kriss555 Zgłoś #1 Napisano 27 Kwietnia 2007 panowie prosze o opinie uzytkowników zawirusowanych 1.8 T , jak z awaryjnościa po chipie??? Mam w planie zawirusować swojego passata i jstem ciekawy opini jak to sie sprawuje na dłuższa mete. czy ktoś chipował w krakowskim V - TECHU, możecie cos powiedzieć o tej firmie??? I jeszcze jedno pytanie. Czy przy takim dosyc delikatnym programie ( max 180 KM) jest konieczność jazdy na benzynie 98??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #2 Napisano 27 Kwietnia 2007 http://www.forum.vw-passat.pl/topics7/chip-tuning-warszawa-vt2074.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #3 Napisano 27 Kwietnia 2007 http://www.forum.vw-passat.pl/topics7/chip-tuning-warszawa-vt2074.htm dzieki za ten link kolego, ale widziałem go wcześniej. Chodzi mi barzdziej o opinie kolegów którzy mają zawirosowane swoje 1.8 T , jeżdzą juz jakiś czas i moga cos powiedzieć o sprzegle , półosiach czy silniku??? Tu prośba do Marka bo chyba wirusowałeś swoje 1.8 T ponad rok temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 27 Kwietnia 2007 Wirus od dziecka (od 5 tysięcy km, w rok po kupnie w maju 2003r) Przejechane: 85 kkm... Zrobione przy aucie: wymiana zaworu DV, bo zaczął puszczać ciśnienie przy wysokich obrotach - 90zł... Wczoraj wymieniony rozrząd (89190 km na blacie). Pasek był bardzo ładny, napinacz się podobno już kończył. Do spokojnych nie należę... AA... i przez 50tysiecy miałem LPG. I też nie było problemów (aż się nie rozsypał). Zero luzów w zawieszeniu, powoli zaczynają mi się kończyć poduszki pod silnikiem. Olej wymieniany co 10 tysięcy. Zero ubytków (mówię ZERO - nie bierze nic... 3/4 stanu przez cały czas użytkowania, ale częstotliwość wymiany wychodzi u mnie co 3 miesiące) Sprzęgło potrafi się poślizgnąć jak chcesz ruszyć z II biegu. Na wyższych - nie ma problemu. Wszystko zależy od przebiegu momentu. W poprzednim passku miałem wirusa z dużym przeładowaniem przy 3 tysiącach - jak źle trafiłeś w redukcję z V na IV bieg z międzygazem, to można się było bardzo zdziwić Nie polecam takiego programu, bo choć auto miało straszne problemy z trakcją, to w ogóle nie miało wysokich obrotów... Autku do zamknięcia blatu na prostej brakuje grubości wskazówki. BTW. Marka 1.8T chodzi o wiele ładniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #5 Napisano 28 Kwietnia 2007 znowu te chipy. ludzie przeciez przy takich mocach u nas nie ma gdzie jezdzic. Toż to samobójstwo!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość patynn Zgłoś #6 Napisano 12 Maja 2007 trochę późno się dołączam, zrobiłem, śmigam i jest zadowolony Moje hamowanie dało efekt jak w opisie, już mi mało mimo że trakcja musi pracować wydajniej niż wcześniej... Tylko końcówka wykresu lekko poszarpana, wymianiłem przepływkę i się polepszyło. Nie jest idealnie równy ale jak się zacznę doszukiwać to wymienię połowę silnika. Nie ma sensu. Przebieg 60tys jak na obecną chwilę, póki co bez problemu :-) Zastanawiam się nad nowym interkiem, jak ktoś wymieniał do czekam na opinie... Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #7 Napisano 25 Maja 2007 Ja mam program V-Techu, przejechałem na nim ok 75 tys km. Mam dosyć spokojny program (patrz na podpis) i nie ma żadnych problemów z układem napędowym, przeniesieniem mocy itd. Wszak turbina puszcza mi już olej ale ma przejechane prawie 200 tys km. tak więc nie mogę jednoznacznie stwierdzić, czy to wina chipa czy też normalnego zużycia. Przy dzisiejszej ofercie rynkowej polecam zorientować się w ofercie rynkowej, nie ograniczać się do V-Techu P.S. Jeżdżę na Pb98. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #8 Napisano 25 Maja 2007 Witam wczoraj miałem możliwość przejechania sie B5 z 180 KM mojego znajomego niestety nie powiem jaki ma program bo sam nie wie, takiego paska juz kupił. Jest z niego bardzo zadowolony. Póź niej jechałem swoim ale wolno mi sie jechało. Strasznie nabrałem ochoty na to Virusiwanie tylko mam 2 pytania. 1 Jak to bedzie jeździło na Gazie. 2 Można gdzieś w Rzeszowie zrobić ten tuning, czy mam jechać do Krakowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #9 Napisano 25 Maja 2007 1 Jak to bedzie jeździło na Gazie. szyyyybko 1. zakręć kurek od gazu w butli. 2. Jedź do krakowa, zrób porządnie program (V-tech?) i pojeździj troszkę, zobacz czy nie ma żadnych problemów z silnikiem (błędy, przegrzewanie, olej etc). 3. Dopiero jak na tej płaszczyźnie będzie wszystko OK, to podjedź do gazownika i poproś go o korektę ustawień... zakładam, że masz wtrysk, więc będzie prawodopodobnie potrzebna drobna korekta mapy... I po 15 minutach będziesz posiadaczem rakiety za 25zł za 100km. Jak od razu zaczniesz jeździć na gazie i wystąpi jakikolwiek problem, to będziesz się bujał od mechanika do gazownika, a oni będą zwalać winę nawzajem na siebie (czarny scenariusz). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #10 Napisano 25 Maja 2007 marecek, dzienki za odpowiedz, najpierw i tak będe musiał podłączyć pod VAGa i sprawdzić wszystkie błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #11 Napisano 2 Czerwca 2007 chip zrobiony Po prostu odlot, samochod lepiej przyspiesza od dołu, a na wyższych obrotach jest bardzo zdecydowana róznica. Chip robiony w vtechu, efekt koncowy to 183 KM i 251 Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #12 Napisano 3 Czerwca 2007 kriss555, spoko też będe musiał sie tam wybrać pozdra wiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchy Zgłoś #13 Napisano 3 Czerwca 2007 chip zrobiony A powiedz nam jeszcze ile kosztuje ta przyjemność z jazdy 180 konnym paskiem? Pozdrawiam suchy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #14 Napisano 3 Czerwca 2007 to zależy od programu. ja wybrałem opcję base moment i moc do 20%. to kosztuje z dwukrotnym pomiarem na hamowni 1500zł.Wyszło trochę więcej niż 20% Ale naprawde warto, róznica jest odczuwalna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #15 Napisano 3 Czerwca 2007 1500 ;/ czyli nie prędko to zrobie, przy moich małych zarobkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spooni Zgłoś #16 Napisano 8 Czerwca 2007 Wrzuć wykresik z hamowni.Interesuje mnie przebieg momentu. Przymierzam się do chipowania.Zmiana parametrów nastąpiła poprzez przelutowanie kości czy wgranie nowej mapy przez OBD II? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #17 Napisano 9 Czerwca 2007 poszło przez OBD, dzieki temu szybciej i nie trzeba wyjmować kompa Co do wykresu to chwilowo nie mam go czym zeskanować. Krzywa przebiega tak samo jak seryjna, tylko od 2500 jest wyrażny wznios a potem płasko. I rzeczeczywiście największa róznice czuje się od 2500-3000 obr, od tych obrotów ''moc jest z nami'' . Róznica z serią jest bardzo wyrażna, tego mi włąśnie najbardziej brakowało w seryjnym ustawieniu, samochód był za słaby na wysokich obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mpalusz Zgłoś #18 Napisano 11 Czerwca 2007 Witam Ostatnio po głowie chodzi mi dołożyć parę koni i niutonów do mojego auta, ale... Pierw chciałbym żeby go ktoś dobrze obejrzał i zastanawiam się też, czy np. tunerzy nie byliby bardziej obeznani w diagnostyce niż "zwykły"diagnosta, który tylko podłączy się pod Vag-a. Tyle to ja sam potrafię. No i kwestia znalezienia dobrego fachowca od tuningu i/lub pierw diagnosty w okolicach Łodzi, macie kogoś? Warszawa w sumie też wchodzi w grę, czasami bywam tam po kilka dni z rzędu i zostawić auto nie problem, ale pewnie ceny kosmos. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzycho007 Zgłoś #19 Napisano 12 Czerwca 2007 Marek wynegocjował ciekawe warunki w kreatorze mocy http://www.forum.vw-passat.pl/topics7/chip-tuning-warszawa-vt2074.htm?highlight=m%B3odnicka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #20 Napisano 12 Czerwca 2007 w lodzi to zastec np. pewnie ogarna temat to to juz proste. w wawie to unitronic i tez bedzie dobrze. @bobek- w gwoli scislosci masz w opisie silnik APU w pasku 97 rok. Jak to mozliwe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach