Skocz do zawartości
Gość tiniek

Passat 1.8 ADR brak mocy, jaka może być przyczyna?

Rekomendowane odpowiedzi

Znajomy dobrze radził. Ja mam tez ADR i z tego samego rocznika i kompresja 13-13,5 na garach. Przy sprężaniu rzędu 8-9 bara to faktycznie będzie mułowaty i na równą pracę nie ma co liczyć przy tak znacznej różnicy ciśnienia na cylindrach. Swoje już przejechał a jeszcze na gazie.?Remont w tym wypadku nieopłacalny. Jeżeli chcesz dalej nim jeździć to pozostaje wymiana, np. na sprawnego anglika. Ja jestem własnie po wymianie silnika/powodem wymiany nie była kompresja,miał równo po 13,5 bara a znikające ciśnienie oleju po nagrzaniu/. Decyzja należy do Ciebie. Pzdr!.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat. Mój passat podobnie raz ma moc a w przewaząjacej części wg mnie jest słaby. I mam podstawowe pytanie . Po wyłączeniu silnika syczy mi powietrze w okolicy przepustnicy/ serwa jednostajnie przez około minutę. Nie jest to sprężarka klimy bo sprawdzałem na wyłaczonym nawiewie. Czy to syczenie jest normalne czy może jest jakaś nieszczelność?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, przychodzę z problemem paska 1.8t aeb.

Niedawno wymieniłem zawór n75, bo rozpadł się na części (był poklejony sylikonem, ktoś próbował go reanimować, ale niestety się mu nie udało), więc kupiłem nowy założyłem błąd skasowany, wsiadam jadę zobaczyć. Niby ok różnica jest duża, nie szarpie przy wstawaniu z wolnych obrotów, lecz nadal to nie jest to co powinno być, wstaje dopiero od 4-5k obrotów i to też zależy od jego kaprysu, N75 działa (sprawdzane vag.com), ale sztanga na postoju w ogóle nie reaguje na gaz. Dopiero przy tych 4-5 otwiera się leniwie, delikatnie, geometria się zapiekła? Wydzierać turbo, czy jest jaka szansa zrobić to od ''góry'', bez jej wyciągania? 

Pozdrawiam :)

By marcin_pesel,

Temat połączony z podobnym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Sorki za odgrzebanie tematu

Ale mam problem ze swoim b5 z ADR-em

auto z dołu ma moc bo jak na automat to wystarczy trochę wilgoci na asfalcie w tych temperaturach i startuje mieląc kołami ale problem pojawia się później, gdy przychodzi wyprzedzić 

na vagu tylko błąd sondy się czasami pojawia 16518

sonda na wykresie jednak pracuje 

przepustnica zmieniona, rozrząd paska i łańcuszka też (na pasku mam problem z ustawieniem równo na znaki, pół zęba w jedną albo w drugą stronę, problemów z synchronizacją czujników nie ma)

nieszczelności nie udało mi się wykryć 

świece, cewka nowe (ngk i hella)

ciśnienie na cylindrach 11-12 bar

pompa oleju nowa

auto z lpg problem na obu paliwach 

 

128064616_1256689354715698_3193170320494744613_n.jpg

Edytowane przez johnym2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności