mcaris Zgłoś #561 Napisano 24 Grudnia 2010 Powiem tak bezpieczniki na pewno nie sprawdziłem odłączałem aku sprawdziłem przewody i dalej nic .Czy moduł mógł uszkodzić się że odłączyłem wtyczki od niego na przekręconym zapłonie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #562 Napisano 24 Grudnia 2010 Powiem tak bezpieczniki na pewno nie sprawdziłem odłączałem aku sprawdziłem przewody i dalej nic .Czy moduł mógł uszkodzić się że odłączyłem wtyczki od niego na przekręconym zapłonie?? Raczej to nie powinno być powodem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabol Zgłoś #563 Napisano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Znajomy kupił paska 2003r i nie działa centralny z pilota (zdalnie). Komfort zero błędów. W serwisie mówią o wymianie komfortu (sic!). Kluczyki są chyba prawidłowo zakodowane (w serwisie) samochód odpala, centralny działa po włożeniu kluczyka w drzwi. Pomożecie? Od czego zacząć? Jest sposób na zakodowanie komfortu by działało zdalne otwieranie drzwi? Nr modułu 1C0 959 799 B Pozdr. Edytowane 26 Grudnia 2010 przez grabol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #564 Napisano 26 Grudnia 2010 Znajomy kupił paska 2003r i nie działa centralny z pilota (zdalnie). Komfort zero błędów. W serwisie mówią o wymianie komfortu (sic!). Kluczyki są chyba prawidłowo zakodowane (w serwisie) samochód odpala, centralny działa po włożeniu kluczyka w drzwi. Pomożecie? Od czego zacząć? Jest sposób na zakodowanie komfortu by działało zdalne otwieranie drzwi? Nr modułu 1C0 959 799 B Pozdr. Tu poczytaj : http://forum.vw-passat.pl/showthread...Baterie+pilota http://forum.vw-passat.pl/showthread...Baterie+pilota http://forum.vw-passat.pl/showthread...Baterie+pilota http://forum.vw-passat.pl/showthread...Baterie+pilota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabol Zgłoś #565 Napisano 26 Grudnia 2010 Dzięki. Jak narazie mam dwie opcje 1) zaprogramowac sterownik alarmu i centralnego zamka 2) sprawdzic częstotliwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #566 Napisano 28 Grudnia 2010 NO i moduł działaaa :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #567 Napisano 28 Grudnia 2010 NO i moduł działaaa :-) I co było przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek0-01 Zgłoś #568 Napisano 5 Stycznia 2011 (edytowane) Witam wszystkich po przestudiowaniu dogłebnie tego tematu moge stwierdzic ze da sie zrobić opisane tutaj rzeczy:) sam uaktywniłem sobie zamykanie auta po przekroczeniu 15km/h ale za nic nie moge dojsc jak ustawic otwieranie drzi tylko kierowcy po kliknieciu na pilocie 1 raz jest to opisane ale ja jakoś tego nie kumam może ktoś opisac to krok po kroku oczywiście jak to zrobic w vagu? juz nie aktualne zrobiłem:hurra::fala Edytowane 5 Stycznia 2011 przez bartek0-01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmoxxx Zgłoś #569 Napisano 5 Stycznia 2011 Odpal VAG połącz sie z modułem komfortu [46] jak VAG uzyska połączenie sprawdzasz pole oznaczone CODING czyli kodowanie postępujesz wg poniższego schematu Central Locking (2 doors / 2-power windows): 00064 = Selective Locking 00065 = Unlocking of all doors Central Locking (4 doors / 2-power windows): 00066 = Selective Locking 00067 = Unlocking of all doors Central Locking (4 doors / 4-power windows): 00258 = Selective Locking 00259 = Unlocking of all doors Teraz wybierasz [07] Recode Module i wpisujesz właściwy dla Ciebie kod w zależności czy posiadasz 2 lub 4 ele szyby oraz 2/4 drzwi (?!) Zmiasz tylko CODING i klikasz DO IT np. masz Paska z 4x ele szyby chcesz pilotem otwierać tylko drzwi kierowcy (ponowne naciśnięcie otworzy wszystkie drzwi) musisz wpisać kod 00258 jeśli masz Paska z 2x ele szyby chcesz pilotem otwierać tylko drzwi kierowcy (ponowne naciśnięcie otworzy wszystkie drzwi) kodujesz sterownik na kod 00064 lub 00066 dla aut do 2001r Central Locking (2-Power Windows): 00256 = Selective Locking 00257 = Unlocking of all doors Central Locking (2-Power Windows and Memory Seats): 00258 = Selective Locking 00259 = Unlocking of all doors Central Locking (4-Power Windows): 04096 = Selective Locking 04097 = Unlocking of all doors Central Locking (4-Power Windows and Memory Seats): 04098 = Selective Locking 04099 = Unlocking of all doors Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabol Zgłoś #570 Napisano 5 Stycznia 2011 U mnie jednak problemem okazał się zgniły komfort... nowy już zamówiony. PS. Mógłby ktoś podrzucić link na PW do VAGa w pełni działającego? Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #571 Napisano 5 Stycznia 2011 U mnie jednak problemem okazał się zgniły komfort... nowy już zamówiony. PS. Mógłby ktoś podrzucić link na PW do VAGa w pełni działającego? Z góry dzięki. pisz na gg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zombie. Zgłoś #572 Napisano 6 Stycznia 2011 (edytowane) Witam, wiem że pewnie już gdzieś było ale nie mogę znaleźć Mam moduł 1J0959799J co oznacza ostatnia literka w oznaczeniu. A konkretnie czy mogę założyć z AH bo takich więcej na allegro..I drugie pytanko bo męczę sie już drugi tydzień... Sprawdziłem kable po siedzeniem - sucho moduł na oko też suchy.. na wszelki wypadek zdjąłem tą szmacianą izolacje obejrzałem całe przewody i założyłem nową... i działa przez chwile potem zwis... z pilota tylko klapa bagażnika drzwi pasażerów zablokowane szyby lusterka itd stoją... - musze zdejmować klemy zęby wypuścić... Na podpiętym Vagu szaleje... tzn czasem OK ale głownie pokazuje 6-10 błędów różnych prawie zawsze od styków w tylnych drzwiach ale czasem i od przednich i od siłownika... Jedyne co mi przychodzi do głowy to wymienić moduł.... ale jak z nowym też nie zadziała to już nie wiem Nie mam garażu wszystko na mrozie... wredne bydle się robi z mojego paska No i problem rozwiązany NOŻYCZKAMI Odciąłem kable od lewych tylnych drzwi i wszystko działa.... Edytowane 8 Stycznia 2011 przez Zombie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #573 Napisano 6 Stycznia 2011 Możesz założyć z AH.Jak już miałeś moduł na wierzchu,trzeba było zajrzeć do środka na płytkę czy coś się nie utleniło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyś Zgłoś #574 Napisano 6 Stycznia 2011 Mam moduł 1J0959799J co oznacza ostatnia literka w oznaczeniu. A konkretnie czy mogę założyć z AH bo takich więcej na allegro.. Jak coś to mam pewny moduł komfortu.:dobrze Odezwij na PW;-) Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zombie. Zgłoś #575 Napisano 6 Stycznia 2011 Możesz założyć z AH.Jak już miałeś moduł na wierzchu,trzeba było zajrzeć do środka na płytkę czy coś się nie utleniło. Obejrzałem.... obleciałem z lutownicą co mogłoby być zimne.... i nic Napewno mam problem z krańcówką w lewych tylnych bo w chwilach kiedy działa słychać.... zamykanie na 2 razy itp... Ale czy sama awaria krańcówki może doprowadzić do tego że moduł głupieje całkiem? A czy po założeniu AH będę miał jakieś funkcje mniej albo więcej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #576 Napisano 6 Stycznia 2011 Obejrzałem.... obleciałem z lutownicą co mogłoby być zimne.... i nicNapewno mam problem z krańcówką w lewych tylnych bo w chwilach kiedy działa słychać.... zamykanie na 2 razy itp... Ale czy sama awaria krańcówki może doprowadzić do tego że moduł głupieje całkiem? A czy po założeniu AH będę miał jakieś funkcje mniej albo więcej? Nie wiem co masz teraz.Na AH sterowanie pilotem cztery szyby fabryczny alarm,oczywiście jeśli będziesz miał osprzęt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olgierd21 Zgłoś #577 Napisano 7 Stycznia 2011 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc. Mam Sharana 1998 1,8 T 20V. Zakupiłem złącze VAG KKL na USB. Łączę się przez VWTOOL i przez MotoScan 2.12. Skonfigurowałem COM1 i prędkość 10500. W programie VAG COM 409-1 widział mi tylko interfejs na COM 3, ale coś zamieszałem i zobaczył go na COM 1. Udało mi się połączyć, wszedłem w Engine [1] i sprawdziłem błędy. Następnie wykasowałem błędy i program zaczął chyba od nowa sprawdzać ich stan. W tym momencie wyszedłem z tej opcji, ponieważ myślałem, że coś się zacięło. I od tej pory program się wypiep..a. Nie pomaga restart komputera, odpięcie złącza OBDII, odpięcie klemy (+) z akumalatora, wyłączenie zapłonu, ponowna instalacja programu. Pomożecie? Chciałem zrobić domykanie okien, ale w żadnym programie nie łączy się z modułem komfortu. Ani w czeskim, ani w innym. Czy w grę wchodzi tylko złącze COM i program pod DOS? I jeszcze jedno pytanie. Wywala mi błąd 16706. Jak się zabrać do usunięcia usterki? Trzeba wymienić jakiś czujnik? Zielony jestem w tym temacie... Sonda lambda nawalała, bo pękła uszczelka pod głowicą i płyn dostawał się do cylindrów. Kopcił na biało i fałszował spaliny. Uszczelka wymieniona, błędy wykasowane. Edytowane 7 Stycznia 2011 przez Olgierd21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #578 Napisano 7 Stycznia 2011 Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc.Mam Sharana 1998 1,8 T 20V. Zakupiłem złącze VAG KKL na USB. Łączę się przez VWTOOL i przez MotoScan 2.12. Skonfigurowałem COM1 i prędkość 10500. W programie VAG COM 409-1 widział mi tylko interfejs na COM 3, ale coś zamieszałem i zobaczył go na COM 1. Udało mi się połączyć, wszedłem w Engine [1] i sprawdziłem błędy. Następnie wykasowałem błędy i program zaczął chyba od nowa sprawdzać ich stan. W tym momencie wyszedłem z tej opcji, ponieważ myślałem, że coś się zacięło. I od tej pory program się wypiep..a. Nie pomaga restart komputera, odpięcie złącza OBDII, odpięcie klemy (+) z akumalatora, wyłączenie zapłonu, ponowna instalacja programu. Pomożecie? Chciałem zrobić domykanie okien, ale w żadnym programie nie łączy się z modułem komfortu. Ani w czeskim, ani w innym. Czy w grę wchodzi tylko złącze COM i program pod DOS? I jeszcze jedno pytanie. Wywala mi błąd 16706. Jak się zabrać do usunięcia usterki? Trzeba wymienić jakiś czujnik? Zielony jestem w tym temacie... Sonda lambda nawalała, bo pękła uszczelka pod głowicą i płyn dostawał się do cylindrów. Kopcił na biało i fałszował spaliny. Uszczelka wymieniona, błędy wykasowane. Błąd dotyczy czujnika obrotów silnika.Obrotomierz działa?Niekoniecznie czujnik do wymiany,może jakaś wtyczka nie łączy,przetarte przewody.Co do szyb to w tym roczniku czeskim nie zrobisz,tylko KKL na RS 232 i program Dosowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olgierd21 Zgłoś #579 Napisano 7 Stycznia 2011 Obrotomierz działa. Masz jakąś koncepcję czemu mi się VAG wysypał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #580 Napisano 7 Stycznia 2011 Obrotomierz działa. Masz jakąś koncepcję czemu mi się VAG wysypał? Na jakim systemie go używasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach