Skocz do zawartości
Gość Pyro

''ANGEL EYES'' a Passat B5 Pilne !!

Rekomendowane odpowiedzi

mnie ostatnio pan policjant, który zatrzymał mnie za prędkość zapytał: "a te lampy to fabryczne chyba nie są ?". Odpowiedziałem: nie wiem z takimi juz kupiłem ;) i to mu wystarczyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adrian
Osusz je porzadnie od srodka np suszarka tylko nie za duza temperatura zeby nie spalic i porzadnie zaloz uszczelki os postojowek (ciezkow wchodza)

Odkad tak zrobilem nie mam najmniejszych problemow.

Powodzenia.

Dziękuję za rady i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość apollo

Witam mam pytanie!

Mam lampy w pasku homologacja E4 a świecą jak angielskie.. Homologacja E11 jest na W.B więc co to może byc dlaczego?? NIc nie kumam?? Przegląd jest ważny ale jak się skończy to co nie przejdzie? przecież jest E4 więc .. nie mam pojęcia.. A ile kosztują te angel eyes i jaką mają homologacje??

Proszę o odpiwiedż lub podpowiedź

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich

 

 

 

Zakupiłem sobie lampy fk angel eyes.Dołączona była instrukcja podłączenia ale jak ją zobaczyłem to osłupiałem.Poniżej ją przedstawiam...

 

 

 

krs7gtna2.jpg

krs7gtna2.3af9bcd1dc.jpg

 

 

 

Myśłem że podłączenie będzie polegać na podpięciu do fabrycznych wtyczek. Po co to podłączenie do akusa???Dodatkowo do tego długiego przewodu przychodzi jakiś mały przekaźnik czy coś.Nie wiem o co chodzi.

 

Macie takie lampki u siebie więc powiedzcie o co chodzi z tym przewodem do akusa i czy wystarczy podłączyć lampy pod fabryczne wtyczki.

 

A druga sprawa to nie moge przekręcić tego czpnia który jest w miejcu gdzie powinien przyjść silniczek od fabrycznych lamp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz i powinieneś nawet podłączyć pod oryginalną wiązkę i nic nie kombinować.

Ja u siebie montowałem Depo soczewki oczywiście bez żadnych przeróbek. Wtyczka ( okrągła ) w lampę i gotowe. Musiałem jedynie przełożyć silniczki ze starych lamp. W tym celu delikatnie wyjać trzeba ręczną regulację ( czarna duża nakrętka z ośką w środku zaczepioną do odbłyśnika ) i włożyć silniczki. To wszystko. Przynajmniej tak to wygląda w Depo.

 

29c9554380b7acdbm.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myśłem że podłączenie będzie polegać na podpięciu do fabrycznych wtyczek. Po co to podłączenie do akusa???Dodatkowo do tego długiego przewodu przychodzi jakiś mały przekaźnik czy coś.Nie wiem o co chodzi.

 

a nie dostałeś tej wiązki z przekaźnikiem w komplecie?

jeśli tak to jest to alternatywa by podłączyć przez przekaźnik (fabrycznie brak przekaźników świateł) odciążając w ten sposób włącznik świateł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostałem to wszystko co jest na obrazku.i jak mam to podłączyć???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dostałem to wszystko co jest na obrazku.i jak mam to podłączyć???

 

albo tak jak napisał doc albo tak jak na schemacie i wtedy będziesz mieć światła mijania na przekaźniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość santa_daro

Wiam, podepne sie pod temat, bo nie chce zakladac nowego. Znalazlem sobie fajne lampki w USA. Tylko zastanawiam sie:

 

1) gdzie one maja długie (albo jestem slepy albo nie ma miejsca na nie, tzn nawet otworu)

2) czy beda miały homologacje w PL

 

Poniżej link:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__98-99-00-VW-PASSAT-B5-BLACK-CRYSTAL-HEAD-LIGHTS-CORNER_W0QQitemZ190230633638QQddnZPartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item190230633638#ship

 

Z góry dzieki za sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
) gdzie one maja długie (albo jestem slepy albo nie ma miejsca na nie, tzn nawet otworu)

 

mijania są od zewnątrz (przy kierunku), żarówka zakryta kapslem, natomiast drogowe od wewnątrz lampy (przy grilu), żarówka widoczna na zdjęciu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość karol londyn
Wiam, podepne sie pod temat, bo nie chce zakladac nowego. Znalazlem sobie fajne lampki w USA. Tylko zastanawiam sie:

 

1) gdzie one maja długie (albo jestem slepy albo nie ma miejsca na nie, tzn nawet otworu)

2) czy beda miały homologacje w PL

 

Poniżej link:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__98-99-00-VW-PASSAT-B5-BLACK-CRYSTAL-HEAD-LIGHTS-CORNER_W0QQitemZ190230633638QQddnZPartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item190230633638#ship

 

Z góry dzieki za sugestie.

Jesli moge Ci doradzic to nie kupuj z USA!!! Znajomy sie niedawno nadzial: kupil lamki na EBAY UK Z USA. Okazalo sie, ze to byly jakies podrobki MADE IN CHINA i niestety nie przeszly angielskiego przegladu <MOT> . Nie chcac tracic kasy sprzedal je jakiemus Turkowi ktory napewno go teraz przeklina. Ja moje kupilem tez na Ebay-u tyle ze z Niemiec ,orginalne FK ktore maja latwe przestawianie z ruchu lewostronnego na prawostronny i odwrotnie.. Acha ktos jeszcze pisal w tym watku ze srebrny samochod z ciemnymi lampami wyglada tragicznie, otoz nie! srebrny samochod wyglada super z ciemnymi Angelami jezeli szyby sa lekko przyciemnione, natomiast srebrne lampy w srebrnym samochodzie wygladaja nudnie i jezeli nie wlaczymy ringow to duzo sie nie roznia od tych fabrycznie montowanych. Dolacze kilka fotek mojego paska ,a kiedy spodkam sie z moim kuplem zrobie kilka fotek jego srebrnego paska ze srebrnymi lampami i wtedy moze ktos przyzna mi racje. Pozdrawiam goraco..........

21062008289ed.jpg

21062008288ed.jpg

21062008275ed.jpg

21062008276ed.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość santa_daro

Dzieki za wniesione informacje, ale lampki juz do mnie lecą. Założe, jesli beda problemy , trudno podmienimy na orginał. Narazie czekam na tamte. Osobiscie widziałem Paska srebrnego z Angel tylko ze z czarnymi ramkami nad kierunkami: takie jak te ==&gt;http://allegro.pl/item380024164_vw_passat_b5_lampy_angel_eyes_chrom_belchatow.html , powiem szczerze ten czarny pasek strasznie rzuca sie w oczy, ale sa różne gusta. Ja narazie stawiam na tamte i zobaczymy co bedzie. Jak juz wszystko porobie i pozmieniam to fotki w temacie : Moj Passat sie pojawia wraz z dokladnym opisem autka. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesli moge Ci doradzic to nie kupuj z USA!!! Znajomy sie niedawno nadzial: kupil lamki na EBAY UK Z USA. Okazalo sie, ze to byly jakies podrobki MADE IN CHINA i niestety nie przeszly angielskiego przegladu <MOT> . Nie chcac tracic kasy sprzedal je jakiemus Turkowi ktory napewno go teraz przeklina. Ja moje kupilem tez na Ebay-u tyle ze z Niemiec ,orginalne FK ktore maja latwe przestawianie z ruchu lewostronnego na prawostronny i odwrotnie.. Acha ktos jeszcze pisal w tym watku ze srebrny samochod z ciemnymi lampami wyglada tragicznie, otoz nie! srebrny samochod wyglada super z ciemnymi Angelami jezeli szyby sa lekko przyciemnione, natomiast srebrne lampy w srebrnym samochodzie wygladaja nudnie i jezeli nie wlaczymy ringow to duzo sie nie roznia od tych fabrycznie montowanych. Dolacze kilka fotek mojego paska ,a kiedy spodkam sie z moim kuplem zrobie kilka fotek jego srebrnego paska ze srebrnymi lampami i wtedy moze ktos przyzna mi racje. Pozdrawiam goraco..........

 

Witam

 

Mam te same lampy tylko w wersji srebrnej - wygląda bardzo dobrze (kwestia gustu) . Lewa lampa patrząc od przodu paruje. Czy masz podobny problem? Jest w nich gumowy wężyk do odparowania - zastanawiam się czy go zdemontować (może to pomoże). Mam je dopiero 2 dzień ale chce uniknąć zabrudzenia wskutek parowania. Wokół tej lampy patrząc od środka auta jest mniej miejsca na "cyrkulację" powietrza niż s lampie prawej. Trochę to pokrętne myślenie ale może jest w tym pies pogrzebany...;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość santa_daro

Witam,

 

Lampki juz dawno założyłem. Wygląd ekstra. Co do parowania tez miałem z tym problem w kierunkach. Niestety jak wczesniej wspomnial kolega jest to tkzw Chinska manufaktura wiec prawdopodobnie drugi sort lub gorzej. Ale do rzeczy: problemem parujących lamp jest nieszczelność całego kierunku <czy tez lampy w Twoim przypadku>. Ja osobiscie mojąc dostęp w pracy :P użyłem kelju UV (twardniejacego pod wplywem światła UV) i objechałem całe łączenie szyby kierunku z obudową, problem znikł. Tobie natomiast radze, gdyz podezewam ze nie masz UV abyś zrobił to samo takim klejem plastikowym z pistoletu rozgrzewającego myśle ze wyjdzie na to samo. Wiec dokładnie objechac łączenia (spawy) plastiku z szybką i powinno być ok. Co do samego przeglądu nie było problemu, lampy jeśli są ustawione prawidłowo nie powinien się nikt doczepić. O homologacje pytanie było : Masz homologacje?? Odp: TAK! i tyle, pomijając fakt iż ten sam diagnosta ustawiał mi te lampki wcześniej.

 

Jedynym mankamentem w moim przypadku było to ze w jednej lampie mialem pekniety uchwyt od ustawienia poziomu, no i fakt iż orginalne języki od silniczkow nie pasuja bo sa zbyt długie do tych któe były w lampie (USA) więc je przełożyłem ze starych i po problemie.

 

Niżej foto.

 

Pozdrawiam

P1030174aaaasss.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostęp do lampy UV mam. Jakiego kleju użyłeś UV? Nie chcę próbować kleju z rozgrzewającego pistoletu bo mam złe doświadczenia z nim (nie przywiera do wszystkich powierzchni).

 

Witam,

 

Lampki juz dawno założyłem. Wygląd ekstra. Co do parowania tez miałem z tym problem w kierunkach. Niestety jak wczesniej wspomnial kolega jest to tkzw Chinska manufaktura wiec prawdopodobnie drugi sort lub gorzej. Ale do rzeczy: problemem parujących lamp jest nieszczelność całego kierunku <czy tez lampy w Twoim przypadku>. Ja osobiscie mojąc dostęp w pracy :P użyłem kelju UV (twardniejacego pod wplywem światła UV) i objechałem całe łączenie szyby kierunku z obudową, problem znikł. Tobie natomiast radze, gdyz podezewam ze nie masz UV abyś zrobił to samo takim klejem plastikowym z pistoletu rozgrzewającego myśle ze wyjdzie na to samo. Wiec dokładnie objechac łączenia (spawy) plastiku z szybką i powinno być ok. Co do samego przeglądu nie było problemu, lampy jeśli są ustawione prawidłowo nie powinien się nikt doczepić. O homologacje pytanie było : Masz homologacje?? Odp: TAK! i tyle, pomijając fakt iż ten sam diagnosta ustawiał mi te lampki wcześniej.

 

Jedynym mankamentem w moim przypadku było to ze w jednej lampie mialem pekniety uchwyt od ustawienia poziomu, no i fakt iż orginalne języki od silniczkow nie pasuja bo sa zbyt długie do tych któe były w lampie (USA) więc je przełożyłem ze starych i po problemie.

 

Niżej foto.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość santa_daro

No więc zwracam honor ;-) co do kleju to był Dymax 620 nie wiem w jakiej skali dostępny w PL, gdyż mi go podsyłają z UK.

 

http://www.ellsworth.com/display/productdetail.html?productid=469&Tab=Products

 

Pozdrawiam i życze udanego klejenia.

 

PS. Co do gumowych wężyków w kierunkach to ja je zostawiłem.

Edytowane przez santa_daro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camyc85

Witam ja właśnie 2 dni temu zamontowałem światełka angel eyes do tego zestaw HID xsenon do tego mam cb radio i wszystko działa jak należy xsenon świeci rewelacyjnie.

Lampy ustawiałem na stacji diagnostycznej i nie ma z nimi najmniejszych problemów póki co zdjęcia na życzenie dołącze później

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja swojego kupiłem z takimi lampkami,swieca zajebiscie mam krótkie lepsze niz szwagier długie w bmw e46:D i niemam z nomi zadnych problemów przeglad tez bez najmniejszych problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam i mam pytanie czy ten typ lamp poprawi widoczność bo moje lampy tak świecą że prawie nic nie widać,niech ktoś potwierdzi że jak zmienię to będę lepszą miał widoczność niż te oryginalne z z modelu 2003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności