Skocz do zawartości
przybora

Domykanie szyb - VW Passat B5 z pilota.

Rekomendowane odpowiedzi

wejdź w menadżer urządzeń -> Twój kabel -> Właściwości -> Szczegóły -> Identyfikatory sprzętu -> skopiuj pierwsza wartość wklej w Google i powinieneś znaleźć jakiś ster. Jak nic nie znajdzie to skróć długość zapytania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie nic nie było. :/

Płyty może i nie było ale czy w opakowaniu z przewodem nie siedziała karteczka z linkiem ? po wklepaniu adresu w przeglądarkę wyskakuje okienko do pobrania sterowników. Jak ja kupowałem Kkl-a na allegro to w aukcji było napisane że będzie płyta a była właśnie taka karteczka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a umiesz otwierać zamykać z kluczyka w drzwiach?

 

Umiem i moduł obsługuje zamykanie i otwieranie szyb z kluczyka. Chciałbym aby opcja zamykanie była także z pilota. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Śląsku "umiesz" znaczy coś innego niż gdzie indziej, umiesz, czyli możesz. Nie łapcie za słówka Kolegi ze Śląska. Byłem w wojsku ze Ślązakami i byli to moi najlepsi kumple, nieraz jednemu du*ę ratowałem... Dużo się od nich godki nauczyłem, po kilku miesiącach byłem nie do odróżnienia.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok to zwracam honor :D A jakie sugestie aby z pilota zadziałało ?? Rozumiem ze vagiem tego nie przestawię. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jakie sugestie aby z pilota zadziałało ??

Przewód KKl czeski program motordiag i do przodu .

Kilka postów wcześniej jest napisane co zrobić krok po kroku .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przewód KKl czeski program motordiag i do przodu .

Kilka postów wcześniej jest napisane co zrobić krok po kroku .

Ale nie w tym roczniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przewód KKl czeski program motordiag i do przodu .

Kilka postów wcześniej jest napisane co zrobić krok po kroku .

 

Próbowałem lecz bez skutecznie :D może wina programu, czeskiego który zessałem ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Próbowałem lecz bez skutecznie :D może wina programu, czeskiego który zessałem ???

Przecież napisałem post wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przecież napisałem post wyżej.

:

 

lecz bez skutecznie

 

:D

Można pisać i pisać... i pisać...

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jesli jest juz taki temat to prosze o przekierowanie, bo nie znalazlem ;)

 

Problem mam taki ze nagle przestalo mi dzialac samotowierania i zamykanie szyby kierowcy po wcisnieciu/pociagniecia w drugie polozenie guzika na panelu w drzwiach. 1 i 2ga pozycja w gore podnosci szyby do momentu jego trzymania. Przy wciskaniu, czyli opuszczanie szyby 1sza pozycja nie dziala, a na 2iej musze caly czas trzymac by sie opuszczala. Do wczroaj wszystko bylo OK.

Tak, programowalem szybe poprzez przytrzymanie przycisku w skrajnym gornym i dolnym polozeniu.

 

Wie ktos o co chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

Jesli jest juz taki temat to prosze o przekierowanie, bo nie znalazlem ;)

 

Problem mam taki ze nagle przestalo mi dzialac samotowierania i zamykanie szyby kierowcy po wcisnieciu/pociagniecia w drugie polozenie guzika na panelu w drzwiach. 1 i 2ga pozycja w gore podnosci szyby do momentu jego trzymania. Przy wciskaniu, czyli opuszczanie szyby 1sza pozycja nie dziala, a na 2iej musze caly czas trzymac by sie opuszczala. Do wczroaj wszystko bylo OK.

Tak, programowalem szybe poprzez przytrzymanie przycisku w skrajnym gornym i dolnym polozeniu.

 

Wie ktos o co chodzi?

Pewnie awarii uległ przełącznik opuszczania szyb ;-) u mnie też działy się dziwne czary i odpowiadał za to właśnie sterownik [emoji4] możesz jeszcze sprawdzić czy czasem moduł komfortu nie jest zalany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewnie awarii uległ przełącznik opuszczania szyb
Diagnoza trafna, ale sam doszedlem co bylo nie tak ;)

Zabawa przelacznikiem pokazala, ze to on byl winien calego zamieszania. Nacisnalem w dol, puscilem, i czasami po sekundzie szyba sama szla do gory. Wyciagnalem zestaw przelacznikow i zaczal dzialac ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki.......

Mam centralny z pilota nie oryginalny tylko dołożony.

Przy zamykaniu drzwi z pilota automatycznie domykają się szyby (ale tak nie chcę)

Zamykając z kluczyka też domyka szyby ale przy dłuższym przytrzymaniu kluczyka w pozycji zamknięty.

Natomiast z pilota nawet po krótkim wciśnięciu przycisku domyka mi szyby.

 

Czy możliwe jest że źle zostało podłączone sterowanie z pilota, czy po prostu centralka daje na tyle długi sygnał że z automatu domyka mi szyby?

 

Chciał bym żeby po krótkim naciśnięciu zamknęło tylko drzwi a przy przytrzymaniu przycisku dopiero domykało szyby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam a ja mam pytanie poniewaz chcialbym odpalic sobie funkcje domykania i otwierania szyb z pilota za pomocą tego czeskiego programu.

Zainstalowalem odpalilem i ujrzałem ze w opcjach chce kabel pod COM 1,2,3,4,5,6.. etc . Nie mam jeszcze kabla, ale co... mam rozumiec ze kabel usb nie podejdzie ? czy trzeba zrobic jakis myk bo chcialem zakupic na USB z mysla o odpalaniu w przyszlosci VCDS-a. Swoją drogą jaki kabel polecacie ? a moze ktos chce odpsrzedac bo juz nie potrzebny ;)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam rozumiec ze kabel usb nie podejdzie ?

Podejdzie. :D Kable USB wyparły kable na COM gdyż tego wymagał postęp technologiczny. W kablach na USB jest układzik FT, który tworzy wirtualny COM Port.

Spokojnie wystarczy najtańszy KKL, np:

http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i5061988858.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super dzieki za info a jeszcze jakbym napisał ze mam paska 1,9 TDi AVB 101 km bez FIS-a ( swoja droga brakuje mi sredniego spalania info) w wersji comfortline z 2002 roku to jest szansa okreslic czy tam da sie to zrobic ? . bez podania numeru modułu . Dodam ze elektycznie z klucza opuszcze i zamkne szyby . Mam tez alarm dodatkowy jakis CHALLENGER , ktory powoduje ze po nacisnieciu z dodatkowego piota zamkniecie auta zamyka wszystkie szyby jesli zostana jakiekolwiek otwatre. Niestety rozne proby z dodatkowego pilota otwarcie nie powoduje otworzenie szyb .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co powiecie o tych sterownikach ? teoretycznie powinny byc w nich opcje tak jak przy kluczyku, ze da sie szyby odsuwac i dosuwac przyciskiem na pilocie , a nie z automatu, ze przy zamknieciu zamykaja sie automatycznie. Ma ktos taki sterownik ? jakies opinie ?

 

http://allegro.pl/sterownik-zamka-centralnego-vw-skoda-seat-audi-ce-i5088890457.html

 

http://allegro.pl/sterownik-zamka-jak-orgin-scyzoryk-grupy-vw-logo-i5149277267.html#delivery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra udało mi sie zrobić również kwestie domykania szyb

Kupiłem taki kabelek http://allegro.pl/interfejs-obd2-fiat-alfa-lancia-vag-kkl-usb-fv-i5678534979.html

Ma on w sobie 4 pozycjie do przełączenia nie wiem do czego to służy

 

I teraz : udało mi sie zrobić:

- aktywacje domykania szyb czeskim programikiem

- POLSKI VAG skasować błędy silnika

- POLSKI VAG skasować błedy modułu komfortu ( jakis tam był)

 

ale

 

niestety nie moge nic zrobić w VCDS lite 1.2

 

test wykonany port OK - jedyne do udało mi sie zrobić to test zegarów. Reszta nie widzi mojego kontrolera jak próbuje wejsc np w silnik po krótkim czasie wyskakuje błąd po angielsku ze jest za duzo błędów zeby kontynuować

 

ALBO mam za słaby kabelek albo cos robie nie tak. Dobrze ze chociaz opcje błędów silnika moge skasować w POLSKIM VAG 2.5

 

szkoda tylko ,ze nie moge odpalić bloków pomiarowych w VCDS lite Silnika bo chciałem zdiagnozować swoją przepływkę tak jak tu :

 

NO i SUmujące pytanie robie cos źle na tym kablu KKL ,że VCDS nie działa mi praktycznie nic czy powinienem kupić jakiś droższy kabel JAKI ?

 

Będę wdzięczny za ODP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności