Skocz do zawartości
Gość radek_chudy

Zawieszenie przód

Rekomendowane odpowiedzi

Jest ale nie zawsze (zależy jak duża jest rozbieżność) i będzie cięło niemiłosiernie opony.

 

Po ustawieniu zbieżności vel rozbieżności należy wykonać pomiar kontrolny (po krótkiej ale zmuszającej zawieszenie do pracy jeździe) gdyż zaraz po regulacji wszystko jest okey a po przejechaniu kilku km wszystko się zmienia.

Przy dużej zbieżności auto przy średnich i wyższych prędkościach zaczyna tańcować po drodze=każda nierówność zmusza do manewrowania kierownicą a przy dużej rozbieżności to kontrowanie kierownicą zaczyna sie zaraz po ruszeniu z miejsca.

Jedź na ustawienie zbieżności.

 

wiesz co na poczatku miałem wrazenie ze było pieknie jak nigdy, auto ciagle jedzie prosto nie ściaga ani nic, tylko przy nagłym przyspieszaniu np na lekkim łuku, albo jadąc po drodze która ma troszke koleiny mam wrazenie ze ucieka mi w jedna albo druga strone troszke. Tueje mam nowe, końcówki nowe, amory nowe, i ostatnio sworzen prawy poszedł do wymiany(wymiania się je parami czy nie?). Co jeszcze może odpowiadać za poprawny tor jazdy? Łaczniki stabilizatora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co jeszcze może odpowiadać za poprawny tor jazdy?

szerokość opony, koleiny na drodze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szerokość opony, koleiny na drodze

 

ale opony mam wąskie czyt. posty wyżej, a nie chodzi mi o duze koleiny tylko np mniej równa drogę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam problem . Mam Passata B3 benzyna kombi 1990r - 1.8 G60 Syncro 160km i przy wymianie amortyzatorów z tyłu okazało się że do wymiany są także sprężyny ( pęknięte) . Nigdzie nie mogę dostać sprężyn do mojego modelu , czy jest możliwość zamontowania jakichś zamienników od innego modelu ? Pomocy! Nawet w serwisie passata nie mają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

niekiedy stacja nawet amortyzatory których już "nie ma" pokazuje, że są jeszcze do jazdy.

więc nie wierz w każde słowo na stacji diagnostycznej.

 

poważnie ?

 

Właśnie mam dylemat bo przy jeździe po dołkach jest "twarde dudnienie" czy jak to nazwać, i coś jest zużyte, a byłem na diagnostyce i wyszło im że amory dobre są.

Pytanie czy zużyły się jakieś gumowe podkładki? (tak diagnosta powiedział) czy też diagnostyka amorów źle zrobiona, znaczy się że zużyte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
poważnie ?

 

Właśnie mam dylemat bo przy jeździe po dołkach jest "twarde dudnienie" czy jak to nazwać, i coś jest zużyte, a byłem na diagnostyce i wyszło im że amory dobre są.

Pytanie czy zużyły się jakieś gumowe podkładki? (tak diagnosta powiedział) czy też diagnostyka amorów źle zrobiona, znaczy się że zużyte.

 

Amortyzatory mogą być sprawne (diagnostyce nie zawsze warto wierzyć: mi kiedyś kompletnie wylany amortyzator zdiagnozowali na 65% sprawności), a do wymiany poduszki amortyzatora. Weź auto na podnośni i sprawdź czy koło nie chodzi góra - dół, do tego nie masz efektu "wyrywania" kierownicy podczas skręcania?

 

Przy mocnym naciśnięciu na przód auta ma ono odbić bez żadnego bujania. Gdy auto rozbuja się to prawdopodobnie nie masz już amortyzatorów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
poważnie ?

 

Właśnie mam dylemat bo przy jeździe po dołkach jest "twarde dudnienie" czy jak to nazwać, i coś jest zużyte, a byłem na diagnostyce i wyszło im że amory dobre są.

Pytanie czy zużyły się jakieś gumowe podkładki? (tak diagnosta powiedział) czy też diagnostyka amorów źle zrobiona, znaczy się że zużyte.

I "sprawny " amortyzator potrafi stukać. Pytanie tylko czy jest on wtedy sprawny. Rolę swoją tj: tłumienie spełnia, ale stuka i wk..wia. Więc jak go nazwać? Na trzęsiawkach też w normie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie mam dylemat bo przy jeździe po dołkach jest "twarde dudnienie" czy jak to nazwać, i coś jest zużyte, a byłem na diagnostyce i wyszło im że amory dobre są.

Pytanie czy zużyły się jakieś gumowe podkładki? (tak diagnosta powiedział) czy też diagnostyka amorów źle zrobiona, znaczy się że zużyte.

Byłeś na diagnostyce a sprawdzili Ci przy okazji tuleje wahacza i końcówki na stabilizatorze? Zerknij też czy sprężyna nie pękła...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności