Skocz do zawartości
Marek

MODUŁ KOMFORTU - Diagnostyka VAG

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem tak bezpieczniki na pewno nie sprawdziłem odłączałem aku sprawdziłem przewody i dalej nic .Czy moduł mógł uszkodzić się że odłączyłem wtyczki od niego na przekręconym zapłonie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiem tak bezpieczniki na pewno nie sprawdziłem odłączałem aku sprawdziłem przewody i dalej nic .Czy moduł mógł uszkodzić się że odłączyłem wtyczki od niego na przekręconym zapłonie??

Raczej to nie powinno być powodem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy kupił paska 2003r i nie działa centralny z pilota (zdalnie). Komfort zero błędów. W serwisie mówią o wymianie komfortu (sic!). Kluczyki są chyba prawidłowo zakodowane (w serwisie) samochód odpala, centralny działa po włożeniu kluczyka w drzwi. Pomożecie? Od czego zacząć? Jest sposób na zakodowanie komfortu by działało zdalne otwieranie drzwi? Nr modułu 1C0 959 799 B Pozdr.

Edytowane przez grabol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znajomy kupił paska 2003r i nie działa centralny z pilota (zdalnie). Komfort zero błędów. W serwisie mówią o wymianie komfortu (sic!). Kluczyki są chyba prawidłowo zakodowane (w serwisie) samochód odpala, centralny działa po włożeniu kluczyka w drzwi. Pomożecie? Od czego zacząć? Jest sposób na zakodowanie komfortu by działało zdalne otwieranie drzwi? Nr modułu 1C0 959 799 B Pozdr.

Tu poczytaj : http://forum.vw-passat.pl/showthread...Baterie+pilota

http://forum.vw-passat.pl/showthread...Baterie+pilota

http://forum.vw-passat.pl/showthread...Baterie+pilota

http://forum.vw-passat.pl/showthread...Baterie+pilota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Jak narazie mam dwie opcje

1) zaprogramowac sterownik alarmu i centralnego zamka

2) sprawdzic częstotliwości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NO i moduł działaaa :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich po przestudiowaniu dogłebnie tego tematu moge stwierdzic ze da sie zrobić opisane tutaj rzeczy:) sam uaktywniłem sobie zamykanie auta po przekroczeniu 15km/h ale za nic nie moge dojsc jak ustawic otwieranie drzi tylko kierowcy po kliknieciu na pilocie 1 raz jest to opisane ale ja jakoś tego nie kumam może ktoś opisac to krok po kroku oczywiście jak to zrobic w vagu?

 

juz nie aktualne zrobiłem:hurra::super::509::fala

Edytowane przez bartek0-01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpal VAG

połącz sie z modułem komfortu [46]

 

jak VAG uzyska połączenie

 

sprawdzasz pole oznaczone CODING czyli kodowanie

 

postępujesz wg poniższego schematu

 

 

Central Locking (2 doors / 2-power windows):

00064 = Selective Locking

00065 = Unlocking of all doors

 

Central Locking (4 doors / 2-power windows):

00066 = Selective Locking

00067 = Unlocking of all doors

 

Central Locking (4 doors / 4-power windows):

00258 = Selective Locking

00259 = Unlocking of all doors

 

Teraz wybierasz [07] Recode Module

i wpisujesz właściwy dla Ciebie kod w zależności czy posiadasz 2 lub 4 ele szyby oraz 2/4 drzwi (?!)

Zmiasz tylko CODING

i klikasz DO IT

 

np.

masz Paska z 4x ele szyby

chcesz pilotem otwierać tylko drzwi kierowcy (ponowne naciśnięcie otworzy wszystkie drzwi)

musisz wpisać kod 00258

 

 

jeśli masz Paska z 2x ele szyby

chcesz pilotem otwierać tylko drzwi kierowcy (ponowne naciśnięcie otworzy wszystkie drzwi)

kodujesz sterownik na kod 00064 lub 00066

 

 

 

dla aut do 2001r

 

Central Locking (2-Power Windows):

00256 = Selective Locking

00257 = Unlocking of all doors

Central Locking (2-Power Windows and Memory Seats):

00258 = Selective Locking

00259 = Unlocking of all doors

Central Locking (4-Power Windows):

04096 = Selective Locking

04097 = Unlocking of all doors

Central Locking (4-Power Windows and Memory Seats):

04098 = Selective Locking

04099 = Unlocking of all doors

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jednak problemem okazał się zgniły komfort... nowy już zamówiony.

PS. Mógłby ktoś podrzucić link na PW do VAGa w pełni działającego? Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jednak problemem okazał się zgniły komfort... nowy już zamówiony.

PS. Mógłby ktoś podrzucić link na PW do VAGa w pełni działającego? Z góry dzięki.

pisz na gg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

wiem że pewnie już gdzieś było ale nie mogę znaleźć :niekumam

Mam moduł 1J0959799J co oznacza ostatnia literka w oznaczeniu. A konkretnie czy mogę założyć z AH bo takich więcej na allegro..I drugie pytanko bo męczę sie już drugi tydzień... Sprawdziłem kable po siedzeniem - sucho moduł na oko też suchy.. na wszelki wypadek zdjąłem tą szmacianą izolacje obejrzałem całe przewody i założyłem nową... i działa przez chwile potem zwis... z pilota tylko klapa bagażnika drzwi pasażerów zablokowane szyby lusterka itd stoją... - musze zdejmować klemy zęby wypuścić...

Na podpiętym Vagu szaleje... tzn czasem OK ale głownie pokazuje 6-10 błędów różnych prawie zawsze od styków w tylnych drzwiach ale czasem i od przednich i od siłownika... Jedyne co mi przychodzi do głowy to wymienić moduł.... ale jak z nowym też nie zadziała to już nie wiem :(

Nie mam garażu wszystko na mrozie... wredne bydle się robi z mojego paska :(

 

 

 

No i problem rozwiązany :D

 

NOŻYCZKAMI

 

Odciąłem kable od lewych tylnych drzwi i wszystko działa....

Edytowane przez Zombie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz założyć z AH.Jak już miałeś moduł na wierzchu,trzeba było zajrzeć do środka na płytkę czy coś się nie utleniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam moduł 1J0959799J co oznacza ostatnia literka w oznaczeniu. A konkretnie czy mogę założyć z AH bo takich więcej na allegro..
Jak coś to mam pewny moduł komfortu.:dobrze Odezwij na PW;-) Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możesz założyć z AH.Jak już miałeś moduł na wierzchu,trzeba było zajrzeć do środka na płytkę czy coś się nie utleniło.

 

 

Obejrzałem.... obleciałem z lutownicą co mogłoby być zimne.... i nic

Napewno mam problem z krańcówką w lewych tylnych bo w chwilach kiedy działa słychać.... zamykanie na 2 razy itp... Ale czy sama awaria krańcówki może doprowadzić do tego że moduł głupieje całkiem?

 

A czy po założeniu AH będę miał jakieś funkcje mniej albo więcej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obejrzałem.... obleciałem z lutownicą co mogłoby być zimne.... i nic

Napewno mam problem z krańcówką w lewych tylnych bo w chwilach kiedy działa słychać.... zamykanie na 2 razy itp... Ale czy sama awaria krańcówki może doprowadzić do tego że moduł głupieje całkiem?

 

A czy po założeniu AH będę miał jakieś funkcje mniej albo więcej?

Nie wiem co masz teraz.Na AH sterowanie pilotem cztery szyby fabryczny alarm,oczywiście jeśli będziesz miał osprzęt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc.

Mam Sharana 1998 1,8 T 20V. Zakupiłem złącze VAG KKL na USB. Łączę się przez VWTOOL i przez MotoScan 2.12.

Skonfigurowałem COM1 i prędkość 10500.

W programie VAG COM 409-1 widział mi tylko interfejs na COM 3, ale coś zamieszałem i zobaczył go na COM 1.

Udało mi się połączyć, wszedłem w Engine [1] i sprawdziłem błędy. Następnie wykasowałem błędy i program zaczął chyba od nowa sprawdzać ich stan.

W tym momencie wyszedłem z tej opcji, ponieważ myślałem, że coś się zacięło.

I od tej pory program się wypiep..a.

Nie pomaga restart komputera, odpięcie złącza OBDII, odpięcie klemy (+) z akumalatora, wyłączenie zapłonu, ponowna instalacja programu.

Pomożecie?

 

Chciałem zrobić domykanie okien, ale w żadnym programie nie łączy się z modułem komfortu. Ani w czeskim, ani w innym. Czy w grę wchodzi tylko złącze COM i program pod DOS?

 

I jeszcze jedno pytanie. Wywala mi błąd 16706. Jak się zabrać do usunięcia usterki? Trzeba wymienić jakiś czujnik? Zielony jestem w tym temacie...

Sonda lambda nawalała, bo pękła uszczelka pod głowicą i płyn dostawał się do cylindrów. Kopcił na biało i fałszował spaliny. Uszczelka wymieniona, błędy wykasowane.

7.jpg

6.jpg

13.jpg

14.jpg

1.png

Edytowane przez Olgierd21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc.

Mam Sharana 1998 1,8 T 20V. Zakupiłem złącze VAG KKL na USB. Łączę się przez VWTOOL i przez MotoScan 2.12.

Skonfigurowałem COM1 i prędkość 10500.

W programie VAG COM 409-1 widział mi tylko interfejs na COM 3, ale coś zamieszałem i zobaczył go na COM 1.

Udało mi się połączyć, wszedłem w Engine [1] i sprawdziłem błędy. Następnie wykasowałem błędy i program zaczął chyba od nowa sprawdzać ich stan.

W tym momencie wyszedłem z tej opcji, ponieważ myślałem, że coś się zacięło.

I od tej pory program się wypiep..a.

Nie pomaga restart komputera, odpięcie złącza OBDII, odpięcie klemy (+) z akumalatora, wyłączenie zapłonu, ponowna instalacja programu.

Pomożecie?

 

Chciałem zrobić domykanie okien, ale w żadnym programie nie łączy się z modułem komfortu. Ani w czeskim, ani w innym. Czy w grę wchodzi tylko złącze COM i program pod DOS?

 

I jeszcze jedno pytanie. Wywala mi błąd 16706. Jak się zabrać do usunięcia usterki? Trzeba wymienić jakiś czujnik? Zielony jestem w tym temacie...

Sonda lambda nawalała, bo pękła uszczelka pod głowicą i płyn dostawał się do cylindrów. Kopcił na biało i fałszował spaliny. Uszczelka wymieniona, błędy wykasowane.

Błąd dotyczy czujnika obrotów silnika.Obrotomierz działa?Niekoniecznie czujnik do wymiany,może jakaś wtyczka nie łączy,przetarte przewody.Co do szyb to w tym roczniku czeskim nie zrobisz,tylko KKL na RS 232 i program Dosowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obrotomierz działa.

 

Masz jakąś koncepcję czemu mi się VAG wysypał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obrotomierz działa.

 

Masz jakąś koncepcję czemu mi się VAG wysypał?

Na jakim systemie go używasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności