa lampa patrząc od przodu paruje. Czy masz podobny problem? Jest w nich gumowy wężyk do odparowania - zastanawiam się czy go zdemontować (może to pomoże). Mam je dopiero 2 dzień ale chce uniknąć zabrudzenia wskutek parowania. Wokół tej lampy patrząc od środka auta jest mniej miejsca na "cyrkulację" powietrza niż s lampie prawej. Trochę to pokrętne myślenie ale może jest w tym pies pogrzebany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość santa_daro Zgłoś #54 Napisano 18 Października 2008 Witam, Lampki juz dawno założyłem. Wygląd ekstra. Co do parowania tez miałem z tym problem w kierunkach. Niestety jak wczesniej wspomnial kolega jest to tkzw Chinska manufaktura wiec prawdopodobnie drugi sort lub gorzej. Ale do rzeczy: problemem parujących lamp jest nieszczelność całego kierunku <czy tez lampy w Twoim przypadku>. Ja osobiscie mojąc dostęp w pracy użyłem kelju UV (twardniejacego pod wplywem światła UV) i objechałem całe łączenie szyby kierunku z obudową, problem znikł. Tobie natomiast radze, gdyz podezewam ze nie masz UV abyś zrobił to samo takim klejem plastikowym z pistoletu rozgrzewającego myśle ze wyjdzie na to samo. Wiec dokładnie objechac łączenia (spawy) plastiku z szybką i powinno być ok. Co do samego przeglądu nie było problemu, lampy jeśli są ustawione prawidłowo nie powinien się nikt doczepić. O homologacje pytanie było : Masz homologacje?? Odp: TAK! i tyle, pomijając fakt iż ten sam diagnosta ustawiał mi te lampki wcześniej. Jedynym mankamentem w moim przypadku było to ze w jednej lampie mialem pekniety uchwyt od ustawienia poziomu, no i fakt iż orginalne języki od silniczkow nie pasuja bo sa zbyt długie do tych któe były w lampie (USA) więc je przełożyłem ze starych i po problemie. Niżej foto. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaspin79 Zgłoś #55 Napisano 21 Października 2008 Dostęp do lampy UV mam. Jakiego kleju użyłeś UV? Nie chcę próbować kleju z rozgrzewającego pistoletu bo mam złe doświadczenia z nim (nie przywiera do wszystkich powierzchni). Witam, Lampki juz dawno założyłem. Wygląd ekstra. Co do parowania tez miałem z tym problem w kierunkach. Niestety jak wczesniej wspomnial kolega jest to tkzw Chinska manufaktura wiec prawdopodobnie drugi sort lub gorzej. Ale do rzeczy: problemem parujących lamp jest nieszczelność całego kierunku <czy tez lampy w Twoim przypadku>. Ja osobiscie mojąc dostęp w pracy użyłem kelju UV (twardniejacego pod wplywem światła UV) i objechałem całe łączenie szyby kierunku z obudową, problem znikł. Tobie natomiast radze, gdyz podezewam ze nie masz UV abyś zrobił to samo takim klejem plastikowym z pistoletu rozgrzewającego myśle ze wyjdzie na to samo. Wiec dokładnie objechac łączenia (spawy) plastiku z szybką i powinno być ok. Co do samego przeglądu nie było problemu, lampy jeśli są ustawione prawidłowo nie powinien się nikt doczepić. O homologacje pytanie było : Masz homologacje?? Odp: TAK! i tyle, pomijając fakt iż ten sam diagnosta ustawiał mi te lampki wcześniej. Jedynym mankamentem w moim przypadku było to ze w jednej lampie mialem pekniety uchwyt od ustawienia poziomu, no i fakt iż orginalne języki od silniczkow nie pasuja bo sa zbyt długie do tych któe były w lampie (USA) więc je przełożyłem ze starych i po problemie. Niżej foto. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość santa_daro Zgłoś #56 Napisano 21 Października 2008 (edytowane) No więc zwracam honor co do kleju to był Dymax 620 nie wiem w jakiej skali dostępny w PL, gdyż mi go podsyłają z UK. http://www.ellsworth.com/display/productdetail.html?productid=469&Tab=Products Pozdrawiam i życze udanego klejenia. PS. Co do gumowych wężyków w kierunkach to ja je zostawiłem. Edytowane 21 Października 2008 przez santa_daro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość camyc85 Zgłoś #57 Napisano 4 Listopada 2008 Witam ja właśnie 2 dni temu zamontowałem światełka angel eyes do tego zestaw HID xsenon do tego mam cb radio i wszystko działa jak należy xsenon świeci rewelacyjnie. Lampy ustawiałem na stacji diagnostycznej i nie ma z nimi najmniejszych problemów póki co zdjęcia na życzenie dołącze później Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrzemoTDI Zgłoś #58 Napisano 6 Lutego 2010 http://www.allegro.pl/item879465771_vw_passat_b5_97_reflektory_chrom_ringi_nowe_tanio.html chce kupic te reflektory za nieduza kase a fajnie wygladaja co o nich powiecie?????????? Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #59 Napisano 7 Lutego 2010 ja swojego kupiłem z takimi lampkami,swieca zajebiscie mam krótkie lepsze niz szwagier długie w bmw e46:D i niemam z nomi zadnych problemów przeglad tez bez najmniejszych problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #60 Napisano 7 Lutego 2010 witam i mam pytanie czy ten typ lamp poprawi widoczność bo moje lampy tak świecą że prawie nic nie widać,niech ktoś potwierdzi że jak zmienię to będę lepszą miał widoczność niż te oryginalne z z modelu 2003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach