Skocz do zawartości
Gość szwagier00

czy autko jezdzilo na TAXI?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szwagier00

Witam,

czy zna ktoś sposób jak w 100% ocenić czy autko jeździło na TAXi?

pozdrawiam

szwagier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Milo

Nie wiem może tylne prawe drzwi są bardziej wyrobione :638:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może przy dachu są ślady po zamocowanym pałąkiem z napisem "TAXI" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szwagier00

..zastanawiam sie czy ślady po nalepkach dają się zapolerować ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawde to nie ma recepty aby poznac czy auto jest po taryfie. Jak sprzedajacy sie postara to nie pozna nawet najlepszy fachowiec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szwagier00

.. podejrzewam ze niezłym przekrętem byłoby nalepienie w takim aucie " po służbie " nalepki " BABYTHE IN CAR" .. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

.. podejrzewam ze niezłym przekrętem byłoby nalepienie w takim aucie " po służbie " nalepki " BABYTHE IN CAR" .. :)

Niekoniecznie...w taryfie tez mogly byc przewozone dzieci :D do konca tej teori nie jestem pewien...w niemczech przy przegladach serwisowych podobno odcinaja jeden z takich okraglych klockow na glowicy i tu mam rozbierzne wiadomosci.Przy 50tys lub przy 100tys.(moze ktos sie orientuje w temacie...fakt czy kompletna bzdura???)Po tym mozna by dojsc ile km ma auto przejechane!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jeden pewny (w miarę) sposób.

Przypalać żywym ogniem poprzednich właścicieli, aż powiedzą prawdę.

Hm, tylko co będzie prawdą? To, że była to taryfa czy to, że to nie była taryfa?

:610: :610: :610:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Artur

Auto "po służbie" ma najczęściejmocno wyślizganą kierownicę oraz fotel kierowcy wygnieciony niejednokrotnie przetarty. Ponadto posiadało radio z "gruszką" i muszą pozostać ślady mocowania np. otwory montażowe, odciśnięcia, przebarwienia. Po ściągnięciu boczków konsoli widoczne będą różne protezy elektryczne.

Nie ważne jak to sprawdzisz 100 % pewności nigdy nie będzie. Lecz samochody z taxi też jeżdźą i niejednokrotnie maja mniejsze przebiegi niż tzw. auta z psychologiczną granicą przebiegu 180 tys. Tak właśnie się robi, 10-11 letnie auto nie może mieć przebiegu np.90 tys. bo to podpada na dzień dobry, naprawdę ma 350-400 tys lub jeszcze lepiej. a cofa się na około 180 tys.(i wtedy kupujący łyka jak młody pelikan).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Auto "po służbie" ma najczęściejmocno wyślizganą kierownicę oraz fotel kierowcy wygnieciony niejednokrotnie przetarty. Ponadto posiadało radio z "gruszką" i muszą pozostać ślady mocowania np. otwory montażowe, odciśnięcia, przebarwienia. Po ściągnięciu boczków konsoli widoczne będą różne protezy elektryczne.

Nie ważne jak to sprawdzisz 100 % pewności nigdy nie będzie. Lecz samochody z taxi też jeżdźą i niejednokrotnie maja mniejsze przebiegi niż tzw. auta z psychologiczną granicą przebiegu 180 tys. Tak właśnie się robi, 10-11 letnie auto nie może mieć przebiegu np.90 tys. bo to podpada na dzień dobry, naprawdę ma 350-400 tys lub jeszcze lepiej. a cofa się na około 180 tys.(i wtedy kupujący łyka jak młody pelikan).

i to jest prawda, po tym mozna sprawdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szwagier00

.... nie wiem co to radio z gruszka mógłbyś to jakoś opisać.

Jeżeli jest jakaś integralna część radia to juz chyba tego nie sprawdzę bo auto kupiłem bez radia

dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Milo

Co do naklejek- to mozna usunąć i nie bedzie śladu, do tego większość jest robiona na specjalnej foli która działa jak magnes(zakładasz i ściągasz kiedy chcesz)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.... nie wiem co to radio z gruszka mógłbyś to jakoś opisać.

Jeżeli jest jakaś integralna część radia to juz chyba tego nie sprawdzę bo auto kupiłem bez radia

dzieki

 

Pewnie chodzi o gruszkę od CB radia :621:

Obejrzyj jeden odcinek "W11" na TVN i zobacz za co chwyta policjanka, gdy słyszy z głośnika: "zero zero dla W11". Wtedy chwyta za gruszkę i mówi "W11 zgłaszam się zero zero" :509:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie w Niemczech sprawa jest prosta - tam od razu VW produkuje wersję taxi i sprawa jasna (zbylo ma taki wóz - przyciski z napisami TAXI i pewnie jakieś dodatkowe podłączenia). Kolor 'kość słoniowa' też mówi sporo, bo to typowy kolor taxi w DE. Natomiast w Polsce... o to już całkiem inna sprawa. Wolna amerykanka - Polak potrafi, więc może być autko tak zrobione, że się nikt nie zorientuje.

A co do przebiegów to fakt - niekręcony 10-latek to rarytas... Mój '94 ma na szafie 300kkm i sprawuje się świetnie. Bądźmu realistami, jak to ktoś już tu napisał, Niemcy nie po to mają autostrady i paliwo połowę tańsze w stosunku do zarobków niż u nas, żeby kombiakami robić 10kkm rocznie. Powagi...

A swoją drogą - co się tak martwisz, że to było taxi? Taksiarze też czasami dbają o samochody i wcale nie musza tłuc taaakich przebiegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość matevrs

Dokładnie czasami są zadbane :) Sam posiadam Passata B5 FL po taxi z niemiec w jasnej skórze(niewytarta) z przebiegiem 250tyś i nie mam nic do zarzucenia. Słyszałem że wersje seryjne które szły na taxówki były dodatkowo wzmacniane(zawieszenie, silnik itp.) czy to prawda?

 

... a co do pytania jak sprawdzić czy taxi to często na szybach są znaczki " Nie palić"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojtasss_82

Znajomy miał paska B4 na taxi w Warszawie kilka lat temu... Przy 200tys km założył gaz a potem nakręcił gazie drugie tyle. Cofnął licznik, sprzedał i człowiek do tej pory jeździ i nie wie, ze auto było taksówką i bardzo sobie to auto chwali...

Warto zwrócić uwagę na zawiasy - wyrabiają się od częstego otwierania i zamykania drzwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciężko stwierdzić,ale orginalna taxówka powinna mieć numer kodu dla taxi w bagażniku.Tyle wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam, sam też jedżdżę B5 po taxi i sobię chwalę zakup, przekręciło się już ponad 400 000 km, wszystko co jakiś czas jest sprawdzane i jest ok. Co do tego, że niemieckie taxi są wzmacniane to chyba prawda, bo od wielu słyszałem , ża tak właśnie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szachna

generalnie warto zwrocic uwage na tylna kanape i tapicerki drzwi tylnych i slady na szybach po naklejkach, co do sladow po cb ciezko stwierdzic bo dzisiaj kazdy moze miec cb i nie musi byc wcale kierowca taxi

co do wypowiedzi kolegow maja 100% racji sprawdz sobie zawiasy tylnych drzwi

 

 

moim zdaniem samochody ktore jezdzily na taxi moga miec duzy przebieg ale warto pamietac o tym to ten samochod musi byc sprawny zeby wozic ludzi takze nie kiedy zdarza sie tak ze sa w lepszym stanie niz nie jedna " igla" od 1 wlasciciela z niemiec ktory mial 3 auta a my stalismy sie posiadaczem wlasnie tego 3 ktore jezdzilo raz w miesiacu :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała OT, ale taka mała jedna rada.

 

Przy zakupie auta z DE polecam poszukać samochodów które służyły firmą jako auta służbowe. Wiadomo może być loteria - jednak pasek którego jestem w chwili obecnej posiadaczem jest w momencie zakupu był w stanie idealnym. Tapicerka jak i kanapy (po za siedzeniem kierowcy) były praktycznie nowe, twarde i elastyczne. Cała reszta też nie budziła zastrzeżeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności