dszyszko Zgłoś #1 Napisano 25 Kwietnia 2007 Mam maly problem, albo i nie Dzisiaj zauwazylem ze zaraz po uruchomieniu rano silnika obroty mialem na poziomie okolo 1000obr a normalnie powinno byc z 800?! Cos wie co moze byc przyczyna? Chwile postalem, wyjechalem kawalek i obroty spadly do normalnej wartosci, byly zawyzone przez okolo 2 minuty. Pozniej juz do wieczora nie mialem takiego objawu. Cos komus przychodzi do glowy co moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grudyy Zgłoś #2 Napisano 25 Kwietnia 2007 ta sytuacja może być wywołana tym że komputer dobiera za wysoką dawkę na zimnym silniku. to ma wpływ na to że obroty są wyższe na zimnym silniku. u mnie w pasku po odpaleniu rano przez 1-2 min skaczą 800-950 po chwili normują się. POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #3 Napisano 25 Kwietnia 2007 Pytanie w takim razie dlaczego dobiera za wysoka dawke? BYlo wszystko OK, teraz mialem taki objaw, cos musi byc przyczyna, tylko co? Jeszcze nie podlaczalem go do kompa, moze os wykaze, ale wstepnie juz sie zastanawiam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grudyy Zgłoś #4 Napisano 25 Kwietnia 2007 jeśli możesz to podłącz i wtedy będziesz wiedział. przyczyn może być wiele. np. czujnik temperatury silnika źle wskazuje i zaniża temperatura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slodki2006 Zgłoś #5 Napisano 21 Marca 2011 Witam może się powturze mam VW passat B5 1,9 TDI chodzi oto że gdy włącze silnik w samochód zwiększa obroty i niechce się włczyć ssanie dopiero jak silnik pochodzi dłużej i włączy się ssanie wtedy obroty spadają. ( auto posiada automatyczne ssanie). I czy ma to wpływ że przy zapalaniu auta świece żarowe długo się podgrzewają ok. minuty a pomimo to zająć parę sekund. Dodam że świece są wymienione na nowe czy to ma wpływ na to co opisałem wyżej proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #6 Napisano 21 Marca 2011 Powoli,powoli,gdyż od chaosu w wypowiedzi zatraciłem się(o błędach nie wspomnę).Dieselek ssania nie posiada,ma zwiększoną dawkę,owszem.Zatem od początku,po kolei...co jest nie tak?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slodki2006 Zgłoś #7 Napisano 21 Marca 2011 (edytowane) dobra przy włączeniu silnika samochód zwiększa obroty gdy pochodzi dłużej wtedy silnik zaczyna pracować ciszej. I czy to ma jakiś wpływ na świece żarowe gdyż przy włączeniu silnika podgrzewają się ok. 1 min. a powinno to zająć parę sekund(stwierdził mechanik) .Dodam że świece zostały wymienione . Edytowane 21 Marca 2011 przez slodki2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #8 Napisano 21 Marca 2011 Jak długo to trwa??Jeśli przy obecnych temperaturach powiedzmy minutkę to raczej nie widzę powodów do niepokoju,zwłaszcza,że z odpaleniem problemu nie ma.Obroty nie falują rozumiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slodki2006 Zgłoś #9 Napisano 21 Marca 2011 ok. 5 min samochód musi pochodzić żeby obroty się uregulowały . Na początku silnik na wysokich obrotach silnik pracuje w sposób ciągły jak bym go trzymał na gazie a potem się wszystko normuje . Mechanik stwierdził że może jakiś czujnik temp jest zepsuty czy co a jeśli chodzi o dłuższy czas podgrzewania wg. mnie za długo się grzeją bo w każdej temp. podgrzewał parę sekund zaczęło się od tego gdy zaczęły się problemy z obrotami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #10 Napisano 21 Marca 2011 Standard.Wymień czujnik temp.cieczy chłodzącej,raczej ORI,gdyż bywają rozmaite przypadki w przypadku zamienników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slodki2006 Zgłoś #11 Napisano 21 Marca 2011 a trzeba podłączyć komputer samochodowy który wykaże przyczynę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #12 Napisano 21 Marca 2011 VAG nie zawsze wyrzuca błąd tegoż czujnika,choć objawy masz raczej typowe.Podepnij paszczaka pod VAG-a i zerknij na temp.cieczy rano,przed odpaleniem.Temperatura powinna oscylować w okolicach temp.powietrza.W razie czego czujnik,wymiana stosunkowo prosta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slodki2006 Zgłoś #13 Napisano 21 Marca 2011 tylko że wskazówka się zawiesiła rozkręcałem zegary i nic to nie dało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #14 Napisano 21 Marca 2011 Mniejsza o zegary.VAG i tyle,tam widać jak na dłoni... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario4000 Zgłoś #15 Napisano 21 Marca 2011 Witam Czujnik temperatury cieczy tak jak jest wyżej napisane,a dokładnie czujnik G-62,i będzie po kłopocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slodki2006 Zgłoś #16 Napisano 22 Marca 2011 w którym miejscu w VW passacie B5 znajduje się gniazdo pod złącze VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #17 Napisano 22 Marca 2011 w którym miejscu w VW passacie B5 znajduje się gniazdo pod złącze VAG przy ręcznym pod gumą gdzie drobne zostawiasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slodki2006 Zgłoś #18 Napisano 22 Marca 2011 (edytowane) a czy czujnik cieczy możę być przyczyną zę przy uruchamianiu silnika samochód zbiera duże obroty i jak chwile pochodzi to wtedy się normuje . I czy świece żarowe muszą się podgrzewać ok 1 min Edytowane 22 Marca 2011 przez slodki2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cezaarr Zgłoś #19 Napisano 22 Marca 2011 bankowe objawy czujnika temp, jak go się wypnie, to świece grzeją z maksymalnym możliwym czasem, zwiększa się także dawka; a wskazówka się pewnie nie zawiesiła, tylko czujnik jest walnięty (albo kable dochodzące do niego) i nie pokazuje temp na blacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slodki2006 Zgłoś #20 Napisano 2 Kwietnia 2011 Witam mam innny problem z passatem a mnianowicie gdy silnik jest wyłączony i gdzy wcisne sprzęgło to biegi wchodzą a gdzy włączę zapłon czyje żę gdy wcisnę sprzęgło coś przeskoczy czy czy może mi sie wydaję nie mogę włączyć rzadnego biegu pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach